r.kuderawiec Opublikowano 18 Marca 2015 Opublikowano 18 Marca 2015 (edytowane) tak jak ty się przyłożyłeś do zrobienia logów tak inni się przyłożą ci pomóc czyli wcale ci nie pomogą bo nawet nie wysiliłeś się poczytać jak się robi logi spr cały dolot czy gdzieś nie ma nieszczelności, n75 jest najbardziej prawdopodobną przyczyną problemu Witam kolegÓw z forUm Mam problem koledzy a więc Kupiłem miesiąc temu Paska b4 1.9 tdi którym latam do Rosji po Paliwko Oczywiście( Audi też mam ale ma za mały zbiornik) Kupiłem tego paska za małą kasę od kolegi pasek 1996 rok na wypasie I ogólnie jestem zadowolony z zakupu tylko jest mały defekt Po przekroczeniu 110 km/h normalnie samochód przestaje ciągnąc czuc to tak jakby miał jakąś blokadę założoną jak odejmę i dodam gazu to uda mi sie go rozpędzic do 120 km/h ale znowu coś go zatrzymuje Nie wiem co to może byc silnik pracuje ładnie ładnie pali do setki ładnie się zbiera ale powyżej już nie chce:) Miałem paska b3 1.9d 65km to nim normalnie szło wyciągnąc 160 km /h A tym coś nie bardzo Zrobiłem logi bo bez tego mi nikt nie pomoże statyczne http://vaglog.pl/log_208950.html http://vaglog.pl/log_208950.html dynymiczne http://vaglog.pl/log_208951.html A i doddam ze nie mogłem w czasie robienia logów przeciągnąc go do 4500 bo coś mi go odcina jakby ktoś paliwo mi zamknął WYSKAKUJE BŁĄD błąd-575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania KOLEGA MÓWIŁ ZE ZAWOREK N75 MOZE BYC WALNIETY ALE PUKI CO WOLAŁBYM SIE UPEWNIC I POSŁUCHAC WASZEJ OPINI Edytowane 20 Marca 2015 przez r.kuderawiec
ciahciah Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 tak jak ty się przyłożyłeś do zrobienia logów tak inni się przyłożą ci pomóc czyli wcale ci nie pomogą bo nawet nie wysiliłeś się poczytać jak się robi logi spr cały dolot czy gdzieś nie ma nieszczelności, n75 jest najbardziej prawdopodobną przyczyną problemu
r.kuderawiec Opublikowano 20 Marca 2015 Autor Opublikowano 20 Marca 2015 Czytałem właśnie jak się robi logi a co z nimi jest nie tak ? zrobiłem dziś log dynamiczny z kanału 011 turbo możesz sprawdzic ? http://vaglog.pl/log_209281.html Nieszczelnośc sprawdzałem nie widac nigdzie żadnej dziurki czy coś podobnego zwracam honor dla kolegi już wiem co z logami nie tak mam log dynamiczny 003 ,011 http://vaglog.pl/log_208951.html
ciahciah Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 od rury dolotu do ecu idzie wężyk, spr czy jest szczelny, czy w ogóle nie spadł, jak wężyk ok padł ecu albo nieszczelny jest wężyk w ecu, otwórz ecu i spr, jak wężyk ok najtaniej będzie zakupić http://allegro.pl/komputer-bosch-0281001411-412-028906021dd-vw-i5095011757.html albo nowszego 021 GK, jeżeli auto nie odpali po podmianie trzeba będzie zrobić adaptacje immo, prosta czynność, jak by dalej pomimo ogarnięcia problemu mocy było mało mogę pomóc
r.kuderawiec Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 Słuchaj sprawdziłem ten wężyk i okazało się że ten wężyk był odłączony od rury dolotu ale po co ktoś go odłączył ? mało tego podłączyłem go i dalej to samo 120 km/h i więcej nie chce jechac normalnie czuc jakby miał jakąś blokadę założoną 120 i coś rozłącza i nie ma jazdy od czego jest ten wężyk co idzie do ecu? po co on jest bo troche nie ogarniam tematu to mój pierwszy TDI zawsze miałem benzyniaki
egon@ Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Słuchaj sprawdziłem ten wężyk i okazało się że ten wężyk był odłączony od rury dolotu ale po co ktoś go odłączył ? mało tego podłączyłem go i dalej to samo 120 km/h i więcej nie chce jechac normalnie czuc jakby miał jakąś blokadę założoną 120 i coś rozłącza i nie ma jazdy od czego jest ten wężyk co idzie do ecu? po co on jest bo troche nie ogarniam tematu to mój pierwszy TDI zawsze miałem benzyniaki Ten werzyk idzie do map sensora który to zczytuje jakie jest ciśnienie w dolocie
r.kuderawiec Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Opublikowano 22 Marca 2015 Aha no ok i co teraz koledzy zrobic z tym fantem sterownik do wymiany ?
r.kuderawiec Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 zrobiony 011 dynamiczny http://vaglog.pl/log_209281.html
ciahciah Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 może z drugiej strony wężyk nie podłączony też, albo w ecu jest dziurawy
r.kuderawiec Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) okazało się że był dzurawy na samym końcu przy ecu, ogarnełem to i poleciałem się przejechac udało mi się wyciągnąc 150 km/h ale to trwało wieki i więcej nie chciał pocisnąc coś jest jeszcze nie tak Edytowane 24 Marca 2015 przez r.kuderawiec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się