LORD DIABLO Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic?
krzysiekvtec Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Mozna pewnie jechac ale nie bedzie takiego efektu jak bys oczekiwal. A wieksze turbo to i od razu tip by sie przydal dp i chlodzenie...
adrian998998 Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Gdzie do tej turbiny tip. Jedynie co to jakiś dolot zrobić wywalić kata i wszystko w tej sprawie.
spanky Opublikowano 10 Marca 2015 Opublikowano 10 Marca 2015 Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic? mozna jezdzic ... choc logi dynamiczne po zamontowaniu wiekszego turbo wskazane
LORD DIABLO Opublikowano 11 Marca 2015 Autor Opublikowano 11 Marca 2015 Witam mam pytanie majac chipa na seryjnych gratach gdybym chcial zmienic turbo na wieksze od awx musze robic korekte programu czy tak mozna jezdzic? mozna jezdzic ... choc logi dynamiczne po zamontowaniu wiekszego turbo wskazane nie mam juz katalizatora tylko rure przelotowa dolozylem tez kolektor od awx chcialem jeszcze wieksze turbo i pytam czy ktos po chipie zakladal turbo awx czy jest roznica jakas lepiej wstaje z dolu?
spanky Opublikowano 11 Marca 2015 Opublikowano 11 Marca 2015 (edytowane) Jezeli juz to moze wstawac gorzej .... Bez korekty pod nowe turbo roznicy na plus nie odczujesz .... Edytowane 11 Marca 2015 przez spanky
ciahciah Opublikowano 16 Marca 2015 Opublikowano 16 Marca 2015 jak trafisz na zdrowe awx to będzie wstawać z dołu lepiej niż seryjne afn
miodzio992 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Witam. Podłączę się do tematu. W moim afn padło turbo i założyłem turbo od ajm i trochę za późno wstaje. Turbo jest po regeneracji i wstaje ok 2400 obr i teraz mam pytanie czy potrzebny jest teraz program czy lepiej trochę gruchę od turbo skręcić?
adrian998998 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Turbo w AFN i AJM to jedna chwała. Widocznie geometria źle ustawiona...albo inny problem jest.
adrian998998 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Myślisz że mało razy się z tym spotkałem po regeneracji
miodzio992 Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 To teraz wystarczy mi sztange wyregurlować, a ogranicznika nie ruszać tak?
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 ustaw i sztangę i ogranicznik tak jak był przed regeneracją, pewnie ogranicznik wystawał 2 zwoje a sztanga 8
adifek Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 Nie da rady ustawic samemu kazdy rdzen ma inny kat otwierajacy geometrie jak ustawi na stara to nic nie da wazne aby gruszka pompowala 0.6 mm bara a zderzak od geometri to lepiej ustawic na przeplywowce aby ruszal jak nalezy bo na oko to wiesz co mozna...
ciahciah Opublikowano 7 Maja 2015 Opublikowano 7 Maja 2015 jak ja lubię posłuchać teoretyków, każdy ma przepływówkę w domu to fakt gdy turbo jest już na aucie wystarczy mieć tylko vaga by ogranicznik ustawisz, trochę żmudna zabawa ale da najlepszy efekt, na stole ja przynajmniej wspomagam się endoskopem bo nie posiadam owej przepływówki, a sztanga to jest dużo prostsza metoda, z dokładnością do 0,1mm można to ustawić jak należy, możesz skrócić sztagnę, kładziesz gruszkę na swoim miejscu, dociskasz palcami i drugą ręką sprawdzasz czy jest luz na bolcu na dole, jak jest wydłużasz sztangę o pół obr i znowu sprawdzasz czy już nie ma luzu, jak nie ma możesz zostawić, tym sposobem masz w max pozycji bolec na dole i za razem sztanga nie jest zbędnie napięta w pozycji wyjściowej, jeżeli już jest grusza stara i ma słaba sprężyna można wydłużyć by 1mm gruszka odstawała nad wspornik i po dokręceniu będzie zawsze z większa siła działała, kolejne a zarazem najważniejsze to wakuometrem spr w trakcie 011bs czy jest 0,75 nie mniej o moje oczy się nie martw, a swoje może nie mecz czytaniem tych teoretycznych bzdetów w necie bo z takim podejściem żadnej turbiny dobrze nie ustawisz bez super sprzętu ;P
adifek Opublikowano 8 Maja 2015 Opublikowano 8 Maja 2015 (edytowane) Sztangą nic nie ustawisz tylko zderzakiem garażowe patenty stosuj u siebie Edytowane 8 Maja 2015 przez adifek
ciahciah Opublikowano 9 Maja 2015 Opublikowano 9 Maja 2015 zgadza się, sztangą nic nie ustawie o ile jest ustawiona prawidłowo, zderzakiem też nic nie ustawie jeżeli jest prawidłowo ustawiony, ale to nie koniec zabawy by turbo wstawało o te 200-500obr szybciej i bardziej stabilnie trzymało ciśnienie zakład który powinien się na tym znać czasem ustawia to bez pojęcia w swoim garażu, no ale cóż garaż garażowi nie równy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się