robercik123 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Witam kolegów. Jak w temacie, problem z mocą. Silnik AHH 1,9TDI 90KM. Szukam po forum i nie mogę znaleźć odpowiedzi. Motor zimny czy ciepły pali ładnie. Problem pojawia się przy przyspieszaniu, auto zostawia za sobą siwy dym i ledwo przyspiesza. Gdzie szukać problemu i ważniejsze - przyczyny! Nie mam dojścia do vaga - (Jedynie mechanik). Olej Trzyma stan. Płyn chłodzący, jeśli to ma znaczenie też ok. Niepokoi mnie turbina. Sztanga między gruchą a turbo, rusza się na jakieś 0,5cm moze nawet nie (test strzykawką). Widziałem filmiki na YouTube. I tam czyszczą część z prowadnicami (kierownicami) turbiny. Czy to coś pomoże? Za miesiąc rodzi mi się dziecko, i wolałbym mieć sprawne auto, a kasa nie leci mi z rękawa, zamiast mechaników którzy tez pewnie będą zgadywać że to albo tamto, I ciągnąć kasę, sam wole to zrobić i lepiej poznać swoje auto. Proszę o pomoc, lub skierowanie na drogę gdzie mogę szukać przyczyny i usunąć defekt. Z góry dzięki Edytowane 24 Marca 2015 przez robercik123
Hezen Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Sprawdź szczelność dolotu oraz wszystkie wężyki od podciśnienia. Skok sztangi turbiny najlepiej sprawdzić sciągając wężyk z gruchy Wysłane z mojego GT-I9100
eaglent Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 sprawdź rury do intercoolera na dole auta, przed zderzakiem centralnie
robercik123 Opublikowano 24 Marca 2015 Autor Opublikowano 24 Marca 2015 Jeszcze jedna rzecz. Na parkingu zauważyłem że pod autem mam małą plamkę oleju. Wcześniej tego nie było. Czy to ma jakiś związek?
goldi Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Nie ma gdzieś jakiś spotów w twoim rejonie aby ci ktoś pomógł z vagiem bo bez tego to jak wróżenie z fusów możesz zdjąć na początek wężyk z gruszki nad turbiną i zakłądać zobacz skok sztangi ma być około 2 cm do reszty musisz mieć vaga jak nie ma tego skoku to albo nie ma podciśnienia albo są zapieczone łopatki w turbo dlatego do określenia przyczyn musisz podpiąć auto pod compa
eaglent Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 stawiam, ze dziura w dolocie u dołu intercoolera, tam olej lubi się sączyć skoro jesteś z bolca to zagadaj na pw, dogadamy się z vagiem No problem z tego co wywnioskowalismy standardowy, wąż od vacuum do n18 + kilka węży do n75 i błąd znikł, przepływka nie ucinała nic dawki, sztanga się rusza, ok 1,5cm więc jest w porządku
robercik123 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Opublikowano 25 Marca 2015 (edytowane) No problem z tego co wywnioskowalismy standardowy, wąż od vacuum do n18 + kilka węży do n75 i błąd znikł, przepływka nie ucinała nic dawki, sztanga się rusza, ok 1,5cm więc jest w porządku Dzięki wielkie za pomoc eaglent. Do zobaczyska, mam nadzieje Edytowane 25 Marca 2015 przez robercik123
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się