Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A42,5 AKN Prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,Czy pomoże ktoś koledze w ustaleniu kłopotów z autem?Zrobiłem mu dzisiaj logi (wyszły chaotycznie z braku doświadczenia).Wiem tyle,że auto się nie zbiera,na pewno pokręcił coś przy pompie bo mówił,ale wg. mnie podczas robienia dynamicznych turbo ginęło przy 4000.

http://vaglog.pl/log_208907.html

http://vaglog.pl/log_208904.html

http://vaglog.pl/log_208905.html -2,5 na samym dole

http://vaglog.pl/log_208906.html

http://vaglog.pl/log_208900.html

http://vaglog.pl/log_208901.html

http://vaglog.pl/log_208902.html

http://vaglog.pl/log_208903.html

http://vaglog.pl/log_208899.html

http://vaglog.pl/log_208898.html

Nie które są łączone ,nie wiem czemu nie mogłem ich rozdzielić,ale dla Fachowców z tego forum to raczej nie problem.

Błędów było sporo ,ale się pospieszyłem i skasowałem,nie pojawiły się ponownie.


Witam wszystkich,Czy pomoże ktoś koledze w ustaleniu kłopotów z autem?Zrobiłem mu dzisiaj logi (wyszły chaotycznie z braku doświadczenia).Wiem tyle,że auto się nie zbiera,na pewno pokręcił coś przy pompie bo mówił,ale wg. mnie podczas robienia dynamicznych turbo ginęło przy 4000.

http://vaglog.pl/log_208907.html

http://vaglog.pl/log_208904.html

http://vaglog.pl/log_208905.html -2,5 na samym dole

http://vaglog.pl/log_208906.html

http://vaglog.pl/log_208900.html

http://vaglog.pl/log_208901.html

http://vaglog.pl/log_208902.html

http://vaglog.pl/log_208903.html

http://vaglog.pl/log_208899.html

http://vaglog.pl/log_208898.html

Nie które są łączone ,nie wiem czemu nie mogłem ich rozdzielić,ale dla Fachowców z tego forum to raczej nie problem.

Błędów było sporo ,ale się pospieszyłem i skasowałem,nie pojawiły się ponownie.

Problem mocy już rozwiązany,kolega źle podpiął przewody które wcześniej poodpinał.Pozostaje jeszcze problem wtrysków,w A3 kiedyś ustawiałem początek wtrysku ale tam była pompa i było łatwiej,tutaj się boję grzebać,bo nie wiem co i jak a nic nie mogę na forum znaleźć.Pomoże ktoś??

Opublikowano

no na pompie BS 04 jest koło 5-6 a ponoć ma być koło 0

a tu też jest pompa i podobnie sie ustawia.

na innym forum audi jest opis ustawiania kąta synchronizacji w 2.5 tdi

http://a6forum.pl/2-5-tdi-regulacja-kata-wtrysku-poradnik-t44.html

Opublikowano

Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady?

Oto Log w BS:

http://vaglog.pl/log_209544.html


Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady?

Oto Log w BS:

http://vaglog.pl/log_209544.html

chodzi oczywiście o ten na końcu

Opublikowano

sprawdzenie/ustawienie rozrządu na blokady i ponowne ustawienie pompy

Opublikowano

Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady?

Oto Log w BS:

http://vaglog.pl/log_209544.html

Witam .Panowie ustawiałem dzisiaj kąt wtrysku ,ale mam problem z vagiem,:po jakimkolwiek przestawianiu pokazuje mi to samo,co ciekawe wg logów powinienem kąt opóźnić,po lekkiej regulacji w lewo(czyli w stronę przeciwną niż wskazówki zegara)auto nie chciało odpalić,po regulacji w prawo się polepszyło,więc ustawiłem na czuja (żeby najłatwiej odpalało). Pytanie brzmi :co jest z vagiem?Czy coś robię źle?proszę o rady?

Oto Log w BS:

http://vaglog.pl/log_209544.html

chodzi oczywiście o ten na końcu

z logów wychodzi że masz za bardzo opóźniony, przyspieszasz kręcąc w prawo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...