Balik83 0 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam, mam pytanie, czytając post o wymianie tarcz hamulcowych padło hasło, aby wyczyścić nowe tarcze z konserwacji. Faktycznie jak teraz patrzę na moje nowe tarcze hamulcowe, to one są całe w jednym kolorze takim srebrnym, czy ja jakoś mam ingerować w te tarcze, czy pp prostu założyć i nowe klocki wszystko zrobią za mnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel 3 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Załóż i jedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Witam, mam pytanie, czytając post o wymianie tarcz hamulcowych padło hasło, aby wyczyścić nowe tarcze z konserwacji. Faktycznie jak teraz patrzę na moje nowe tarcze hamulcowe, to one są całe w jednym kolorze takim srebrnym, czy ja jakoś mam ingerować w te tarcze, czy pp prostu założyć i nowe klocki wszystko zrobią za mnie?? Nie no jak jest smalec nałożony to musisz to odtłuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 (edytowane) preparat antykorozyjny którym na bank są pokryte tarcze, zmyjesz za pomocą rozpuszczalnika acetylowego bądź nawet spirytusem metylowym (przemysłowy) z resztą każdym specyfikiem który odtłuszcza a sam nie jest tłusty Edytowane 19 Marca 2015 przez matisstz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Jakie zmyjesz Tego się nie zmywa ! masz to wyraźnie napisane w papierach od tarcz tylko trzeba czytać Jak masz tak doradzać to nie doradzaj. Zmycie tej warstwy w wielu przypadkach powoduje utratę gwarancji Np. taką warstwą ochronną są pokryte Zimermany i tego się nie zmywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C4NC3R 7 Opublikowano 19 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 zakładasz tarcze i jedziesz. niczego zmywać nie trzeba Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Tylko "gołe" tarcze sie odtłuszcza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KALAMAT 0 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Napisze od tak mój przypadek sprzed lat. Miałem Mitsubishi Colta i oddałem do mechanika jak się okazało patyraka na zmianę tarcz z przodu, i nie zmył smalcu. Efekt taki, że wyjeżdżam od niego, ja na hamulec, a auto miało mnie głęboko gdzieś dobrze, że to była osiedlowa uliczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 Słuchaj nie porównuj szmalcu do zabezpieczanie antykorozyjnego Tak jak napisał DEV Tylko gołe tarcze się odtłuszcza które są pokryte tłuszczem szmalcem czy innym smarowidłem Pokrytych warstwą zabezpieczającą NIE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Jakie zmyjesz Tego się nie zmywa ! masz to wyraźnie napisane w papierach od tarcz tylko trzeba czytać Jak masz tak doradzać to nie doradzaj. Zmycie tej warstwy w wielu przypadkach powoduje utratę gwarancji Np. taką warstwą ochronną są pokryte Zimermany i tego się nie zmywa. dokładnie napisałem że ma zmyć Preparat ANTYKOROZYJNY który jest tłusty, a nie zdzierać FARBĘ z tarcz Słuchaj nie porównuj szmalcu do zabezpieczanie antykorozyjnego Tak jak napisał DEV Tylko gołe tarcze się odtłuszcza które są pokryte tłuszczem szmalcem czy innym smarowidłem Pokrytych warstwą zabezpieczającą NIE o to mi właśnie chodziło ale źle zostałem zrozumiany, Napisze od tak mój przypadek sprzed lat. Miałem Mitsubishi Colta i oddałem do mechanika jak się okazało patyraka na zmianę tarcz z przodu, i nie zmył smalcu. Efekt taki, że wyjeżdżam od niego, ja na hamulec, a auto miało mnie głęboko gdzieś dobrze, że to była osiedlowa uliczka. miałem podobnie odebrałem auto Siostry po remoncie hamulców, wyjechałem na drogę a tam teren górzysty ja na hamulec przed przejściem dla pieszych a auto sunie jak na lodzie gdyby nie ręczny to zatrzymałbym się na innym wozie, od razu na piszę że mercedes klasy c ma tarczo- bębny z tyłu i w ten sposób ręczny mnie uratował, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Tarcze zabezpieczone antykorozyjnie nie maja praw być pokrywane smarem czy olejem. Albo masz zabezpieczenie specjalną farbą ktorej nie ruszasz albo metaliczne pokryte elejem i te trzeba odtłuscić jak masz takiego mechaniora co Cie tak wypuścił to lepiej go zmień Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matisstz 11 Opublikowano 22 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 Tarcze zabezpieczone antykorozyjnie nie maja praw być pokrywane smarem czy olejem. Albo masz zabezpieczenie specjalną farbą ktorej nie ruszasz albo metaliczne pokryte elejem i te trzeba odtłuscić jak masz takiego mechaniora co Cie tak wypuścił to lepiej go zmień i tu się zdziwisz że to nie pierwszy lepszy mechanik, a serwis Mercedesa odwalił taką manianę !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się