impulse1 Opublikowano 20 Marca 2015 Opublikowano 20 Marca 2015 (edytowane) Cześć Auto posiadam od niespełna roku czasu, a poszukiwałem go znacznie dłużej, niestety poszukiwania w Polsce zakończyły się fiaskiem więc znalazłem swoją aż w Belgii, ale stan jest zacny. Była to wersja w moim ulubionym kolorze carribean blue z niestety jeszcze nędznym silnikiem 2,5 TDI z roku 2003 więc ostatni wypust silników z wadliwymi wałkami rozrządu... lecz w bardzo dobrym stanie mechanicznym i idealnym wizualnym z małymi wyjątkami jak widać. Po sprowadzeniu został kupiony silnik 2,5TDI o oznaczeniu BCZ z a6 allroad 2004r. 150tys najechane wzięty z rozbitka, więc w końcu niepsujące się 2,5tdi V6... Miałem jedynie kłopot z EGR bo kopcił lecz został zaślepiony, DPF off, oraz wycięty został kat. lampy zostały wymienione bo były pęknięte , klima nabita, odgrzybiona, serwis pełny zrobiony, zderzak podczepiony, rozrząd wymieniony, Nadszedł czas na felgi. Lecz 17 RH ZW3 w naciągu to nie był dobry pomysł... Felgi były za małe, do tej budy. poszły vw interlagos z passata CC ale nie polecam ich nikomu, durachromy się utleniają po zimie, są strasznie ciężkie i śmiesznie drogie więc wleciały porsche cup 3 czyli popularne prosiaki: Optycznie felga wydawała się bardzo mała względem nadkola, ale trudno na nich przejeździłem kilka miesięcy. Czas na środek. Środek został zamieniony na komplet s4 cabrio czyli czarna skóra z białymi lampasami w pełnej elektryce, oraz pamięcią ustawień fotela kierowcy, oraz pasażera, ps które obecnie są wystawione do sprzedaży fakt, że zakurzone strasznie ale świeżo po serwisie. Leżakują sobie w pokoju i czekają na nowego kupca. Jednak znalazłem ciekawe felgi TRW polakierowane w kolorze z palety porsche więc zamówiłem następny środek pod kolor felg: A to felgi W zacnym rozmiarze 19 cali na vredestainach, oraz federalkach. Przednie boczki posiadam ale chcę wymienić audio więc na razie nie wrzucam skórzanych. Jeżeli chodzi o zawieszenie to siedzi 1BV z esy. Ogólnie rzecz biorąc zakup dobrego cabrio wyniosł mnie sporo do stanu w którym się znajduje, ale nie polecam szukania czegokolwiek w naszym kraju, może nie wszystko wystawione na portalach aukcyjnych jest takie na które ja trafiałem, lecz straciłem na oglądanie tego złomu wiele czasu. Pozdro Edytowane 26 Marca 2015 przez impulse1
Wojtek_A4 Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 Bardzo fajny upolowales kolor caba! NIestety z felgami to nie trafiasz wg mnie za specjalnie
impulse1 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Bardzo fajny upolowales kolor caba! NIestety z felgami to nie trafiasz wg mnie za specjalnie Wiem, że tego typu felgi nie każdemu przypadną do gustu, lecz przez wiele lat jeździłem na gwincie i panującym trendzie więc szukam felg jak najrzadziej spotykanych i pasujących do tego kierunku, ogólnie rzecz biorąc mimo, że to świeży zakup felgi zostaną wystawione na sprzedaż. Im rzadziej spotykane i wyjątkowe felgi tym bardziej mi to odpowiada, te są strasznie ciężko dostępne, a zakładając felgi z rs/s jeździłbym jak każdy inny. Edytowane 22 Marca 2015 przez impulse1
