Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AEB brak komunikacji z VAG-COM


michal_145

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Niedawno kupiliśmy A4 1.8T LPG. Niestety nie moge sie polaczyc z niczym, auto jest niewykrywalne, program i kabelek dobrze skonfigurowany - na innych autach działa. Czy przy montazu LPG instalatorzy ingeruja w ta czesc instalacji? czy moze gdzies indziej szukac przyczyny? W aucie swieci sie ABS (najprawdopodobniej po wymianie klockow), chcialbym to naprawic. Z góry dziekuje za wskazowki,

Michal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź zasilanie czy jest w gnieździe obd i czy wszystkie piny są na miejscu może któryś jest uszkodzony. Lpg nie ma nic do diagnostyki

Edytowane przez Tom A4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Diody na obu kablach na ktorych sprawdzalem swieca tak jak przy normalnej komunikacji, piny sa widoczne na swoim miejscu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komunikacji brak tylko z ecu czy z wszystkim się nie łączy ?


jaki rok tego audi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lpg może być podłączone do linii k zależy jaka instalka, spróbuj odłączyć bezpiecznik od lpg i wtedy sprawdź, choć nie sądzę żeby ktoś instalował kompa lpg z obsługą obd do AEB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie łączy się z niczym, rocznik 1998, gdzie znajde bezpieczniki od LPG? Pierwszy raz na oczy widze auto z gazem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bezpieczników szukaj pod maską musza być gdzieś blisko centralki lpg. Co do braku łącności to proponuje miernikiem sprawdzić czy aby na pewno w gnieździe obd jest napięcie bo interfejs może uzyskać napięcie z samego usb i będzie pokazywał że wszystko jest ok


do sprawdzenia też bezpiecznik nr 12 10A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety napięcie jest z gniazda OBD2, jednak komunikacji nie ma, bezpiecznik nr 12 sprawny.

Czy da sie podlaczyc kabelek diagnostyczny "na krotko"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może masz gdzieś odcięty przewód k od gniazda odb. Mozesz podłączyć na krótko. Musisz podać plus, mase i linie k możesz wziąć na przykład z kostki radia. Chyba najłatwiej. Tylko które piny gdzie ro musisz poszukać, bo teraz nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał czy udało się rozwiązać problem bo mam teraz to samo brak komunikacji [ COM Port status: OK Interface status:3 not found or not ready ] dodam że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było ok. jak sprawdzić zwarcie w gnieździe obd2?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał czy udało się rozwiązać problem bo mam teraz to samo brak komunikacji [ COM Port status: OK Interface status:3 not found or not ready ] dodam że jeszcze dwa miesiące temu wszystko było ok. jak sprawdzić zwarcie w gnieździe obd2?

To wygląda na jakiś problem z interfejsem. Może kabelek uległ uszkodzeniu. Czy po podłączeniu pod gniazdo obd zapala się dioda na kabelku?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc, na samym poczatku podlaczylem sie bezposrednio pod sterownik silnika ;) A nastepnie zdiagnozowalem zwarcie w pompie ABS, po jej odlaczeniu wszystko wrocilo do normy. Napieciami bym sie nie sugerowal, w kazdym aucie mialem inne. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...