DaN0 0 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) A czy ktoś Ci powiedział, że będzie łatwo? Ale i tak masz wielki szacun ode mnie i życzę Ci już jak najmniej problemów. Wyjeżdżaj szybko i ślij jakiś film z jazdy Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez DaN0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 A czy ktoś Ci powiedział, że będzie łatwo? Ale i tak masz wielki szacun ode mnie i życzę Ci już jak najmniej problemów. Wyjeżdżaj szybko i ślij jakiś film z jazdy Google mowilo o klopotach z lapami i kole zamachowym. A tak na powaznie to jest Guzior Duzo rzeczy czlowiek sam widzi jak trzeba przerobic lub zamontowac wiec az takiej tragedii nie ma. Najtrudniejsze czyli elektronika dopiero przede mna Projekt dalej się składa Wpadła chłodnica z 1.8 turbo Pobawiłem się również z mocowaniami chłodnicy klimy Przyjechało również koło zamachowe od guziora oraz wzmocnione sprzegło Oraz puzzle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linarr 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 u mnie chłodnica klimy podeszła bez żadnych przeróbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 u mnie chłodnica klimy podeszła bez żadnych przeróbek Moja od płynu i klimy były wygięte w banana. Jak dostałem prostą z 1.8T to musiałem kombinować z mocowaniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaN0 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 Tarczę sprzęgła mogłeś obić kevlarem, taniej wychodzi, a przeniesie większy moment. Ja w moim tak będę robił, raz że silnik ze skrzynią mam poza budą, więc przy okazji, dwa taniej, trzy od razu przygotuje pod kompresor. A co do kompresora, Ty w swoim 4.2 nie planujesz już podnosić mocy? Troche drogie, ale jak Cię to ciekawi, to wstukaj sobie w Google PES G4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Tarczę sprzęgła mogłeś obić kevlarem, taniej wychodzi, a przeniesie większy moment. Ja w moim tak będę robił, raz że silnik ze skrzynią mam poza budą, więc przy okazji, dwa taniej, trzy od razu przygotuje pod kompresor. A co do kompresora, Ty w swoim 4.2 nie planujesz już podnosić mocy? Troche drogie, ale jak Cię to ciekawi, to wstukaj sobie w Google PES G4 Tarcza wróci do Radzikowskiego bo zamawiałem właśnie kewlarowa a dostałem ta co na zdjęciach widac, także małe nieporozumienie wystąpiło. U siebie nie bede montował kompresora, ponieważ pod maska zagości T. Edytowane 9 Maja 2015 przez marekmartysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linarr 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 ale że kiedy to T? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 ale że kiedy to T? Odpalam jako n/a z tym ze juz teraz robie sobie miejsca na poprowadzenie niektórych przewodów aby miec jak najwiecej miejsca pod T, potem lepsze heble, zakonczenie budowy nowej hali na potrzeby dłubania przy autach, dokonczenie budowy 126p 300KM. Takze grafik mam napiety a Guziora już podpytuje o niektóre rzeczy związanie z uturbieniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knapior 0 Opublikowano 8 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2015 grubo lubie takie akcje pozdro men Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
j4s2c2vr 2 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 jeździ to już ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 pokaż ten projekt maluszka(126p) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mokry_mtb 1 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 A mi się marzy ACK... a tu proszę Powodzenia ambitny projekt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej 6001 5 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Pozazdrościć takich aut z V8 [emoji6] Powodzenia i czekamy na pierwszy głos tego pieca[emoji2] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 13 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 Jeszcze nie jezdzi. Auto składane jest w bardzo wolnych chwilach których ostatnio jest coraz mniej. Buda Silnik Tak sie obecny setup silnikowy napedzal w seicento. https://www.youtube.com/watch?v=AE7yZtK5SIc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafal9119 6 Opublikowano 14 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2015 ale pocisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Coraz bliżej konca. Jak dobrze pójdzie auto w przyszlym tygodniu jedzie na odpalenie i strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linarr 0 Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 to na 2 foto to co to takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmartysz 0 Opublikowano 11 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2015 to na 2 foto to co to takiego Zobaczysz w przyszlym tygodniu Auto we wtorek trafilo do Guziora na montaz elektroniki, sprawdzenie i poprawienie tego co zrobilem nie tak. Plan byl aby juz w sobote audi z Warszawy trafilo na kolach pod Rzeszow do CP Tuning W czwartek wieczorem telefon, jezdzimy. W piatek ostatnie prace i w sobote o 9 widze w CP Tuning jak moje audi podjezdza na kolach pod firme. Ponad 300km zrobione, plynu nie ubywa, nie grzeje sie, olej w silniku dalej jest. A tutaj moj kopciuszek pod CP Tuning, Auto prawdopodobnie w przyszlym tygodniu trafi do CP Tuning na finalne strojenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linarr 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 wystrojone toto już ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wodz 0 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Jeszcze nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się