szogun0 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 Gazu z twojego KME Silver. I wiem co piszę, bo sam mam taki reduktor wsadzony i podczas dłuższej jazdy z dużym obciążeniem nie wyrabia on termicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 6 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2015 heh z tymi KME jest loteria moj uwazam za dobry bo ostanio robilem a1 z brzezin do gdanaska i predkosci byly caly czas 170 -200 a momentem zeby sprawdzic ile pojedzie bylo 255 km/h i zadnych problemow nie zaowazylem ani spadkow mocy a on ma co u mnie robic bo lekkiej nogi nie mam:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 (edytowane) Oczywiście, że nie widziałeś różnicy. Bo trzeba było się z interfejsem LPG przejechać. To byś pewnie zobaczył temp. gazu -10 stopni. Edytowane 7 Września 2015 przez szogun0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb7 Opublikowano 7 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2015 Jak by nie było ma być dobrze. A pozatym ju sam nią początku strojem ten gaz i temperatura gazu nigdy mi niecspadla drastycznie tak jak mówisz a testy były robione przy prędkościach min 160 bo wtedy wychodzi cala jakość instalacji no i czy reduktor trzyma ciśnienie robocze. Bo już nie raz się spotkałem ze maja ustawione 1.4 a spada poniżej 1 przy pełnym obciążeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się