Gibons 54 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Witam mam takie pytanko czy ktoś z was ustawiał zbierzność w b8 ? słyszałęm że są jakieś problemy z odkręceniem sruby na tyle aby ustawić zbierzność. Ponoć na bank się zerwie ta sruba i trzeba zwrotnice wymieniać. Chetnie uzyskam jakies info na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldih1979 1 Opublikowano 16 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2015 Witam mam takie pytanko czy ktoś z was ustawiał zbierzność w b8 ? słyszałęm że są jakieś problemy z odkręceniem sruby na tyle aby ustawić zbierzność. Ponoć na bank się zerwie ta sruba i trzeba zwrotnice wymieniać. Chetnie uzyskam jakies info na ten temat Janusz (mumen) robił zbieżność z tego co wiem jak zmienił fele na 20" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumen 3 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Ja robiłem zbieżność, ale nic mi nie wiadomo na ten temat żeby coś tam było nie tak, wcześniej kilka lat temu robiłem zbieżność w ASO. Chyba że po prostu nie dało się odkręcić czegoś i szpece odpuścili temat . Będę na pewno za około 2 - 3 tygodnie ustawiał znowu więc zwrócę uwagę na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yaro1 0 Opublikowano 17 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Ja ustawiałem, nie było żadnego problemu, lewy tył lekko był korygowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gibons 54 Opublikowano 17 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2015 Dzisiaj dzwoniłem do mechanika mówił że są problemy z odkręceniem srub i ewentualnie jak są do wyje^^^ to trzeba kupić nowe koszt jednej aso ok 60zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebiś 1 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Też miałem ustawianą zbieżność i nie było problemu z kręceniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damok 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Ustawialem zbieznosc w trzech samochodach i to chyba standardowy tekst mechanikow -> "Panie tam sie pewnie sruba urwie i beda problemy". Szczegolnie maja tak jak trzeba robic tyl. Zmien mechanika na takiego, ktory po prostu wie jak sie to robi a nie od razu straszy cie ze cos urwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinOslo 17 Opublikowano 2 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2015 Wielu mechanikow wlasnie boi sie tego ruszac ze wzgledu na ryzyko zerwania srub ,badz tez trudny do nich dostep ,szczegolnie gorne tylne od ustawiania katow ,poprostu im sie nie chce bawic. Jak tylko pomiar miesci sie w zielonym "teoretycznie" dopuszczalnym przedziale ,to wciskaja kit ze wszystko jest super i nie ma co ruszac. Ja w tej kwesti nigdy nie odpuszczam ,ma byc wszystko na 0. Raz ze skutkuje to pozniej dobrym prowadzeniem auta ,szczegolnie na duzych kolach ,a dwa czy warto ryzykowac np. scinanie czy zabkowanie opon jesli sie zaklada nowy zestaw na kilka tys. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
main 0 Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Gibona w Norauto koszt 140zł przód i tył. nikt nic nie płakał o zrywających śrubach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vandit RF 1 Opublikowano 14 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2016 Jak często należy zbierzność sprawdzać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się