setho Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Witam. Od paru dni mam tak że na nie rozgrzanym dobrze silniku przy zmianie biegów po naciśnięciu sprzegła słychac jakby metaliczny dzwiek jakby coś wytracało obroty. Podłączyłem kompa i w silniku wywaliło mi błąd 17965. Ktoś miał może podobnie ? Trubina zaczyna siadać ? ;/ Logi : STATYCZNE:Grupa 018: <a href="http://vaglog.pl/log_206743.html">http://vaglog.pl/log_206743.html</a><br/> BASIC SETTINGS:Grupa 011: <a href="http://vaglog.pl/log_206744.html">http://vaglog.pl/log_206744.html</a><br/> Grupa 000: <a href="http://vaglog.pl/log_206745.html">http://vaglog.pl/log_206745.html</a><br/> Grupa 004: <a href="http://vaglog.pl/log_206746.html">http://vaglog.pl/log_206746.html</a><br/> Grupa 003: <a href="http://vaglog.pl/log_206747.html">http://vaglog.pl/log_206747.html</a><br/> Panowie potrzebuję rozpiskę zaworków działających w układzie turbodoładowania. Chodzi mi o numer katalogowy i oznaczenie (N75 itp ) Dobra turbina poszła na stół. Rozkręciłem wyczyściłem geometrię i teraz nie wiem czy szukać zestawu naprawczego i zmienić łożyska i uszczelki. Koleś w firmie regenerującej turbiny mówił że po wymianie łożysk trzeba doważać turbinę i ustawiać geometrię. Prawda czy chciał naciągnąć ? Wydaję mi się że bardziej po wymianie wirników trzeba by było jakoś ją wyważać. Edytowane 3 Marca 2015 przez setho
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się