morzyk3 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Witam jestem nowym użytkownikiem forum jak i nowym właścicielem Audi a4 b5 1.9 TDI 2001 rok 116km silnik AJM Mianowicie mam problem z odpalaniem auta, ciężko odpala na zimnym jak i na ciepłym silniku oraz traci moc przy prędkości 100km/h Kody błędów 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania. Różnica w regulacji przekroczona w górę. 16685 - Cylinder 1 – rozpoznano brak spalania. (rozpoznane wypadanie zapłonów) Chciałbym się dowiedzieć coś na temat tych błędów. W sumie nie chcę jechać do mechanika z pustą głową. Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Pierwsze błąd przeładowanie turbiny mągą łopatki w turbo nie pracować w pełnym zakresie.Spowodowane delikatną jazdą zapchanym katalizatorem trzeba wykonać logi żeby cos więcej powiedzieć Z drugim błedem pierwszy raz sie spotykam ale poszukałem trochę i piszą o wtyczce do pompowtrysków aby podgiąc wpisz w google nr błedu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 17965 zablokowana sztanga geometrii turbiny (powinno się ją dać ruszać ręką bez większego wysiłku). Jeśli nie to to podciśnienia lub n75 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morzyk3 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Dzięki za zainteresowanie. Siedzę od paru dni na googlarni szukam tych błędów ale nic konkretnego nie znalazłem. Różne komentarze na ten temat. Postaram się dziś to posprawdzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 włącz sobie gr 11 w bs i zobacz skok sztangi ma być około 2 cm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marus_vip 0 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 U mnie winny za brak mocy był zaworek N75 ale warto też sprawdzić te przewody co dochodzą do zaworka bo może być któryś przetarty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JacaTouran 1 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 (edytowane) Aby ustalić przyczynę najlepiej wykonaj log grupy 11 Wykonanie loga 4 bieg 1500obr/min z pedałem w podłodze do 4000rpm log wklej na forum obstawiam problem doladowania druga opcja uszkodzony aktuator turbosprężarki Co do drugiego błędu sprawdź wiązkę wtryskiwaczy jeżeli będzie ok to masz wtryskiwacz uszkodzony na pierwszym cylindrze(sugeruję nie regenerować tylko kupic sprawną używkę o tych samych numerach. Wiązkę możesz również zweryfikowac przekładając (zamieniając wtryski miejscami (pierwszy z drugim) to również zobrazuje pogląd na usterkę. Pozdrawiam Edytowane 13 Marca 2015 przez JacaTouran Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goldi 8 Opublikowano 13 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2015 Trzeci bieg od 1.5 tyś obr do 4.5 tyś obr nawet jest opis w dziale diagnostyka vag Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m3e30 1 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Odłącz kostke od n18 i zobaczysz ze wszystko wróci do normy... żadne czyszczenie turbiny ani inne bzdety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 14 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2015 Co ma zaworek od egr do przeładowania, bo nie rozumiem? Wysłane z mojego GT-I9100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morzyk3 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Koledzy kupiłem kabelek i zacząłem się bawić w logi. przy 3k obrotów dalej nie chciał iść. http://vaglog.pl/log_211345.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 VNT do czyszczenia kolego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morzyk3 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Jesteś pewny ?? Dodam do 1 postu że przy szczytywaniu błędów od czasu pierwszego postu wywala tylko i wyłącznie błąd przeładowania turbiny, co do błędu wypadania zapłonów nie pojawił się od tamtej pory. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez morzyk3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hezen 23 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Sprawdzileś wężyki podciśnienia oraz zamieniałeś n75 na n18?Jeśli to zrobiłes to masz przeładowanie spowodowane przez geo turbiny. 17965 - oznacza przeładowanie powyżej zakresu map sensora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morzyk3 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Dodam resztę logów. 000 Basic Setting http://vaglog.pl/log_211376.html 003 Statyczny http://vaglog.pl/log_211377.html 011 Basic Setting http://vaglog.pl/log_211378.html 013 Statyczny http://vaglog.pl/log_211379.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mo2 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Na piątym biegu powyżej 3k obr też nie idzie? U mnie wystarczyło się przejechać kilkanaście km z pedałem w podłodze i się turbululum przedmuchało . Od 2 lat spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morzyk3 0 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Skasowałem błąd przeładowania turbiny 2ka 3ka but w podłoge 130 leciał bez zająknięcia. Dojechałem do domu z powrotem błąd przeładowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mo2 2 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Jak masz zapieczone łopatki w turbinie to kasowanie błędów nic nie da. Zrób tak jak pisałem albo turbo do czyszczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się