elmer80 Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 Koledzy tak jak w temacie u pacjenta AVF z przebiegiem 372 tys. km czyżby to był początek agonii silnika Zauważyłem, że bagnet wysuwa się na około 1cm w trakcie logowania i prób ustawienia sztangi. Oczywiście, że samo ustawienie sztangi nie ma tu znaczenia tylko wysokie obroty silnika i wzrost ciśnienia. Przejadę się jeszcze z obrotami do 2,5 tys. i zobaczę czy też wypchnie. Może w ogóle wypychać bagnet jeśli jest zbyt luźny w rurce bo ostatnio przy wymianie oleju połamali mi tą rurkę olejową i została wymienioną na jakiś zamiennik. Sprawdzę dziś korekcję i zobaczymy co pokaże VCDS... W drugiej kolejności chyba trzeba ciśnienie zmierzyć razem z próbą olejową Zalewać naftą pierścienie???
robitl Opublikowano 23 Marca 2015 Opublikowano 23 Marca 2015 sprawdzić odmę jeszcze trzeba bo może być zapchana. wtedy wali spalinami przez korek oleju aż ciężko go zamknąć, albo właśnie wypycha coś co stawia najmniejszy opór.
elmer80 Opublikowano 23 Marca 2015 Autor Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) logi PD tak sobie wyglądają... trzeba będzie ciśnienie zmierzyć z odmy dym zapitala więc drożna STATYCZNE: Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_209770.html sprawdziłem do 2500 i do 3000 obr nie wypchało Edytowane 23 Marca 2015 przez elmer80
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się