electonix 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Witam, od wczoraj pojawił się w moim ASN dziwny problem, mianowicie podczas przekręcenia kluczyka na zapłon (rano na zimnym silniku) włączają się wentylatory, podczas odpalania gdy rozrusznik kręci wentylatory uciszają się po czym znowu po trzech sekundach gdy już odpalę i silnik wejdzie na obroty znowu się załączają popracują tak z dwie-trzy minuty i wyłączają się. Po zgaszeniu silnika i ponownym, włączeniu zapłonu i odpaleniu problem już się nie powtarza. Ta dziwna sytuacja występuje tylko gdy silnik jest zimny. Moje pytanie brzmi, czym to jest spowodowane? Czy padł mi jakiś czujnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek 3.0 v6 0 Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 Jeśli dobrze kojarzę to ja miałem taką sytuację przy walnietym czujniku płynu chłodzącego. Najlepiej pod kompa a jeśli to on to będzie błąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 7 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Wczoraj akurat jak odpalałem to obeszło się bez tych wentylatorów na starcie, raz się włączają raz nie. Dzisiaj mam chwilę wolnego więc podepnę go pod VAG COM'a może coś wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakal222 2 Opublikowano 7 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2015 Kup czujnik temperatury on za to odpowiada Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesio0402 0 Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 Kup czujnik temperatury on za to odpowiada witam tez mialem takie objawy i stawiam rowniez na czujnik temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seefahrer 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Tak czujnik temperatury tylko w ASO i będzie po problemie ,to samo miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 (edytowane) Potwierdzam również, że miałem to samo (w mroźny, zimowy wieczór) i też był winny czujnik G2/G62, firma ELTH robi go dla VAG. Ponoć dobre są też FAE. Acz przed pchaniem się w koszty zdiagnozuj ów czujnik czy na pewno jest uszkodzony: https://www.youtube.com/watch?v=g1FWtCTmFmQ Błąd na VAG-u może nie wyskoczyć jak się normalnie użytkuje auto. U mnie pojawił się jeden (P3081 - engine temperature too low) dopiero gdy silnik chodził na postoju przez 20-30min Edytowane 28 Kwietnia 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się