choco Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 (edytowane) Witam, mogę prosić o analizę logów statycznych i basic settings; STATYCZNE: Grupa 023: http://vaglog.pl/log_206202.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206203.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_206195.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_206196.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_206197.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log_206198.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206199.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log_206200.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log_206201.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_206189.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_206187.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_206194.html dodatkowo z błedów jakie miałem zapamiętane: VAG-COM Version: Release 311.2-N Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 4529 Coding: 04255 Shop #: WSC 06435 1 Fault Found: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 35-10 - - - Intermittent Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 BD Component: Komfortgerát TBF 1712 Coding: 06730 Shop #: WSC 63351 6 Faults Found: 01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393) 52-10 - Supply Voltage Too High - Intermittent 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 01368 - Alarm triggered by Luggage Compartment Switch 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - - Key 1 35-10 - - - Intermittent End ------------------------------------------------------- Czy widzicie coś na co warto zwrócić uwagę na podstawie logów lub tych błędów. Nie zdążyłem zrobić jeszcze dynamicznych. Zrobię je w poniedziałek. Proszę o informację co widać na podstawie tego powyżej. Dodam jeszcze ze ostatnio zapaliła mi się w trakcie jazdy lampka od akumulatora tak na dwie minuty. Sprawdzałem ładowanie to było potem wszystko ok. Dorobiłem logi dynamiczne: DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_208587.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_208588.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_208589.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_208590.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_208591.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_208592.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_208593.html Ogólnie z błędów to ostatnio jeszcze pojawił mi się raz ten sam: 01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30 Miałem problemy z alternatorem i kończącymi się szczotkami, więc to może być od tego. Jakby ktoś miał chwilę to zerknijcie na wcześniej przesłane statyczne i basic settings oraz dzisiaj wrzucone logi dynamiczne czy wszystko wygląda ok. Z góry dzięki! Proszę aby ktoś rzucił okiem Edytowane 15 Marca 2015 przez choco
Homiczek Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 wszystko ładnie jak z fabryki może lekko turbo, ale to przepalić na obwodnicy po zimie ;p błędy skasować a kiedyś sprawdzić czy nie wróciły i wtedy ew sie martwic
choco Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Dzięki za rzucenie okiem. A turbo masz na myśli ze sztanga w pełni nie pracuje czy ogólna zamula jakaś lekka?
Homiczek Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 mini minimalne niedopompowanie. czasem kwestia zbyt krótkiego pomiaru, a czasem lekko przybrudzone turbo. nie przejmuj sie
choco Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 W sumie to dużo jeżdżę po autostradzie. Więc obroty mam często na poziomie 2600-2800. Pojeżdżę trochę dynamiczniej teraz na każdym biegu dla profilaktyki Dzięki za pomoc.
lukaszooo Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 Logi ok silnikowiec zdrowy. Błedy to problemy z czujnikiem skrętu (nie swieci ci sie ABS/ESP ??) reszta to błędy z modułu komfortu które nie powinny powracać.
choco Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Abs i esp nie świecą sie. Samo działanie obu układów bez zastrzeżeń. Jedynie tak jak pisałem miałem problem ze szczotkami w alternatorze i brakiem ładowania. Podczas wymiany był odłączany akumulator. Czy odpięcie go albo sam problem ładowania mógł to powodować? Sprawdzę tez za jakiś czas czy błąd nie powróci. Sprawdzone błędy dzisiaj. Nic nie powróciło. Myślę, że to miało związek z padającym alternatorem lub odpiętym akumulatorem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się