Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b5 2.8 193KM --> 4.2 v8 299KM fake rs4


marekmartysz

Rekomendowane odpowiedzi

A czy ktoś Ci powiedział, że będzie łatwo? :D Ale i tak masz wielki szacun ode mnie i życzę Ci już jak najmniej problemów. Wyjeżdżaj szybko i ślij jakiś film z jazdy :D

Edytowane przez DaN0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś Ci powiedział, że będzie łatwo? :D Ale i tak masz wielki szacun ode mnie i życzę Ci już jak najmniej problemów. Wyjeżdżaj szybko i ślij jakiś film z jazdy :D

Google mowilo o klopotach z lapami i kole zamachowym. :grin:

A tak na powaznie to jest Guzior :decayed:

Duzo rzeczy czlowiek sam widzi jak trzeba przerobic lub zamontowac wiec az takiej tragedii nie ma.

Najtrudniejsze czyli elektronika dopiero przede mna :facepalm:

Projekt dalej się składa

Wpadła chłodnica z 1.8 turbo

Pobawiłem się również z mocowaniami chłodnicy klimy

20zqyom.jpg

2ivxhz5.jpg

Przyjechało również koło zamachowe od guziora oraz wzmocnione sprzegło

10yf4w8.jpg

Oraz puzzle

20teyw0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie chłodnica klimy podeszła bez żadnych przeróbek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie chłodnica klimy podeszła bez żadnych przeróbek

Moja od płynu i klimy były wygięte w banana. Jak dostałem prostą z 1.8T to musiałem kombinować z mocowaniami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarczę sprzęgła mogłeś obić kevlarem, taniej wychodzi, a przeniesie większy moment. Ja w moim tak będę robił, raz że silnik ze skrzynią mam poza budą, więc przy okazji, dwa taniej, trzy od razu przygotuje pod kompresor. A co do kompresora, Ty w swoim 4.2 nie planujesz już podnosić mocy? Troche drogie, ale jak Cię to ciekawi, to wstukaj sobie w Google PES G4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarczę sprzęgła mogłeś obić kevlarem, taniej wychodzi, a przeniesie większy moment. Ja w moim tak będę robił, raz że silnik ze skrzynią mam poza budą, więc przy okazji, dwa taniej, trzy od razu przygotuje pod kompresor. A co do kompresora, Ty w swoim 4.2 nie planujesz już podnosić mocy? Troche drogie, ale jak Cię to ciekawi, to wstukaj sobie w Google PES G4

Tarcza wróci do Radzikowskiego bo zamawiałem właśnie kewlarowa a dostałem ta co na zdjęciach widac, także małe nieporozumienie wystąpiło.

U siebie nie bede montował kompresora, ponieważ pod maska zagości T.

Edytowane przez marekmartysz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale że kiedy to T? :)

Odpalam jako n/a z tym ze juz teraz robie sobie miejsca na poprowadzenie niektórych przewodów aby miec jak najwiecej miejsca pod T, potem lepsze heble, zakonczenie budowy nowej hali na potrzeby dłubania przy autach, dokonczenie budowy 126p 300KM.

Takze grafik mam napiety :grin: a Guziora już podpytuje o niektóre rzeczy związanie z uturbieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozazdrościć takich aut z V8 [emoji6]

Powodzenia i czekamy na pierwszy głos tego pieca[emoji2]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie jezdzi.

Auto składane jest w bardzo wolnych chwilach których ostatnio jest coraz mniej.

Buda

2hzmzc5.jpg

Silnik

14m9kbb.jpg

Tak sie obecny setup silnikowy napedzal w seicento.

https://www.youtube.com/watch?v=AE7yZtK5SIc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to na 2 foto to co to takiego

Zobaczysz w przyszlym tygodniu :decayed:

Auto we wtorek trafilo do Guziora na montaz elektroniki, sprawdzenie i poprawienie tego co zrobilem nie tak. Plan byl aby juz w sobote audi z Warszawy trafilo na kolach pod Rzeszow do CP Tuning

24ffmz5.jpg

317e00g.jpg

W czwartek wieczorem telefon, jezdzimy.

W piatek ostatnie prace i w sobote o 9 widze w CP Tuning jak moje audi podjezdza na kolach pod firme. Ponad 300km zrobione, plynu nie ubywa, nie grzeje sie, olej w silniku dalej jest.

A tutaj moj kopciuszek pod CP Tuning, Auto prawdopodobnie w przyszlym tygodniu trafi do CP Tuning na finalne strojenie.

25irk04.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...