Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nowe tarcze. Jak ściągnąć konserwację?


Balik83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, czytając post o wymianie tarcz hamulcowych padło hasło, aby wyczyścić nowe tarcze z konserwacji. Faktycznie jak teraz patrzę na moje nowe tarcze hamulcowe, to one są całe w jednym kolorze takim srebrnym, czy ja jakoś mam ingerować w te tarcze, czy pp prostu założyć i nowe klocki wszystko zrobią za mnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam pytanie, czytając post o wymianie tarcz hamulcowych padło hasło, aby wyczyścić nowe tarcze z konserwacji. Faktycznie jak teraz patrzę na moje nowe tarcze hamulcowe, to one są całe w jednym kolorze takim srebrnym, czy ja jakoś mam ingerować w te tarcze, czy pp prostu założyć i nowe klocki wszystko zrobią za mnie??

Nie no jak jest smalec nałożony to musisz to odtłuścić :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

preparat antykorozyjny którym na bank są pokryte tarcze, zmyjesz za pomocą rozpuszczalnika acetylowego bądź nawet spirytusem metylowym (przemysłowy)

z resztą każdym specyfikiem który odtłuszcza a sam nie jest tłusty :)

Edytowane przez matisstz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie zmyjesz

Tego się nie zmywa !

masz to wyraźnie napisane w papierach od tarcz tylko trzeba czytać


Jak masz tak doradzać to nie doradzaj.

Zmycie tej warstwy w wielu przypadkach powoduje utratę gwarancji

Np. taką warstwą ochronną są pokryte Zimermany i tego się nie zmywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakładasz tarcze i jedziesz. niczego zmywać nie trzeba

Wysyłane z mojego GT-I9070 za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko "gołe" tarcze sie odtłuszcza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisze od tak mój przypadek sprzed lat. Miałem Mitsubishi Colta i oddałem do mechanika jak się okazało patyraka na zmianę tarcz z przodu, i nie zmył smalcu. Efekt taki, że wyjeżdżam od niego, ja na hamulec, a auto miało mnie głęboko gdzieś ;) dobrze, że to była osiedlowa uliczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchaj nie porównuj szmalcu do zabezpieczanie antykorozyjnego

Tak jak napisał DEV

Tylko gołe tarcze się odtłuszcza które są pokryte tłuszczem szmalcem czy innym smarowidłem

Pokrytych warstwą zabezpieczającą NIE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie zmyjesz

Tego się nie zmywa !

masz to wyraźnie napisane w papierach od tarcz tylko trzeba czytać

Jak masz tak doradzać to nie doradzaj.

Zmycie tej warstwy w wielu przypadkach powoduje utratę gwarancji

Np. taką warstwą ochronną są pokryte Zimermany i tego się nie zmywa.

dokładnie napisałem że ma zmyć Preparat ANTYKOROZYJNY który jest tłusty, a nie zdzierać FARBĘ z tarcz

Słuchaj nie porównuj szmalcu do zabezpieczanie antykorozyjnego

Tak jak napisał DEV

Tylko gołe tarcze się odtłuszcza które są pokryte tłuszczem szmalcem czy innym smarowidłem

Pokrytych warstwą zabezpieczającą NIE

o to mi właśnie chodziło ale źle zostałem zrozumiany,

Napisze od tak mój przypadek sprzed lat. Miałem Mitsubishi Colta i oddałem do mechanika jak się okazało patyraka na zmianę tarcz z przodu, i nie zmył smalcu. Efekt taki, że wyjeżdżam od niego, ja na hamulec, a auto miało mnie głęboko gdzieś ;) dobrze, że to była osiedlowa uliczka.

miałem podobnie odebrałem auto Siostry po remoncie hamulców, wyjechałem na drogę a tam teren górzysty ja na hamulec przed przejściem dla pieszych a auto sunie jak na lodzie gdyby nie ręczny to zatrzymałbym się na innym wozie,

od razu na piszę że mercedes klasy c ma tarczo- bębny z tyłu i w ten sposób ręczny mnie uratował,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze zabezpieczone antykorozyjnie nie maja praw być pokrywane smarem czy olejem. Albo masz zabezpieczenie specjalną farbą ktorej nie ruszasz albo metaliczne pokryte elejem i te trzeba odtłuscić jak masz takiego mechaniora co Cie tak wypuścił to lepiej go zmień

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze zabezpieczone antykorozyjnie nie maja praw być pokrywane smarem czy olejem. Albo masz zabezpieczenie specjalną farbą ktorej nie ruszasz albo metaliczne pokryte elejem i te trzeba odtłuscić jak masz takiego mechaniora co Cie tak wypuścił to lepiej go zmień

i tu się zdziwisz że to nie pierwszy lepszy mechanik, a serwis Mercedesa odwalił taką manianę !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...