Prezes870 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Witam, mam bxe po programie na 135 km. Interesuje mnie zamiana suszarki gdyz ta juz popuszcza troche Jaką proponujecie? Od BRD podpasi? chcialbym cos kolo 180 PS uzyskać reszta motorowni w jak najlepszym porządku
adrian998998 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Przerobić ori BXE na hybrydę-najmniej problemu. Co do 180 PS to Twoje pompowtryski nie dadzą rady.
spanky Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Witam, mam bxe po programie na 135 km. Interesuje mnie zamiana suszarki gdyz ta juz popuszcza troche Jaką proponujecie? Od BRD podpasi? chcialbym cos kolo 180 PS uzyskać reszta motorowni w jak najlepszym porządku zadnych hybryd , turbo ARL+ przerobka flanszy od wydechu Twoje pompki to bardziej okolice 170 PS i jeszcze jedna bardzo wanza sprawa , jak wiecej mocy w BXE to koniecznie wymiana chlodnicy oleju ...
bobikos Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Czy w przypadku podwyższania mocy w AVB wymiana chłodnicy oleju też jest zalecana?
spanky Opublikowano 2 Marca 2015 Opublikowano 2 Marca 2015 Czy w przypadku podwyższania mocy w AVB wymiana chłodnicy oleju też jest zalecana? Nie ma takiej koniecznosci w przypadku AVB
Prezes870 Opublikowano 2 Marca 2015 Autor Opublikowano 2 Marca 2015 Aha czyli ARL tak? Z flansza duzo pracy jest? Chlodnice ogarne bez niczego. Za bardzo czasu nie mam i czy wyrobiłbym się w weekend ?
bobikos Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 AVB i BXE mają praktycznie taką samą chłodniczkę oleju i jest ona inna niż np AVF. Skąd wynika konieczność zmiany w BXE?
spanky Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 kolega chce w BXE 170+ , stad koniecznosc wymiany chlodniczki
bobikos Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Ok, czyli jeśli AVB będzie wzmacniane w okolice tej mocy to chłodniczkę należałoby wymienić. Będę się zgłaszał do Ciebie w tym temacie.
spanky Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 jak auto ma latac na autobanie z duzymi predkosciami to jest to wskazane ...
rob555 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Spanky ma racje....BXE maja krótkie przełożenia. Po chipsie vmax osiąga się bez większego problemu. Na ok 170/360 piątka skrzynia wydaje się zdecydowanie za krótka. To powoduje ze przy prędkościach autostradowych olej zaczyna niebezpiecznie się podgrzewać. Lepiej zalozyc chłodniczkę i mieć święty spokój niż później się wykurzać ze motor zatarty.... Co do zmian mechanicznych polecam albo turbo ASZ albo ARL. Oba wydadzą 170KM bez problemu a większości egz na więcej seryjne wtryski nie pozwola. ASZ będzie tansza w zakupie i lepiej będzie z dolu się budzic.
Prezes870 Opublikowano 12 Marca 2015 Autor Opublikowano 12 Marca 2015 tzn ja mam akurat 6 gang skrzynie ale biegi ma serio krotkie ;/ 140 km/h i az 3 tys obrotow
spanky Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 tzn ja mam akurat 6 gang skrzynie ale biegi ma serio krotkie ;/ 140 km/h i az 3 tys obrotow ale 1.9 TDI BXE ma szkrzynie 5
Michael_1 Opublikowano 12 Marca 2015 Opublikowano 12 Marca 2015 W touranach dieslach nie było 5 biegowych skrzyń!
rob555 Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 (edytowane) W touranach dieslach nie było 5 biegowych skrzyń! To malo w zyciu widziales Byly i 5 biegowe i 6 biegowe (obie na malym sprzegle 228mm) kojarzone z 1.9tdi (zamienne) 2.0TDI byly na duzej 6tce ze sprzeglem 240mm Edytowane 14 Marca 2015 przez rob555
ciahciah Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 możesz dorwać zepsute do regeneracji turbo BXE i zrobisz z niej hybrydę która będzie miała większy potencjał lub taki sam jak ARL i z dołu będzie wstawać lepiej niż ASZ czy seryjna BXE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się