Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[S4 AGB] Stage 2 || 2.7 biturbo || Recaro || USA || Lift || 6-tłok Porsche


peacenotwar

Rekomendowane odpowiedzi

gleba w S4 powoduje że każdy gnojowóz cie objedzie. chyba że zaryzykujesz urwanie czegoś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-50/-60mm na gwincie to żaden problem. Jak ktoś robi dużo więcej to nawet dyszlem nie poszaleje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gruba gleba tak, ale obniżenie z głową na gwincie jest najlepszym wyjściem.

Oczywiście że z głowa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do S4 wsadziłeś gwint TA? Coś tu trochę nie halo. Taki gwint pasuje do S4 jak świni siodło. Ja mam zwykłe 1.8 i jeżdżę na Kw V2 w tej chwili. TA do jazdy emeryckiej się co najwyżej nadaje a i tak po dwóch sezonach wyleje. Uważaj tez na tylne dolne mocowania oraz tulejki. Lubi to sobie pękać i nieszczęście gotowe. Na forum jest jeden czy dwa przypadki (oba w quattro, w ośce nie występuje) ale na necie jest tego dużo więcej. Było już dosmarować gorsza i kupić chociaż DTS lub AP (to samo tylko inny pakowacz).

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci powiem więcej! Kumpel miał TA w S4, ładowaliśmy po 180 w 6 osób. Nic nie pękło ;) Bez obciążenia też bardzo przyjemny gwincik. Nie za twardo nie za miękko. S4 nie jest supersamochodem, a trochę mocniejszym kombi, więc taczki nie chcę. To czy się wyleje po dwóch latach to mnie nie obchodzi, mówiąc kolokwialnie, bo jest to rozwiązanie tymczasowe kupione po okazjonalnych pieniądzach ;)

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to tymczasowe rozwiązanie to ok ale do S4 to ja bym Teina ładował bo na to zasługuje. To, że jechaliście 180 w 6 osób o niczym nie świadczy. Pęknie jak gość będzie jechał sam i bez obciążenia choć wcale nie musi. Po prostu były takie przypadki a to świadczy z jakiego syfu ten gwint jest zrobiony (1000zł nowy-sic!). A co do taczki to właśnie TA nią jest. Wszystkie droższe gwinty są bardziej kulturalne i właściwości jezdne są nieporównywalnie lepsze. Nawet H&R uznawany za beton (co nie do końca jest prawdą) jest miększy od TA. Gwinty z najniższej półki służą do lansu wokół komina 40km/h a nie do zabawy. Ja mając S4 ładnie bym upalał no ale to kwestia gustu. W końcu to nie moje auto. A tak ogólnie super furka. Może kiedyś sobie taką sprawię i utopie w niej worek kasy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow przeciwnicy TA heh ja mam drugi rok gewinde ktory tez byl uzywany przez dwa lata i wsio gra wiec niewiem po co sie buldoczyc :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie są uroki forum internetowych :naughty: Jakbym na przykład napisał, że do eski kładę powietrze to pewnie zostałbym ukamieniowany, a jak w stanach ktoś kładzie powietrze do s4 to jest przekozak :grin:

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znow przeciwnicy TA heh ja mam drugi rok gewinde ktory tez byl uzywany przez dwa lata i wsio gra wiec niewiem po co sie buldoczyc :grin:

Ty jeździsz traktorem a on S4. To w ogóle inna bajka. Miałem dwa gwinty TA i nie polecam nikomu. Każdy chwali swoje , szczególnie w Polsce. Przejedź się raz na porządnym gwincie a zmienisz zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mesiah, ten sam gwint będzie się inaczej zachowywał w 1.8 fwd (1285kg wg. autocentrum) a inaczej w 2.7 q (1665kg zważone). Na pewno nie będzie takiej taczki jak wspominasz ;)


Jak dla mnie powietrze i Ska to byłoby ideał ;)

B8, ale idea podobna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile waży Twoje auto. Ja jeździłem avantem 2.5 tdi w quattro i była popelina straszna nawet w porównaniu do 10 letniego weiteca. Gdyby TA było takie super to nikt gwintów po 5 tyś by nie kupował, a te sprzedają się lepiej niż chińczyki z puszek po piwie.

wiem ze sa lepsze ale nie za taka cene wiec napij sie melisy koles

Po pierwsze się nie denerwuje po drugie nie jestem Twoim kolesiem więc zważaj sobie. Pisze to co pisze dla dobra właściciela tego S4 nie po to żeby komuś wytknąć błędy czy inny shit. Każdy niech jeździ na czym mu się podoba. Po prostu uważam, że zadbane S4 zasługuje na porządny zawias żeby wykorzystać jego potencjał. Nie ma po co się sprzeczać i szukać powodów do zaczepki. Zawsze było i zawsze będzie tak, że jeśli ktoś wychyli się i zwróci uwagę zamiast wkładać palca w d*pę to dostaje bęcki. EOT

Edytowane przez Mesiah
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Mesiahem, sam miałem niskobudżetowy gwint w gnojowozie i więcej tego bym nie uczynił nawet w tico, co dopiero w eSce, która ma przede wszystkim dawać frajdę z jazdy, może będzie zadowolony z TA. Ale wybór padł, obyś był zadowolony, zawsze można odsprzedać i kupić coś konkretniejszego :)

Masz już jakieś foty na tym gwincie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam TA w S4 i nie widze żadnego problemu z tym gwintem. Jeździ się jak na taczce? To mi sie chyba trafiła jakaś lipa. Nie dość że auto poszło w dół to nie straciło na komforcie :) Do sportu to sie nie nadaje ale do codziennej jazdy jak najbardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oss4tor, dokładnie. Też u kumpla było ok, ale bez mega fajerwerków. Jak za te pieniądze było całkiem przyzwoicie ;)

Jeszcze gwint nie jest założony, bo nie mam czasu. Najprawodopobniej w poniedzialek sobie usiądę nad tym

Edytowane przez peacenotwar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...