Tommikrol Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Bardzo fajny upolowales kolor caba! NIestety z felgami to nie trafiasz wg mnie za specjalnie Wiem, że tego typu felgi nie każdemu przypadną do gustu, lecz przez wiele lat jeździłem na gwincie i panującym trendzie więc szukam felg jak najrzadziej spotykanych i pasujących do tego kierunku, ogólnie rzecz biorąc mimo, że to świeży zakup felgi trafiają na ogłoszenie, jak zawsze bo docelowo mają tam trafić Bugatti ale za ładny komplet 15tys zł zapłacić to jest dość znaczne obciążenie finansowe... ale z czasem może i takie tam zagoszczą, o ile nie zamienię na s4 cabrio b6. Im rzadziej spotykane i wyjątkowe felgi tym bardziej mi to odpowiada, te są strasznie ciężko dostępne, a zakładając felgi z rs/s jeździłbym jak każdy inny, imitując auto szybsze które chciałbym mieć ale mnie do końca na nie nie stać, coś w stylu wszystkich starodawnych bmw ze znaczkami mpower. zgadzam sie z Toba kolego, trzeba sie wyrozniac. Kazdy spelnia swoja wizje i projekt, dla tego tez nie wszystkim sie podoba. Ale to rzecz gustu, a o gustach sie nie rozmawia. Jak dla mnie spoko furmanka i 19" fela jest jak najbardziej optymalna Edytowane 21 Marca 2015 przez Tommikrol
jospethe Opublikowano 21 Marca 2015 Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Bardzo ładna sztuka. Lecz te ostatnie felgi do takiego samochodu to nieporozumienie wg mnie. Wogóle nie pasują, ale skoro Tobie się podobają to nie ma problemu. Ludzie zakładają oryginały bo one najbardziej pasują do samochodu i ładnie leżą. Felgi z CC wyglądały super, ale mówisz że się utleniły po zimie? Jeździłeś cabrio ze szmacianym dachem w zime? Edytowane 21 Marca 2015 przez jospethe
impulse1 Opublikowano 21 Marca 2015 Autor Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) Bardzo ładna sztuka. Lecz te ostatnie felgi do takiego samochodu to nieporozumienie wg mnie. Wogóle nie pasują, ale skoro Tobie się podobają to nie ma problemu. Ludzie zakładają oryginały bo one najbardziej pasują do samochodu i ładnie leżą. Felgi z CC wyglądały super, ale mówisz że się utleniły po zimie? Jeździłeś cabrio ze szmacianym dachem w zime? Nie to nie jest moje jedyne audi w garażu, lecz owszem kilka razy wyprowadziłem cabrio bo zimy nie było, lecz nie ma różnicy czy jadę avantem czy cabrio w zimę bo cabrio ma potrójne poszycie i poprawione ogrzewanie, lecz staram się je oszczędzać. Felgi z paska cc utleniły się po zimie gdy jeździły na pasku b6. zrobiły się robaczki tak założyłem na trochę do audi by zobaczyć jak leżą, zresztą jak każde felgi które do niej wkładałem, szukałem ostatnio monoblocków w polerce a te są zbliżone do tej formy więc od wczoraj są te. Edytowane 22 Marca 2015 przez impulse1
Tommikrol Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 fele bedziesz malowa, czy zostawiasz je takie jakie sa? daj kilka fotek gdy beda juz na aucie.
jedrekx Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 kolorek przepiękny! w końcu mam taki sam ale felgi kompletnie nie w moim guście..
