wisnia1705 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Witam..posiadam audi a4 b5 1.8T 150km i od jakiegoś czasu mam problem.. Mianowicie podczas jazdy jak depne pedał do podłogi auto przy wysokich obrotach dosłownie odcina..jak wrzucam na luz silnik gaśnie..Po ponownym odpaleniu i depnięciu na gaz audi przyspiesza i wciska w fotel jak trzeba...wczoraj podpiąłem kompa i ukazał się 1 błąd: 419B system powietrza dodatkowego za mały przepływ...czy ten błąd ma coś do tego odcięcia?! Czy może przyczyną jest zawór DV lub cewki?!
kabanos78 Opublikowano 1 Marca 2015 Opublikowano 1 Marca 2015 Sprawdź zawór DV i i czy sprawdzałeś przerwę na świecach?? powinno być 0,7mm
wisnia1705 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Opublikowano 1 Marca 2015 We wtorek wstawiam audi na warsztat bo rozrząd będę jeszcze wymieniał i sprawdze DV oraz świecie.. A co do systemu powietrza dodatkowego to co może być przyczyną ze przepływ jest za mały?!
hunter91 Opublikowano 3 Marca 2015 Opublikowano 3 Marca 2015 Zobacz czy nie Masz jakiejś nieszczelności w okolicach przeplywki, jeżeli nie ma to trzeba sprawdzić przeplywke. Logi dynamicznie. Nie widze oznaczenia silnika bo pisze z telefon.
wisnia1705 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Witam ponownie klubowicze... Ręce mi opadają przy tym moim audi..wymieniony rorzad,wszystkie filtry,zawór DV,świece,olej,cewki sprawdzone-są ok a audi dalej szarpie na wysokich obrotach..byłem u 3 mechaników i nie wiedzą co jest przyczyną tego szarpania..Moze ktoś z was drodzy klubowicze pomoże w tym temacie.. Audi przy odpaleniu na zimnym silniku wchodzi na wyższe obroty ok 2000 po chwili spada do 1100 a po kilkunastu sekundach na 900..jak rozpoczynam jazdę na zimnym silniku audi idze dobrze..ale jak się rozgrzeje i depne mu na pedał to zaczynają się te jeba..e szarpnięcia i auto ma muła.. Dodam ze jest to silnik 1.8T ANB z chipem na 180KM Drodzy klubowicze pomocy!!!
rav14 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 mi zapchany zawór n75 powodował skokowe odcinanie i doładowanie na zmianę.
wisnia1705 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Zawór n75? A gdzie go szukać?! Jeden z mechaników mówił mi jeszcze ze wina może być ze strony przepustnicy
zwalowy Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 wsadzony w gumowa rure idaca na wlot turba.....ma 3 wyprowadzenia i wtyczke na przewod.....steruje grucha na turbie(ma ogromne znaczenie) sprawdz tesh sama gruche czy chdozi w pelnym zakresie bez problemu(np sprzezarka domowa dmuchajac w wezyk) bo moze sie zacina czy cosik oczywiscie ze moze byc tesh wina przepustnicy ale najczesciej jest jej blad.....podobno czesto wali sie nastawnik przepustnicy albo wtyczka od niej nie laczy
wisnia1705 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Panowie wielkie dzięki za podpowiedzi może jutro uda mi się wstawić auto na warsztat i usunąć te usterki i zobaczymy jak auto będzie się zachowywać..jeszcze raz bardzo dziękuje pozdro
Magicbattle Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 zrob tez vagiem czy cyka zaworek. pozniej fo wymyj dla pewnosci najlepiej jak bys go podmienil na inny sprawny. pozniej szczelnosc dolotu odmy jesli masz wyzsze obroty. przepustnica do czyszczenia i adaptacji. jesli nic nie pomoze to pewnie tego chipa masz gownianego i trzeba bedzie poprawic albo wstawic ori komp
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się