Atak Opublikowano 10 Października 2008 Opublikowano 10 Października 2008 Witam, mam pytanie bo niestety nie mogę się doszukać chociaż usilnie się starałem. Czy padający akumulator mógł być przyczyną błędu 16795 16795 P0411 – system obiegu wtórnego powietrza – nieprawidłowy przepływ. -> sprawdzić silnik pompy obiegu wtórnego powietrza -> sprawdzić zawór specjalny -> sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza -> sprawdzić przewody i połączenia pomiędzy podzespołami Chodzi mi o to, czy niskie napięcie może zakłócić pracę silnika pompy obiegu wtórnego powietrza? Po skasowaniu, błędu nie ma, ale nie wiem czy się nie powtórzy. Wymieniłem akumulator na 12V 72Ah i 600A, wcześniej był słabszy i padający. Błąd zobaczyłem, jak robiłem diagnostykę po założeniu nowego akumulatora. Tak sobie zrobiłem autoscan, żeby się upewnić czy nic nie namieszał ten akumulator i właśnie ten błąd mi wyszedł. Kontrolka check wcześniej nie paliła. Czy to zbieg okoliczności, czy spowodował to padający akumulator?
_Bartek_ Opublikowano 31 Maja 2009 Opublikowano 31 Maja 2009 Mam ten sam błąd. Pojawił się już 3 raz po kasowaniu. Aku mam nowy i też go wymieniałem. W ogóle co to jest ten obieg powietrza wtórnego??
mateogda Opublikowano 1 Czerwca 2009 Opublikowano 1 Czerwca 2009 Wtórna pompa pneumatyczna, umieszczona mniej więcej pod filtrem powietrza, ma za zadanie wtłoczyć czyste powietrze do wydechu po uruchomieniu zimnego silnika, celem uzyskania lepszej emisji spalin. Pracuje ona tylko około 90 sekund. Można ją sprawdzić robiąc test wyjść w sterowniku silnika i/lub w grupie 077 uruchamiając zimny silnik. Jazda z niesprawną pompą powoduje uszkodzenie tzw. "zaworu kombinowanego", który wpuszcza powietrze do wydechu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się