impulse1 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Felgi zostają w takim kolorze, który tak mi się spodobał, że dokupiłem do nich środek jak wspominałem wyżej, więc nie będzie innego, a na pewno nie w tym sezonie Przednie skóry z boczków zostały tylko do przełożenia, ale prędzej chcę wygłuszyć drzwi. @Up Wiem, że siedzi jak koza na tych 19'' więc zamówiłem sprężyny H&R 45/30, powinna siąść wystarczająco. http://store.allsprings.com/audi-a4-cabrio-hr-sport-springs-2002-08-p116.aspx Edytowane 26 Marca 2015 przez impulse1
BeyerBrown Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) Wstaw sobie przycisk START ENGINE (od RS4) obok ręcznego, przy otwartym dachu to +100pkt. do lansu z tym, że do cabrio przycisk jest zintegrowany w jednej ramce z przyciskiem otwierania dachu i w zasadzie dostępny jest tylko w ASO (za ponad 300zł ) Pomyśl też o tylnych lampach z modelu B7... o ile akceptujesz takie przeróbki BTW, byłem przekonany, że w cabrio montowano już poprawione silniki 2,5TDI od początku produkcji tego modelu... Edytowane 26 Marca 2015 przez BeyerBrown
impulse1 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Opublikowano 26 Marca 2015 (edytowane) START ENGINE jest na wypasie, ale nie wydaje mi się by w aso kieszeń od otwierania dachu łącznie z start engine od RS4 cabrio kosztował tylko 300zł... Tak o lampach z b7 myślałem początkowo po zakupie, ale nie było żadnych na aukcjach więc zostały b6 a o temacie zapomniałem. Mój miał oznaczenie BFC, owszem odświeżony silnik lecz wycierające się wałki oraz wrażliwa pompa została, trafił się świeży w dobrej cenie z DE więc go wrzuciłem i jest spokój. Edytowane 26 Marca 2015 przez impulse1
BeyerBrown Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 W serwisie wołają za ten panel ze START ENGINE dokładnie 320zł, ja (na razie) spasowałem Te lampy faktycznie trudno dorwać, w handlu są dostępne jedynie oryginały, bo zamienników nie ma, nie spotkałem się. W ASO jedna lampa kosztuje 700zł... warto to wiedzieć by nie przepłacić za używki PS. Fajny kolorek
impulse1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Sprężyny przyszły, są założone, Nierówności wybiera. Nie ukrywam, że zastanawiałem się nad innym rozwiązaniem, jest ciekawy air na olx, lecz daleko a nie mam nikogo do ogarnięcia układu i estetycznego montażu zegarów, myślałem też o gwincie, tylko że dobry gwint to koszt air'a, więc siedzi mix spężyny H&R/tłoczyska 1BV. Jeździłem na wielu gwintach lecz ta konfiguracja podchodzi pod KW, jest twardy gdy jadę autostradą ;] czuć krzywiznę drogi, auto delikatnie podskakuje, lecz na dziurach umożliwia szybszy skok i tłumienie w stosunku do 1BV. Springi warte polecenia Edytowane 14 Stycznia 2017 przez impulse1
impulse1 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Niebieska Audi w kwietniu została sprzedana - jeśli tak można nazwać jedyną opcję sprzedaży cabrio czyli zamiana, wzięty w rozliczeniu touran 09r dsg z nadzieją szybkiej sprzedaży jednak stał i obrzydzał zdecydowanie zbyt długo, w końcu poszedł i jest w garażu kolejna b6 cabrio, na razie nie moim bo prosto z trasy wstawiona do auto tuning żelazny. Edytowane 24 Stycznia 2017 przez impulse1
BeyerBrown Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 A4 cabrio zamieniłeś na... A4 cabrio?
impulse1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 (edytowane) 7 godzin temu, BeyerBrown napisał: A4 cabrio zamieniłeś na... A4 cabrio? No tak wyszło, sylwetka b6 bardzo mi się podoba w cabrio, tylko tam był diesel pod maską, w tej benzyna. Tam nie było już czego kręcić a tu można Edytowane 24 Stycznia 2017 przez impulse1
BeyerBrown Opublikowano 24 Stycznia 2017 Opublikowano 24 Stycznia 2017 A w prowadzeniu jest wyczuwalna różnica? Jak wiadomo silnik w A4 wisi przed przednią osią, a 1.8T jest lżejsze od 2.5TDI...
impulse1 Opublikowano 24 Stycznia 2017 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2017 Na razie to silnik jest w agonii, sprzedający zakatował tam wszystko doszczętnie, robię general, olej nie był zmieniany, pałowane na zimnym poszły zawory, szklanki, czyli cała głowica, pierścieni nie było, turbo, odma, sprzęgło, wahacze, klocki, nawet brlok rozsadziło, jednym słowem jeździł aż zajeździł za to buda i środek w stanie świetnym. udało mi się tym dojechać do GDA z słubic, choć chciałem się wracać po lawete i to odbierać nast. dnia ale ryzyko podjęte i jakoś tam dojechało. na początku lutego mam odbiór, zapłacę rachunek i zobaczę,(po dotarciu) powinno być lepiej, 2,5 znacznie dociążał przednią oś, tylko w jednej i drugiej fwd, Q z avant,sedan nie podejdzie a z cabrio szukam i nie mogę znaleźć, w ostateczności wezmę anglika w Q bez prawa rejestracji, zabiorę graty i oddam na złom.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się