mapper Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Planuje zmienić wtryski w afn wtryski będą 216 lub 230 chce je zamówić na polskich końcówkach wuzetem. Jeździ ktoś na nich? jak z trwałością? jakie ciśnienia wybrać 190/300 czy 220/300? jakie są między nimi różnice?
adrian998998 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Z tego co mi wiadomo chłopaki na tym jeżdżą. Ja nie miałem do czynienia z nimi podczas strojenia. W jakie moce chcesz celować?
mapper Opublikowano 28 Lutego 2015 Autor Opublikowano 28 Lutego 2015 W ile celować nie wiem. teraz jest turbo awx dolot awx pompa 10 wydech 2.5, powoli ma być pompa 11 i fmic do tego teraz chcę wtryski mam ofert od muszka.d wtryski 230 na końcówkach wuzetem za 890 także cena dobra raczej.
adrian998998 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Do tych wtrysków za mała turbina nie wykorzystasz ich możliwości.
mapper Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 Czasem może być tak że latem turbo awx pójdzie do ludzi a wsadzę brd także wole na zapas 230. Jakie ciśnienia kazać ustawić 190 czy 220 ??
mapper Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Opublikowano 7 Marca 2015 Dowiedziałem się że wuzetem nie ma końcówek 230 także coś mi typ z allegro ściemnia. nigdzie nie mogę znaleźć końcówek 230. Zamawiam chyba wuzetem 216 po 79 zł szt na allegro i dam do zrobienia na moich wtryskach biorą po 50 zł od szt czyli ok 540zł wyjdzie za komplet i ciśnienia ustawie 220/300 Wtryski założone, jest lepiej troszkę podkapca i parę koników doszło. dawka spadła mi z 2,8 na 2,2 i kąt z 46 na 54 chyba, kazałem ustawić ciśnienia 220/300 tylko niemam pojęcia czy mi ustawił ok bo nie widziałem jak robi, idzie sprawdzić to jakoś vagiem?
ciahciah Opublikowano 8 Marca 2015 Opublikowano 8 Marca 2015 w 013 korekcje powinny być nie większe niż na starych i wahania napięcia w 001, ogólnie jak jest powyżej jedynki w 013 to albo ciśnienia w cały świat albo coś źle zamontowałeś i jest nieszczelność, jeżeli silnik pracuje równiej i nie ma żadnych palpitacji w jakimś tam położeniu predału gazu czego nie było na starych wtryskach można przyjać że ciśnienia ok
mapper Opublikowano 8 Marca 2015 Autor Opublikowano 8 Marca 2015 (edytowane) Zrobiłem na nich już ok 150 km Pali idealnie, chodzi równo moc jest, jutro bede robił korektje dawki to sprawdzę. wtryski robiłem u Juliana Małygi ze stęszewa i trochę mnie to zastanawiało że ogarnoł mi je w jakieś 30 min i nie widziałem jak je robił. Ma ktoś u siebie IC z iveco daily 2.8? starczy to do ok 170 km? Dziś ustawiłem dawke na 2.8 kąt 51 Korekcje pokazuje tak: 4 vs 3 0,26 2 vs 3 0.02 1 vs 3 0,24 Edytowane 9 Marca 2015 przez mapper
ciahciah Opublikowano 9 Marca 2015 Opublikowano 9 Marca 2015 w 30min nie ustawi ich z należytą dokładnością, chociaż może miał po prostu farta i nic nie regulował tylko złożył do kupy, spr na maszynie i gotowe, tak często robią ci specjaliści, korekcje luks, wiec chyba miał farta, pewnie ciśnienia są w miarę równe tylko czy zamiast planowanych 220/300 czasem nie jest po równo 200/280 tego nie wiesz, trochę szkoda kasy na szukanie problemu którego na razie nie ma
tommee25 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 W zeszłym roku montowałem 216 w swoim AFN. Szukałem różnych rozwiązań, z tego co pamiętam WUZETEM nigdy nie miał w ofercie końcówek 216 - stan na marzec/kwiecień 2014 r. Ja zamontowałem Bosio i hula do dziś - ponad 15 tys. km zrobione. Z tego co pamiętam WUZETEM robił maksymalnie chyba 205-ki (seryjne do AFN). Generalnie wszyscy pompiarze i znajomi chwalili te produkty za jakość.
icemerc Opublikowano 31 Marca 2015 Opublikowano 31 Marca 2015 wzm polki produkt, robi również 0.210. Tylko po wymienie wtrysków trzeba na nowo dobrze ciśnienia ustawić a tutaj na starej przekładce może być cięzko lub nie możliwe. Cały zestaw ma tylko BOSCH. tylko cena inna
tatra-mario Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 A zna ktoś numery wzm koncówek 205 i 210-tek ?
ciahciah Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 w 210 szkoda się pakować, jak już to 216
januszspiewak84 Opublikowano 22 Maja 2015 Opublikowano 22 Maja 2015 I jak się spisują te końcówki wzm?
ciahciah Opublikowano 23 Maja 2015 Opublikowano 23 Maja 2015 adekwatnie do ceny, sam jestem ciekawe jak po 100tys km, czy już jest ich koniec
mapper Opublikowano 25 Maja 2015 Autor Opublikowano 25 Maja 2015 (edytowane) I jak się spisują te końcówki wzm? Wszystko ok aktualnie przelatane ok 20 tys. Teraz wpadła pompa 11. Już żałuje że to nie 230 także jak je sprzedam to wsadze 230 jak nie to będą jeździć dalej. szkoda że wuzetem nie robi 230 bo na pewno ponownie bym je kupił. Edytowane 25 Maja 2015 przez mapper
ciahciah Opublikowano 26 Maja 2015 Opublikowano 26 Maja 2015 to ile już masz koni że żałujesz że nie masz 230?
mapper Opublikowano 27 Maja 2015 Autor Opublikowano 27 Maja 2015 Na razie zbieram graty a nie licze konie. Jest pompa 11, 216 i turbo awx a niedługo upycham gtb17 i jakiś fmic także przed strojeniem wolał bym dorzucić 230. Źle planuje?
ciahciah Opublikowano 27 Maja 2015 Opublikowano 27 Maja 2015 do gtb17 to fakt 225 czy 230 mile widziane choć jak pompa luks to i z 216 będzie spoko
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się