Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Instalacja do bfb prośba o ocene


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gazu z twojego KME Silver.

I wiem co piszę, bo sam mam taki reduktor wsadzony i podczas dłuższej jazdy z dużym obciążeniem nie wyrabia on termicznie.

Opublikowano

heh z tymi KME jest loteria moj uwazam za dobry bo ostanio robilem a1 z brzezin do gdanaska i predkosci byly caly czas 170 -200 a momentem zeby sprawdzic ile pojedzie bylo 255 km/h i zadnych problemow nie zaowazylem ani spadkow mocy a on ma co u mnie robic bo lekkiej nogi nie mam:D

Opublikowano (edytowane)

Oczywiście, że nie widziałeś różnicy.

Bo trzeba było się z interfejsem LPG przejechać.

To byś pewnie zobaczył temp. gazu -10 stopni. ;)

Edytowane przez szogun0
Opublikowano

Jak by nie było ma być dobrze. A pozatym ju sam nią początku strojem ten gaz i temperatura gazu nigdy mi niecspadla drastycznie tak jak mówisz a testy były robione przy prędkościach min 160 bo wtedy wychodzi cala jakość instalacji no i czy reduktor trzyma ciśnienie robocze. Bo już nie raz się spotkałem ze maja ustawione 1.4 a spada poniżej 1 przy pełnym obciążeniu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...