Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8t b7 2006r..bfb dlugo kreci po przestoju zanim odpali


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam chłopaki ostatnio mam problem z 1.8t mianowicie ..po nocy w garazu...auto zeby odpalic treba dlugo krecic rozrusznikiem ..nie pomaga wlacznie zaplonu i wylaczenie kilka krotnie ..i tylko po przestoju nocnym lub dluzszym tak odpala potem odrazu od strzala ...wyglada na to jak by paliwo sie cofalo ...

co myslicie na ten temat ? filtr paliwa elektryk do wymiany ? czy co ? czy moze jest gdzies jakis zaworek trzymajacy paliwo ?

a i na vcds brak bledow a czujniki temp pokazuja dobra temperature i w miare rowna ..


witam chłopaki ostatnio mam problem z 1.8t mianowicie ..po nocy w garazu...auto zeby odpalic treba dlugo krecic rozrusznikiem ..nie pomaga wlacznie zaplonu i wylaczenie kilka krotnie ..i tylko po przestoju nocnym lub dluzszym tak odpala potem odrazu od strzala ...wyglada na to jak by paliwo sie cofalo ...

co myslicie na ten temat ? filtr paliwa elektryk do wymiany ? czy co ? czy moze jest gdzies jakis zaworek trzymajacy paliwo ?

a i na vcds brak bledow a czujniki temp pokazuja dobra temperature i w miare rowna ..

i napiszcie jaki powinien byc kat wtrysku w 1.8 t ...to sprawdze to ..

Edytowane przez djzak
Opublikowano (edytowane)

Możliwe że reduktor lpg puszcza gaz podciśnieniem do kolektora,i z rana jest silnik przylany,to chyba pierwsza rzecz i najprostsza do sprawdzenia,wystarczy na noc zakręcić zawór na butli,wypalić cały gaz z instalacji aż samochód zgasnie i zostawić do rana,jak rano odpali normalnie to winowajca znaleziony.

Edytowane przez strazak93
Opublikowano

Możliwe że reduktor lpg puszcza gaz podciśnieniem do kolektora,i z rana jest silnik przylany,to chyba pierwsza rzecz i najprostsza do sprawdzenia,wystarczy na noc zakręcić zawór na butli,wypalić cały gaz z instalacji aż samochód zgasnie i zostawić do rana,jak rano odpali normalnie to winowajca znaleziony.

+1

W poprzednim aucie tak miałem.

Procedura jak wyżej do zrobienia i okaże się czy to reduktor.

Opublikowano

ja bym nawet proponowal zakrecic gaz nastepnie wyciagnac wtryskiwacz badz waz do listwy nie wiem jaki masz gaz, wtedy zmontowac calosc odpalic silnik niech se przepali resztki i wtedy zostawic auto na noc i sprawdzic czy jest poprawa

Opublikowano

Możliwe że reduktor lpg puszcza gaz podciśnieniem do kolektora,i z rana jest silnik przylany,to chyba pierwsza rzecz i najprostsza do sprawdzenia,wystarczy na noc zakręcić zawór na butli,wypalić cały gaz z instalacji aż samochód zgasnie i zostawić do rana,jak rano odpali normalnie to winowajca znaleziony.

mam 5 miesieczny lpg :) wiec raczej odpada ale nie zaszkodzi sprawdzic ...

ja bym nawet proponowal zakrecic gaz nastepnie wyciagnac wtryskiwacz badz waz do listwy nie wiem jaki masz gaz, wtedy zmontowac calosc odpalic silnik niech se przepali resztki i wtedy zostawic auto na noc i sprawdzic czy jest poprawa

nic odpinac nie moge bo mam gwarancje :) :)

Opublikowano

zakręć zawór przy butli wieczorem i rano zobacz jak kręci.jeśli będzie ładnie odpalał to membrana w reduktorze uwalona

Opublikowano

zakręć zawór przy butli wieczorem i rano zobacz jak kręci.jeśli będzie ładnie odpalał to membrana w reduktorze uwalona

a jezeli nie to problem :) bo bledow brak czujniki w normie :) teraz na dniach zmieniam jeszcze fitlr paliwa ten przy kole z tyłu ..:) a tak pomyslow brak ..jescze napiszcze mi jaki powinien byc kat wtrysku w bfb bo zmienialem rozrzad ostatnio i zmienilem na ori ale byl inny niz ja mialem napinacze sie roznily ..ale numery okey ..i moze to cos tez ma wplyw na to ....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...