OskiUK Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Kamyczki tak nazywam dzwiek z nagrzewnicy:) I pod tym pojeciem mozna znalezc ten problem w google:) To, ze ktos ma ten problem, nie oznacza to jednoznacznie uwalonej uszczelki:)
piotrsob1 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Hej, ja niestety też tak miałem, padła mi uszczelka pod głowicą ale padła tak felernie że przed długi okres czasu węże były twarde, płynu nie ubywało ale było słyszalne przelewanie się wody w nagrzewnicy i zarazem czesto wariowalo ogrzewanie. Po odkręceniu korka od zbiorniczka było bardzo widoczne "schodzenie" ciśnienie w układzie i co lepsze że przed odkreceniem korka poziom plynu byl np. na minimum a po odkreceniu jak zeszlo cisnienie dochodził na maxa. Z tą przypadłością jezdziłem ponad poł roku i zaliczylem dalekie wczasy, niestety pod koniec dochodziło do tego że przy ostrej jezdzie wyrzucał mi płyn ze zbiorniczka do wartości poniżej minimum i na tym stawał. Uszczelka padła tak że spałiny szły do wody a olej był czysty, dodam ze plyn też był czysty. Teraz gdy jestem juz jakies 20K km po wymianie uszczelki, węże na rozgrzanym są twardawe ale można je ścisnąć. Dodam że nie było widoczne jakieś kopcenie czy coś w tym stylu. Twój przypadek jest przykładem na najczęściej występujące objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą Po prostu książkowy przykład
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się