NorbertP1908 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 (edytowane) Witam, poczytałem trochę zanim napisałem ale nic nigdzie mi nie pomogło. 2 tygodnie temu złożyliśmy turbo intercooler i przewód smarowania wszystko nowe. Odpalił na dotyk no i podczas którejś jazdy z kolei chcialem sprawdzić jak to idzie na nowych częściach dalem 3 do 3tys obr. I buuuuuuuu. Po wyłączeniu i zapaleniu jest git ale tez mocy mu troche brakuje jak na 115km.co to może byc? Dodam jeszcze ze mam błąd abs i asr jeden czujnik rzecz w tym ze jednostka sterujaca jest podobno uszkodzona do tego pokazuje błąd przeladowanie czyli jak we wszystkich innych tematach. Ma ktos jakiś pomysl? A4 b5 1.9 tdi pd. 2000r AJM kombi Jeszcze jedna sprawa jak trzymam jedne obroty to cos mi stradznie gwiżdże. Edytowane 6 Marca 2015 przez NorbertP1908
DARIO88 Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Moze jakiś przewód nie szczelny lub przeplywomietrz do wymiany
goldi Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Musisz zrobić logi dynamiczne wszystko masz w dziale diagnostyka vag
Klejk Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Ja bym sprawdził czy dobrze masz podpięte wszystkie podcisnienia sterujące turbina... Bo po tym co piszesz ja obstawiam że geometria w turbo stoi
NorbertP1908 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Geometria stoi w nowym turbo? Sztanga chodzi tylko logow jeszcze nie robiłem ale postaram sie zrobic jak najszybciej
Matek Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Ciezko wrozyc ale sprawdz przede wszystkim weze podcisnienia, nieszczelnosc w dolocie,n75....
NorbertP1908 Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Jest możliwość sprawdzenia czy n75 dziala poprawnie? Zastanawia mnie jeszcze ten tajemniczy swist/gwizd przy jezdzie na stałych obrotach podobno bylo tak przed wymianą turbo, moze byc to zwiazek z tym trybem awaryjnym?
mantix Opublikowano 6 Marca 2015 Opublikowano 6 Marca 2015 Może masz nieszczelny dolot i będzie świstać, a n75 sprawdzić możesz podpinając wakumetr zamiast gruszki, jednocześnie logując grupę 11BS
konus Opublikowano 7 Marca 2015 Opublikowano 7 Marca 2015 Ja też bym obstawial ze sztanga stoi. U mnie było to samo bo na odwrót podpialem przewody przy n75 I też miałem błąd przeladowania...
NorbertP1908 Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Wszystkie wezyki całe, niestety nie moge zrobić logow dynamicznych gdyż bateria wytrzymuje mniej niż. 5 min...
goldi Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Nie ma jakiś spotów w twojej okolicy aby ci ktoś pomógł
krzyniek Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 Nie ma jakiś spotów w twojej okolicy aby ci ktoś pomógł są , było wczoraj podjechać , akurat też mam ajm więc pewnie byśmy pomogli ...
NorbertP1908 Opublikowano 14 Marca 2015 Autor Opublikowano 14 Marca 2015 Zamienilem czujnik n75 z n18 i smiga ale nadal gubi moc lecz ją wgl ma moze to byc kwestia ze n18 pracuje w innym zakresie?
mantix Opublikowano 14 Marca 2015 Opublikowano 14 Marca 2015 To są bliźniacze zaworki, choć jest minimalnie inne wysterowanie, ale tego byś nie odczuł
NorbertP1908 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 To są bliźniacze zaworki, choć jest minimalnie inne wysterowanie, ale tego byś nie odczuł czyli moge wsadzic n18 zamiast n 75?
NorbertP1908 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 A jeśli zamienie i n18 bedzie w miejscu n75 to za co odpowiada w tym momencie n75?
lukaszooo Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka. Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc.
NorbertP1908 Opublikowano 15 Marca 2015 Autor Opublikowano 15 Marca 2015 N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka. Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc. chetnie bym podjechal tylko nie mam kiedy za bardzo :/ a teraz mam jeszcze 1 problem zrobilem zaworki tak jak powinny byc i wgl nie ma .... I jest pilna sprawa od n18 odchodzi rozdzielacz na 4 przewody i 1 mam nie podpiety. Nie mam bladego pojęcia gdzie on byl a na schemacie polaczenia podcisniena nie widzę tego ;/ prosze o pilna pomoc auto musi jeździć ;( N75 odpowiada za turbo a N18 za egr zamienić można w celu diagnozy lecz zaworki maja inna reakcje na sygnał. Sprawdzić można przez logowanie grupy 11 dla n75 lub grupa 3 dla n18, obroty się podniosą a zaworek będzie cyklicznie pracował. Skoro coś syczy to doładowanie gdzieś ucieka. Pisz na pw opisze ci jak to posprawdzać lub jeśli masz blisko to zapraszam do siebie lub na spota do minska owinienem pomoc. co do syczenia, to gwiżdże ale tylko jak jade ze stała prędkością i przy delikatnym dodawaniu gazu, jak dam do dechy to nie az do stalej prędkości i tak w koło
lukaszooo Opublikowano 15 Marca 2015 Opublikowano 15 Marca 2015 Zapraszam. Jestem w pracy a schematy mam w domu wiec nie mogę podejrzeć ale z tego co pamiętam to w układzie nie ma czwornika, są jedynie trójniki. Wydaje mi się ze przed n18 jest trójnik zasilania na klapę gaszaca (w ajm juz chyba jest). Jutro podesle ci schemat. Aby uruchomić auto zaslep poprostu przewód i będzie ok, do zwyklej pracy potrzebny jest tylko n75 reszta może być zaślepiona.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się