Gość Murzyn Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 ie chciałbym się wlec nonstop prawym pasem ale też nie chcę wydawac majątku na tuning hmm ale box i chip maja bardzo zblizona cene wiec nie rozumiem...
nitroMCZ Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 No właśnie, przecież za 1500zł , to masz już kpl modyfikację kompa...
kalina Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 Jeszcze tak apropo boxa. http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=39861&start=45 Chodzi mi tylko o ten wykres z hamownii. Auto zostało poddane "modyfikacji " która to obnaża zasadę działania powerbox`a. I jak widać koszt 15 groszy. Oczywiście że występują urządzenia o bardziej lub mniej wyszukanej konstrukcji,bardziej kolorowych naklejkach , a wszystko to sprowadza się do pytania ile kasy chcemy przeznaczyć żeby stłumić sygnał zwrotny z pompy, 15 gr cz 1500 zł. Wybór należy do ciebie
Gość Murzyn Opublikowano 5 Lutego 2007 Opublikowano 5 Lutego 2007 YHH jestem zmuzoy powiedziec ze z wieloma - box'a moglbym polemizowac (moze z mojej niewiedzy moze z wrodzonej przekory) ....ale patrzac realnie...nic co jest produkowane dla 1000 tych samych aut nie bedzie tak dobre jak cos zrobione dla 1 konkretnego samochodu
yuhri Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 A czy da się zsumować moc z chipa i boxa?
kalina Opublikowano 11 Lutego 2007 Opublikowano 11 Lutego 2007 Da się. Na forum SR był gdzieś wykres po takim zabiegu.
idtwo Opublikowano 5 Października 2009 Opublikowano 5 Października 2009 co to znaczy ze auto przeszło w tryb awaryjny ? jakie to sa objawy i kiedy ono z tego typu wychodzi? ja mam problem z moja A4 combi 1,9 tdi czesto przy wyprzedzaniu jakiegoś tira jadącego okolo 100km/h jak chce go wyprzedzic, dochodze do 120 km/h i np w polowie tira brak mocy, silnik zwalnia i powoli sie rozpedza, mowili mi ze to przepływomierz powietrza - no to go wymieniłem prawie 500 zl i jakis czas pojeździłem i znow to samo , czyzby znow ten przepływomierz? muszę powiedziec ze czasami normalnie mi idzie auto 130-150 km/h i nawet zadnej zadyszki a czasami żeby osiągnąć 120km/h to trzeba dłuższej chwili tak jakbym mial jakas przyczepe z tylu zaladowana i ciągnął ją - ktos mi podpowie co to za potwora siedzi?[br]Dopisany: 05 Październik 2009, 22:38_________________________________________________nie wiem czy to dobry temat - wiec jesli nie to sorki , szukam i nic nie moge znalezc podobnego mysle ze to chyba tutaj
rob555 Opublikowano 6 Października 2009 Opublikowano 6 Października 2009 Diesel fabrycznie pracuje na dawce przelanej w powietrze. Ok 10-15% ma nadmiaru powietrza przy danej dawce paliwa wg ECU. Podpinajac box czy rezystor spokojnie mozemy zyskac te 10-15% bez konsekwencji splyniecia tloka i takich tam Troche na boxy sie psy wiesza a prawda taka ze stare kible z pompa VP smigaly na tym w niemczech w czasach jak mysmy jeszcze w pieluchy robili i te silniki jezdza nadal....oczywiscie wszystko z glowa i umiarem. Jak chcesz uzyskac 30% przyrost to MUSISZ dmuchnac wiecej powietrza i dygnac kat wtrysku. Inaczej bedzie partyzantka..... Natomiast jak mialbym wydac kilkaset zl na boxa to wolalbym zrobic opornik wlaczamy przyciskiem pod pedalem gazu 10zl wyjdzie z kablami i tasma izolacyjna a dzialanie podobne:) Sprawa ma sie inaczej z boxami do PD czy CR. To juz troche bardziej skomplikowane urzadzenia i warto jak cos zaplacic pare zl wiecej i kupic "porzadny" bo to nie sa takie odporne silniki na rozne wynalazki. Niezmienia to faktu ze BOX, rezystor czy inny bryloczek to tylko substytut, zamiennik prawdziwego tuningu. Tak jak kolpaki ze spinerami .... niby fajne ale jak popatrzysz z bliska to smiac sie chce. Kazdy montuje na wlasne ryzyko, i zazwyczaj jak magiczna srubka nie pokreci za mocno to jezdzi to jakos i bez awarii. Jedno jest natomiast pewne....nawet dupny box jest MNIEJ SZKODLIWY od DUPNEGO SOFTU...tu jest wiekszy popis mozliwosci awarii
SoMeS Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Jedno jest natomiast pewne....nawet dupny box jest MNIEJ SZKODLIWY od DUPNEGO SOFTU...tu jest wiekszy popis mozliwosci awarii Rob zaciekawiłeś mnie tym zdaniem... możesz rozwinąć?
rob555 Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 Po prostu.... w sofcie mozesz zmienic duzo istotnych parametrow pracy. Jak wiesz jak to zrobic to OK. Ale jak po prostu zaznaczysz w paru mapach +25% to wiesz...cos moze wybuchnac
SoMeS Opublikowano 10 Października 2009 Opublikowano 10 Października 2009 owszem można przesadzić... ale nie lepiej jeżeli wszystko jest wyżyłowane równomiernie niż coś miało by dostawać w plecy a coś stać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się