lipek21 Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam koledzy . Mam problem j/w po przejechaniu okolo 30km olej ma ponad 90°C. Wczesniej jak bylo zimno nie przekraczal 80 przy butowaniu mial tyle co teraz przy spokojnej jeździe. Dodam tyljo ze w zime wpadlem do rowu rozwalilem miche olejowa i dojechalem tak do domu 5km po dojechaniu jeszcze wylecialo z l oleju dziura nie byla dużąa. Kontrolka sie zapala . Gasilem silnik jak tylko sie rozpedzilem. Po wymianie wszystkiego pękł mi przewod od cieczy .i olej osiągnął 120C plyn mial normalnie 90C i tylko po oleju zorientowałem sie ze jest coś nie tak. Auto bylo puste. Dodam tylko ze pali ładnie przyspiesza i cicho pracuje nie słychać żadnego tłoczenia. Jaka moze byc przyczyna tak wysokiej temperatury. Czuc ze się gotuje jak postoje w korkach to dochodzi do 100 . Czekam na jakies porady
dawid_sc Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Wyjmij pompe wyczysc zaworek w niej i wsadz. A wymieniales czujnik temp.oleju?
DanekPL Opublikowano 4 Lipca 2015 Opublikowano 4 Lipca 2015 Powitać, Dołącze się do tematu. 2 miesiące temu zrzuciłem obie pokrywy zaworów. Nagar był masakryczny. Wszystko ładnie wyczyściłem. Nie robiłem jeszcze dołu silnika. Rozumiem że nagar osadza się też w pompie oleju i samej misce ? Dla pewności. Pompa oleju to ten element do którego przykręca się filtr oleju ? Mam ten sam problem. Jak postoje w dobrym korku po potrafi wyskoczyć temp i powyżej 100 stopni :/ temp wody niby jest ok ale jak dojade, zaparkuje wyłącze silnik, włacze ponownie to wskazówka od wody wylatuje na ok 100 stopni. oliwa w tym samym stanie temperatura jak przy wyłączaniu silnika. czyżby zatkany smok pompy oleju ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się