łukasz14bn Opublikowano 25 Marca 2015 Opublikowano 25 Marca 2015 witam Mam taki problem wcześniej turbo ciągneło lepiej z dołu tzn niżej 2 tyś teraz tak wyżej 2300-2500tyś. co to może być turbo po regeneracji jakieś pół roku. problem rozwiązany wymiana węzyków podciśnienia pomogła mam jeszcze taki problem podczas przyśpieszania doładowanie rośnie do 1 bara i słabnie na 0,8 i po chwili rośnie jest to odczuwalne w ten sposub że autko ciągnie ładnie i na moment słabnie i tak równomiernie moc powraca
pisarz1980 Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 To wygląda na minimalne nieszczelności w dolocie , albo któryś z zaworów przycina zabrudzony, wd pomorze.
łukasz14bn Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 mam jeszcze takie pytanie autko miało zrobiony program na zaciętej geometri turbo przeładowywało, po zmiuanie turbiny na awx autko już nie przeładowuje ale nie jest takie zrywne z dołu jak na tamtej co trzeba zrobić by było tak jak wcześniej nowy program? czy może coś innego?
Hezen Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Najpierw ogarnij ciśnienie w dolocie. Podmień n18 z n75 i sprawdź czy będzie poprawa. Żeby turbo dobrze dmuchało, musi być od nowa wysterowane czyli korekta programu. Wysłane z mojego GT-I9100
Lukasz_N Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Swoją drogą, to co za partacz robił Ci program przy stojącej geometrii???
łukasz14bn Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 kolego przy chamowni auto nie weszło w tryb awaryjny
Lukasz_N Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) No ale logi chyba robił przed programem. Jak kierownice stały to było to widać. To chyba rzeczywiście była prawdziwa "chamownia" Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Lukasz_N
łukasz14bn Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 całkiem nie stała geometria kolego
Hezen Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale po logach widać jak turbo wstaje i jak trzyma ciśnienie.Z logów można stwierdzić jakie są różnice między aktualnym a żądanym ciśnieniem, najwidoczniej turbawka dmuchała na styk żeby nie załapać awaryjnego, a tuner powinien to wychwycić.Napisz nam lepiej gdzie ten "tuner" robi chipy, żeby ludzie wiedzieli gdzie nie jechać na virusa swoimi autami Wysłane z mojego GT-I9100 Edytowane 4 Kwietnia 2015 przez Hezen
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się