Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Końcówka wtryski wuzetem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Planuje zmienić wtryski w afn wtryski będą 216 lub 230 chce je zamówić na polskich końcówkach wuzetem. Jeździ ktoś na nich? jak z trwałością? jakie ciśnienia wybrać 190/300 czy 220/300? jakie są między nimi różnice?

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo chłopaki na tym jeżdżą. Ja nie miałem do czynienia z nimi podczas strojenia. W jakie moce chcesz celować?

Opublikowano

W ile celować nie wiem. teraz jest turbo awx dolot awx pompa 10 wydech 2.5, powoli ma być pompa 11 i fmic do tego teraz chcę wtryski mam ofert od muszka.d wtryski 230 na końcówkach wuzetem za 890 także cena dobra raczej.

Opublikowano

Do tych wtrysków za mała turbina :) nie wykorzystasz ich możliwości.

Opublikowano

Czasem może być tak że latem turbo awx pójdzie do ludzi a wsadzę brd także wole na zapas 230. Jakie ciśnienia kazać ustawić 190 czy 220 ??

Opublikowano

Wyższe :)

Opublikowano

Dowiedziałem się że wuzetem nie ma końcówek 230 także coś mi typ z allegro ściemnia. nigdzie nie mogę znaleźć końcówek 230. Zamawiam chyba wuzetem 216 po 79 zł szt na allegro i dam do zrobienia na moich wtryskach biorą po 50 zł od szt czyli ok 540zł wyjdzie za komplet i ciśnienia ustawie 220/300


Wtryski założone, jest lepiej troszkę podkapca i parę koników doszło. dawka spadła mi z 2,8 na 2,2 i kąt z 46 na 54 chyba, kazałem ustawić ciśnienia 220/300 tylko niemam pojęcia czy mi ustawił ok bo nie widziałem jak robi, idzie sprawdzić to jakoś vagiem?

Opublikowano

w 013 korekcje powinny być nie większe niż na starych i wahania napięcia w 001, ogólnie jak jest powyżej jedynki w 013 to albo ciśnienia w cały świat albo coś źle zamontowałeś i jest nieszczelność, jeżeli silnik pracuje równiej i nie ma żadnych palpitacji w jakimś tam położeniu predału gazu czego nie było na starych wtryskach można przyjać że ciśnienia ok

Opublikowano (edytowane)

Zrobiłem na nich już ok 150 km Pali idealnie, chodzi równo moc jest, jutro bede robił korektje dawki to sprawdzę. wtryski robiłem u Juliana Małygi ze stęszewa i trochę mnie to zastanawiało że ogarnoł mi je w jakieś 30 min i nie widziałem jak je robił. Ma ktoś u siebie IC z iveco daily 2.8? starczy to do ok 170 km?

Dziś ustawiłem dawke na 2.8 kąt 51

Korekcje pokazuje tak:

4 vs 3 0,26

2 vs 3 0.02

1 vs 3 0,24

Edytowane przez mapper
Opublikowano

w 30min nie ustawi ich z należytą dokładnością, chociaż może miał po prostu farta i nic nie regulował tylko złożył do kupy, spr na maszynie i gotowe, tak często robią ci specjaliści, korekcje luks, wiec chyba miał farta, pewnie ciśnienia są w miarę równe tylko czy zamiast planowanych 220/300 czasem nie jest po równo 200/280 tego nie wiesz, trochę szkoda kasy na szukanie problemu którego na razie nie ma

Opublikowano

W zeszłym roku montowałem 216 w swoim AFN. Szukałem różnych rozwiązań, z tego co pamiętam WUZETEM nigdy nie miał w ofercie końcówek 216 - stan na marzec/kwiecień 2014 r. Ja zamontowałem Bosio i hula do dziś - ponad 15 tys. km zrobione.

Z tego co pamiętam WUZETEM robił maksymalnie chyba 205-ki (seryjne do AFN). Generalnie wszyscy pompiarze i znajomi chwalili te produkty za jakość.

Opublikowano

wzm polki produkt, robi również 0.210. Tylko po wymienie wtrysków trzeba na nowo dobrze ciśnienia ustawić a tutaj na starej przekładce może być cięzko lub nie możliwe. Cały zestaw ma tylko BOSCH. tylko cena inna

Opublikowano

A zna ktoś numery wzm koncówek 205 i 210-tek ?

Opublikowano

w 210 szkoda się pakować, jak już to 216

Opublikowano

I jak się spisują te końcówki wzm?

Opublikowano

adekwatnie do ceny, sam jestem ciekawe jak po 100tys km, czy już jest ich koniec

Opublikowano (edytowane)

I jak się spisują te końcówki wzm?

Wszystko ok aktualnie przelatane ok 20 tys. Teraz wpadła pompa 11. Już żałuje że to nie 230 także jak je sprzedam to wsadze 230 jak nie to będą jeździć dalej. szkoda że wuzetem nie robi 230 bo na pewno ponownie bym je kupił.

Edytowane przez mapper
Opublikowano

to ile już masz koni że żałujesz że nie masz 230?

Opublikowano

Na razie zbieram graty a nie licze konie. Jest pompa 11, 216 i turbo awx a niedługo upycham gtb17 i jakiś fmic także przed strojeniem wolał bym dorzucić 230. Źle planuje?

Opublikowano

do gtb17 to fakt 225 czy 230 mile widziane choć jak pompa luks to i z 216 będzie spoko

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...