Skruszo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 No i juz jestem po wymianie, foto wrzucę jutro :-P a dzis chcialem sie z wami podzielic doswiadczeniami jak to wszystko wyglada, Do wczoraj smigalem na setupie ori 1ba + eibach pro kit, z przodu do blotnika miałem po 65,5mm tyl- prawy 63,6. Lewy 64 Dzis wymienione zostaly amorki na ori 1be, talerzyki i gumy sprezyn z tylu Aktualnie samochod stoi tak : Przod 63,7 Tyl 64 W baku 1/4 ON :-D Takze zakladac i sie nie zastanawiac ;-)
rodzyn889 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Dzis wymienione zostaly amorki na ori 1be, talerzyki i gumy sprezyn z tylu jakie gumy?
Skruszo Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Podkladki... Te gumy co na nich sie mocuje sprezyny, u mnie stal krzywo i z lewej strony byly wygniecione
Skruszo Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Obiecane fotki Przepraszam ze tak długo zwlekałem .... Weekend Stage 1. Eibach+amorki 1ba przód 65,5mm Tył około 64mm Stage 2. Eibach+ amorki 1be +talerzyki z b5 ; Przód 63,7 Tył 64mm przy 1/4 baku
rodzyn889 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Opublikowano 26 Kwietnia 2015 Ja w środę zapodam foto jak wyszło
Skruszo Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Wyszło dobrze tylko coś mi popiskuje z przodu zaraz szlak mnie jasny trafi z tym wszystkim, jak na postoju uginam auto to niczego nie słychać a jak jadę po nierównościach to słychać jak by gdzieś metal o metal się ocierał;/ A jeszcze z tyłu były zakładane nowe gumy pod sprężyny i geometrie chciałem zrobić, to się nie da ustawić bo śruby zaje***e i mam na prawym kole 30min zbyt zbierzny ;/ Jutro pewnie będą chłopaki cieli śrubę
tygrysek83 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 byłeś teraz na zbieżności i pomierzyli... wyszło coś nie tak, że trzeba przestawiać? czy wiedziałeś już wcześniej, że zbieżność jest do robienia (a po wymianie talerzyków też)
Skruszo Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Ja wymienialem amortyzatory przód i tyl dodatkowo, przód był rozebrany na czesci pierwsze bo wahaczy nie dalo sie wybic a z tylu sprezyny byly wyjmowane bo gumy pod sprezynami wymienialem, i dlatego się to wszystko rozjechalo, ogólnie po wymianie talerzykow widzę taki problem ze jak się podniesie samochód na podnośniku i się koło na maxa opusci to sprężyna jest za krótką i wypada z górnego mocowania tego gumowego, dzieje się tak na springach eibacha, na ori pewnie nie ma tego problemu. Także teraz to nawet ściągacza do sprężyn nie potrzeba żeby ją zdjąć z amora. Nie wiem czy to ma wplyw na właściwość jezdne... Pewnie nie bo przecież tym samochodem nie skacze :-P Jak udalo Ci się wyjąć same amorki bez ruszania wachaczy i drazkow i masz zawieszenie 1be to geometria się nie zmienila raczej, a nastawy też zostają te same, ja przeszedłem z 1ba na 1be więc i nastawy sa inne, ogolnie to powinienem je mieć zmienione 1,5 roku temu jak zmienilem same sprezyny ale nikt mi nie powiedzial o tym ani nie doczytalem sam... Teraz juz wiem wiec robie tak jak trzeba ;-)
novy1771 Opublikowano 6 Maja 2015 Opublikowano 6 Maja 2015 Wyszło dobrze tylko coś mi popiskuje z przodu zaraz szlak mnie jasny trafi z tym wszystkim, jak na postoju uginam auto to niczego nie słychać a jak jadę po nierównościach to słychać jak by gdzieś metal o metal się ocierał;/ A jeszcze z tyłu były zakładane nowe gumy pod sprężyny i geometrie chciałem zrobić, to się nie da ustawić bo śruby zaje***e i mam na prawym kole 30min zbyt zbierzny ;/ Jutro pewnie będą chłopaki cieli śrubę kolego mam ten sam objaw, po kilku dniach od wymiany zaczęło coś popiskiwać tak jakby metal o metal i też na nieróWnościach i to tylko z lewej strony, POMOCY
Skruszo Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 Novy weź sprawdź czy jak delikatnie dotkniesz hamulca czy piski ustaja, bo u mnie wydaje mi się ze tak, więc po niedzieli będę szukał problemu przy hamulcach...
