derantis Opublikowano 17 Marca 2015 Opublikowano 17 Marca 2015 Witam chciałbym sie zapytac czy jest czyms powiazana praca silnik z praca sprezarki????? chodzi mi o wysokosc obrotów. Wyjasniam czemu mianowicie mam problem z wyłanczajaca sie klimatyzacja po przekroczeniu 2500 lub 3000 obrotów silnika klima przestaje schładzac wieje takie powietrze jak w trybie eco bardzo dziwne jest bo bo gdy spadna obroty ten tryb pozostaje a po wył i ponownym wł silnika klima znowu pieknie schładza.... najbardziej meczy mie fak ze nie moge jechac szybciej jak 140.....bo sie wyłaczy i wieje wilgotnym powietrzem ŻAL .. prosze o porade??
Gwizdo Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 Kiedy ostatni raz była nabijana ? czy po zgaszeniu odrazo odpalasz i bije czy odczekujesz jakiś tam czas?
derantis Opublikowano 19 Marca 2015 Autor Opublikowano 19 Marca 2015 Klimatyzacja jest po połnym serwisie tz. nabicie,wym.czujnika cisnienia i dławika w sierpniu 2014. po zgaszeniu auta i jego wł klima działa jak trzeba odrazu .. do momentu przekroczenia obrotów silnika
jacek70 Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Podjedź na diagnozę klimy bo może być parę przyczyn : mało czynnika.szwankujący zawór. Kto wie co jeszcze. Solidna diagnoza wyjaśni powód wyłączania.
Gwizdo Opublikowano 19 Marca 2015 Opublikowano 19 Marca 2015 Morze być za wysokie ciśnienie w układzie i czujnik odcina sprężarkę Był też przypadek że w jakimś francuzie śniedziały wtyczki i objawy były podobne
derantis Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Opublikowano 29 Marca 2015 byłem na takiej diagnozie w tamtym roku.. i nic powymieniane czujnik cisnienia czynik uzupełniony wymieniona wiskoza itp ..oprócz osuszacza. i dalej to samo a wyswsitla bład silownika klapy / i jak nie ma nikt pomysłu
Jakoob Opublikowano 29 Marca 2015 Opublikowano 29 Marca 2015 W tamtym roku... tylko problem jest dzisiaj i trzeba znowu sprawdzić Parę pomysłów już masz, na pewno nie jest to normalne zachowanie układu.
m1chal_p Opublikowano 20 Lipca 2015 Opublikowano 20 Lipca 2015 Cześć, w weekend przytrafił mi się podobny problem. Jadąc autostradą z prędkością powyżej 160km/h zauważyłem, że klima przestała chłodzić. W drodze powrotnej podczas deszczu szyby zaczęły parować. Po zgaszeniu silnika i po powtórnym jego uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Macie pomysły, gdzie szukać przyczyny?
adi74 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Opublikowano 12 Sierpnia 2015 Cześć, w weekend przytrafił mi się podobny problem. Jadąc autostradą z prędkością powyżej 160km/h zauważyłem, że klima przestała chłodzić. W drodze powrotnej podczas deszczu szyby zaczęły parować. Po zgaszeniu silnika i po powtórnym jego uruchomieniu wszystko wróciło do normy. Macie pomysły, gdzie szukać przyczyny? ja miałem podobny przypadek jak kolega może toś podpowie co może być takich objawów przyczyną
greg2505 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 Opublikowano 13 Sierpnia 2015 miałem podobnie ,powyżej 120-130km/h klima nie chłodziła,pomogła wymiana silniczka klapy dławienia powietrza-jasnoniebieski ( V71),podpinałeś vag-a,u mnie właśnie był ten błąd
m1chal_p Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Byłem w serwisie klimatyzacji ze swoim problemem, ciśnienie w układzie prawidłowe. Na tę chwilę mam do wymiany sprzęgło wiskotyczne wentylatora chłodnicy. Klimiarz poradził, by od tego zacząć, bo w upały czy przy dużym obciążeniu przy niedostatecznych obrotach wentylatora wzrasta ciśnienie w układzie, przez co zawór odcina sprężarkę w krytycznym momencie.
jacek70 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Skoro wiskoza już się kończy to zacznij od wymiany. Potem się okaże czy to wystarczy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się