arni1.8turbo Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Witam wszystkich. Szukalem i znalazłem przyczyne moich problemow w silniku. I zdecydowalem sie na kupno dolu lub calego silnika bo w moim juz raz wymienialem panewki. I mam teraz do was wytanie, czy kazdy 1.8turbo będzie pasowal zamiast mojego bex-a. Czy moja glowica będzie pasowac do innego bloku. I czy to prawda ze wczesniejsze silniki były mocniejsze? Pozdrawiam
Mesiah Opublikowano 24 Lutego 2015 Opublikowano 24 Lutego 2015 Co tam się porobiło ,że blok chcesz wymieniać?
arni1.8turbo Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 A panewki drugi raz zaczely pukac, ale na 100 % bede wiedzial jutro bo dzisiaj niechcialo mi sie zrzucać misy.
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Jak wał korbowy ma owal na czopach to się nie dziw ,że panewki rozwala.
arni1.8turbo Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 (edytowane) Wlasnie niewiem ile poprzedni wlasciciel tak jezdzil na tych wywalonych panewkach. Pomirrzylem wal i nic niezauwazylem ale mialem stare przyzady. Moze sam wal wymienic?czy tedy bede musial korby zmienic? Edytowane 25 Lutego 2015 przez arni1.8turbo
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Wpierw to rozbierz i porządnie pomierz. Dojdź co się dzieje.
arni1.8turbo Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 Jutro wieczorkiem rozbiore. 25tys temu wymienilem ostatnio jak kupilem auto. Myslalem ze to turbo postukuje bo mam luzy na wirniku, turbo podmienilem dzisiaj idalej stuka delikatnie.te stukanie wystepuke tylko jak jade z rowna predkosci powyzej 2tys obrotow, a jak zdejme noge z gazu to przestaje i przy zmianie biegow jak ostro sie rozpedzam.
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Może być panew. Albo stetoskop i spróbuj wywołać te stuki na jałowym albo rozbieraj w mak
krzysiekvtec Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Ja jalowym jak sie da 3000rpm to ostro wali panewka jesli to ona
arni1.8turbo Opublikowano 25 Lutego 2015 Autor Opublikowano 25 Lutego 2015 To niejest mocne walenie. Moze to napinacz lancuszka bo po nocy czasami mi sie odezwie, ale okaze sie wieczorem co to jest.
Mesiah Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Działaj i bądź dobrej myśli. Może to pierdoła a może wał pękł
gajtas Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 wał, może pompa wody się zaciera ale pewnie wymieniałeś z rozrzadem przy tamtych panewkach, ona też potrafi odgłosy dawać dziwne chociaż nie stukanie, Kolega "mesiah " dobrze pisze ze wał może być do d*py. z dołem nie problem dopasujesz większość, oprocz starszych wersji 1.8T typu ,,jeśli chodzi o wał mam nawet dwa jeden od avj i jeden od anb także oddam tanio co prawda ten od anb musze dokladnie dac do zmierzenia. Powodzenia w remoncie. pozdr
Mesiah Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Gratów do tych silników jest od groma. Jakoś to ogarniesz przyzwoitym kosztem. A może w ogóle okaże się ,że to duperela.
arni1.8turbo Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) No witam wszystkich. Rozebralem dopiero wczoraj w nocy bo wczesniej niedalem rady a meczylo mnie to i do 1 w nocy siedzialem. Okazalo sie ze znowu panewka na 4 cylindrze ma luzy i troche opilkow w misce. Chyba poprzedni wlasniciej zabil ten silnik niewymieniajac oleju i dlatego panewki stukaly, turbina tez pewnie sie zatarla i wsadzil inna. Moim zdaniem tez silnik za duzo zmeczony jest aby go remontować a niby 155tys km mial jak go kupowalem. Nowa panewka wytrzymala 25 tys. Mam do kupienia silnik za 3 tys z pewnych rąk z przelotem 140tys, pewnie lepiej orginalny niz remonyowany. Edytowane 28 Lutego 2015 przez arni1.8turbo
jacek70 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Nie wierzę w to pewne 140. Remont kompletny pewniejszy i będziesz wiedział co masz. A to najważniejsze.
Mesiah Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 (edytowane) Nowy wał (zależy jak ten dostał) w nominale i do niego szlif na 1 nad wymiar. Nowe panewki główne oraz korbowe. /sprawdź od razu gładzie cylindrowe. Tak czy inaczej motor do wyjęcia. Edytowane 28 Lutego 2015 przez Mesiah
arni1.8turbo Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Motor jezdzi w aucie mojego dobrego kumpla mechanika nawet jest tutaj na forum. Auto bylo sprawdzane w serwisie jak bylo kupowane czy jest to prawdziwy przybieg. Motor jezdzi w aucie mojego dobrego kumpla mechanika nawet jest tutaj na forum. Auto bylo sprawdzane w serwisie jak bylo kupowane czy jest to prawdziwy przybieg. A moze wie ktos ile taki remont kosztuje? Edytowane 1 Marca 2015 przez arni1.8turbo
Mesiah Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Zależy od zakresu robót i cen w Twoim rejonie. Ja u siebie ten motor na wypasie z głowicami , szlifem cylindrów itp zrobiłbym za 3.5-4tyś z częściami. Może trochę taniej
arni1.8turbo Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 U mnie to mozna zapomniec. Musialbym wyslac motor do polski, najgorsze jesr ze ja potrzebuje auto caly czas bo do pracy i dzieci do szkoly trzeba wozica a taki remont to dlugo potrwa. A ty sam robiles ten remont?
Mesiah Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Ja go nie robiłem bo nie musiałem. Znam ceny bo pracuje trochę w zawodzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się