tygrysek83 Opublikowano 10 Maja 2015 Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) a czy przypadkiem nie podgięliście osłony metalowej tarcz? ona jak ociera też daje objaw metalicznego szurania, no i nie musi być tego słychać cały czas. ja macie alumy przez które da się przeciągnąć rękę (albo połóżcie się pod auto nawet bez dźwiganai), odegnijcie osłonę.... - to częsty przypadek szurania metalicznego po jakimkolwiek grzebaniu przy zawieszeniu Edytowane 10 Maja 2015 przez tygrysek83
Skruszo Opublikowano 11 Maja 2015 Opublikowano 11 Maja 2015 tygrysek dzięki za podpowiedź, z tyłu osłona trochę obcierała, ale okazało się że z przodu klocek do końca nie chciał odbić i popiskiwał U mnie narazie zastała cisza... miejmy nadzieję ze tak już zostanie
rodzyn889 Opublikowano 14 Maja 2015 Opublikowano 14 Maja 2015 U mnie przód usiadł ekstra do eibacha jeszcze 1 może 1,5cm.. teraz tył leciutko wyżej ale jak ktoś wsiada z tyłu to jest wiadomo tył siada, więc już nie koryguje tyłu zostałe na samych springach. temat: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/292286-rodzynek-a4-b7-20-tdi-brd-quattro-nowa-baza-do-modow/page-8#entry4499385
Czesław112 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Witam!Podepne sie do tematu bo mam podobny problem tylko w "drugą strone" .Więc tak: [b6 AWX] 2002 autko ponoc fabrycznie obniżone na fabrycznych amorkach niestety nie robilem zdj ale wygląda jak u kolegi Tygrysek 83.O co chodzi:założyłem dystanse 2,5 kolo fajnie wyszło praktycznie równo z błotnikiem ale jak juz siądzie ktos z tyłu jazda po dziurach czy po nierównościach kończy sie obcieraniem raz z lewej raz z prawej i nie wiem czy lekko podniesc tył załozyc jakies podkładki czy sztywne gumy lub spręzyny zmienic?Kolega który sprzedaje zawieszenia powiedział mi ze praw fizyki sie nie oszuka lepiej przetoczyc dystanse jakies 0,3-04mm i koło schowa sie delikatnie i powinno byc lepiej.Szczerze to szkoda mi troche bo na tych dystansach naprawde fajnie się prezentuje.Podpowie ktoś coś? A dodam jeszcze ze stoi na felgi 17 oponki nowe kupilem 2 miechy temu DAYTONA 225/17/45 przez te ocierki zbiera mi oponę pod nadkolem Pozdrawiam
Czesław112 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Tak mysle ,ze najrozsądniejsze i najtańsze rozwiązanie a kombinowanie ze spręzynami pomoże cuś?
Skruszo Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 sprężyny nic nie pomogą bo jak zapakujesz się na wakacje to będziesz tarł, jeżeli masz et45 to dystans 17mm na 100% jest OK i nic się nie dzieje, po zastosowaniu takiego dystansu masz et28 i to jest chyba max co można zrobić bez naciągu i twardych odboi
rodzyn889 Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 takie krótkie rozpisanie felga org audi z P: et 43 T:et 43dystans p10m t13m et33 et 30dystans p13m t15m et30 et 28dystans p13m t17m et30 et 26dystans p13m t20m et30 et 23róznica osi 5mm przód szerzej. Ja mam z przodu obecnie 8J et 30 z tyłu 8J ET 22 i nie obciera, ale nie jechałem jeszcze w 5 osób z bagażami. Kupiłem felunek DTm et 43, i z tyłu będzie ET23 z Przodu et30 i po wyliczeniach wychodzi ze z oponą 225/40/18 będzie cacy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się