kabanos78 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Podsumowując, jeśli masz auto całkowicie cywilne, nie bierzesz udziału w wyścigach, rajdach itd, to wstaw kata, rozglądnij się za wkładem metalowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 we wtorek najprowadopodniej jadę wstawić, mam gościa który jest naprawdę w tym dobry Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czaszy 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 sa gusta i gusciki ja bym kata wycial reszte wydechu dokladnie sprawdzil czy szczelna i jezdzil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 sa gusta i gusciki ja bym kata wycial reszte wydechu dokladnie sprawdzil czy szczelna i jezdzil tak jak pisałem, mam wymieniony układ wydechowy na nowy, a KATA nie mam więc tu pewnie leży przyczyna metalicznego dźwięku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub04 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Na 100% ten metaliczny dźwięk masz z powodu wywalonego kata.U mnie po wycięciu przy około 3000 tys obr był dodatkowo hałas startującego odrzutowca/ w 1,8 ADR bez turbo/.Po założeniu nowego /bosal - koszt 500 zł/ nastała cisza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 5 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 Na 100% ten metaliczny dźwięk masz z powodu wywalonego kata.U mnie po wycięciu przy około 3000 tys obr był dodatkowo hałas startującego odrzutowca/ w 1,8 ADR bez turbo/.Po założeniu nowego /bosal - koszt 500 zł/ nastała cisza. tym mnie uspokoiłeś też mam 1.8 ADR bez turbo, i już mam dość tego hałasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Klub zirytowanych dźwiękiem właścicieli 1.8 się rozrasta Nie da się jeździć w dłuższe trasy. Ja tam wstawię jakiś zamiennik z blaszanym wkładem i powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 U mnie nareszcie nastała cisza Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub04 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Do BF10, jakiego kata założyłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Nie znam się za bardzo na nich, kat przystosowany do wieku auta Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Katalizatory uniwersalne Bosal'a się sprawdzają. Po potłuczeniu oryginalnego w 2.6 ABC wstawiłem Bosala dedykowanego do silników 2.5-3.0 l i było ok. Bez kata za to tragedia- brzęczenie, motor miał odczuwalnie słabszy dół i gorzej się wkręcał na wysokie obroty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Ogólnie silniki z turbo są mniej podatne na zmiany ciśnienia w układzie wydechowym. Wolnossaki już bardziej. Wsadzenie jakiegoś zamiennika kata to raczej dobre posunięcie. Bosal za ok 200zł to chyba trany wybór. Skoro Bosal tyle kosztuje (jakby nie patrzeć dość dobra marka) to ciekawe Panie BF10 co Ci ten Twój spec wstawił za 400zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 28 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Szczerze, to okaże się zapewne z czasem co tam się będzie dziać. Myślisz, że się nie sprawdzi? Chcę żeby to trochę wytrzymało Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Nie nic z tych rzeczy. Chodzi tylko oto czy Cię nie naciągnął. Piszesz, że nie wiesz jaki to kat a to błąd. Powinieneś dokładnie wiedzieć i spisać sobie numer części żeby porównać ceny. Teraz wszyscy wszystkich dymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) Wjadę na kanał i dokładnie go obejrzę Powinienem przed założeniem - mój błąd. Zaufałem mu. Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 29 Marca 2015 przez BF10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Błąd czy nie błąd. Może jest i uczciwy ale lepiej sprawdź. My jesteśmy ciekawi co tam masz bo też szukamy kata a Ty przy okazji dowiesz się jakiego masz speca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BF10 1 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Jak znajdę chwilę to zajrzę Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Mi tam było by szkoda kasy na kata do 20-letniego auta. Wszystkie te normy emisji spalin to tylko nabijanie kasy przez UE. Ja u siebie założyłem tłumik zamiast kata i też jestem zadowolony. Wcześniej na pustym kacie tragedia, dźwięk głośny i blaszany. Nie polecam nikomu zostawiania puchy po kacie, najgorsza opcja. Przynajmniej w ADR. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mesiah 12 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 (edytowane) No ja chce założyć kata tylko z powodu dźwięku i może trochę smrodu benzyny (skład spalin niby w normie). Ja nie mam puszki po kacie ale wspawaną zwykła rurę a dźwięk mimo to jest kiepski i głośny. Najtańszy jakiś chiński tłumik dedykowany kosztuje 140zł a za 200zł są katy bosala do 2l poj. Myślę, że warto dołożyć. Na pewno nie wydam 400zł. Edytowane 29 Marca 2015 przez Mesiah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fenrir 2 Opublikowano 29 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 Tłumiki od gruchota to chyba polska produkcja. U mnie poprawa była zdecydowanie na plus. A ciekawe jaka jest trwałość takiego kata za 200zł. Na pewno nie będzie on jakoś w dużym stopniu oczyszczał spalin bo porządny kat ma platynę i inne drogie pierwiastki i nikt tego za 200zł nie będzie sprzedawał, tyle to można dostać na skupie za zużytego kata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się