Revor 0 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 (edytowane) WitamGdzie dokładnie znajdę presostat w układzie klimatyzacji w B5 po lifcie? Jego wymiana chyba nie jest skomplikowana i poradzę sobie z tym sam? Z tego co wiem to nie ma przecież potrzeby wyciągania czynnika z układu.Wydaję mi się, że to właśnie czujnik ciśnienia klimatyzacji jest przyczyną tego, że wiatrak klimy mi się załącza nawet gdy climatronik działa w trybie econ, a nawet gdy panel jest całkowicie wyłączony. Wchodziłem w ukryte menu climatronika i na pierwszym kanale nie ma żadnych błędów. Czy problem może leżeć w tym czujniku? Jeśli nie to jakie jeszcze są możliwości? Edytowane 21 Marca 2015 przez Revor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁYSY44 5 Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 Na chłodnicy klimy pod prawą lampą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revor 0 Opublikowano 22 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2015 A co odpowiada w ogóle za sterowaniem wiatraka klimatyzacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tasiorinho 0 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 za sterowanie odpowiadaja dwa przekaźniki ( 1 i 2 bieg) znajdują sie pod kierownicą ( trzeba zdjąć obudowę) nad pedałami nad dużym bezpiecznikiem 40A, oraz rezystor biegów wentylatora przykęcony jest do podłóźnicywidac go jak staniesz przed maska na dole po prawej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metik 1 Opublikowano 13 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2015 za sterowanie odpowiadaja dwa przekaźniki ( 1 i 2 bieg) znajdują sie pod kierownicą ( trzeba zdjąć obudowę) nad pedałami nad dużym bezpiecznikiem 40A, oraz rezystor biegów wentylatora przykęcony jest do podłóźnicywidac go jak staniesz przed maska na dole po prawej stronie. za sterowanie odpowiada presostat i ECU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skodavka 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Witam, Podepnę się do tematu. Krótko mówiąc miałem zderzenie z sarną, prawy przód. Audi A4 B5 1.8 95r. Wszystko ogarnąłem tylko został problem z ciągle działającym wentylatorem nawet na zapłonie. Znalazłem info, że to może być wina presostatu, który właśnie znajduje się z prawej strony i faktycznie gdy odłączę wytyczkę od niego to wentylator się nie włącza. I w związku z tym mam kilka pytań: 1. Czy mogę tymczasowo bezpiecznie jeździć z wypiętą tą wtyczką? 2. Jak upewnić się czy to na pewno wina presostatu? 3. Na coś trzeba uważać przy wymianie i można zrobić to samemu? 4. Jaki symbol ma taki presostat, żeby znaleźć odpowiedni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się