zelek87711 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam mam mały problem w A4 B6 1,8t 163hp mianowicie po nagrzaniu się auta do 90 stopni zamiast obroty być 900 wskakują na 1000-1100 dodatkowo zapalił się check. Podpięty został pod kompa i wyskoczyły błędy : moduł kontroli jałowej RPM wyższe niż spodziewane ale to wiadomo spowodowane podwyższonymi obrotami natomiast drugi to rzad cylindrów 1, adaptacja mieszanki system za ubogi. Powiedzcie mi czym to może być spowodowane gdzie i czego mam szukać z góry wielkie dzięki dodam tylko ze ostatnio coś często mam wrażenie ze śmierdzi benzyna w środku
Łukasz13 Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Zawor jednokierunkowy w trojniku odmy, sprawdz temat poruszany wielokrotnie..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się