BF10 Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 (edytowane) Panowie, wiem, tematów było mnóstwo, springi, gwint itp itp. Otóż od pewnego czasu zastanawiam się co by tu wrzucić, żeby autko stało niżej. Obecnie jeżdżę na 1BE i przyznam, jeździ mi się komfortowo Wrzucając gwint ten komfort stracę - mam tego świadomość Dlatego pytam Was Co mógłbym wrzucić, co polecacie ? Czytałem dużo postów na ten temat, ale nie znalazłem nic co odpowie na moje pytanie Proszę o wypowiedź ludzi, którzy mieli do czynienia z gwintem, może czymś bardziej komfortowym ale też obniżonym, ludzi, którzy decydowali się przejść z serii na coś niskiego Nie znam się na gwintach itp, więc liczę na pomoc Audi A4 B5, sedan, 1.8 PB, przedlift Edytowane 24 Marca 2015 przez BF10
majakov Opublikowano 24 Marca 2015 Opublikowano 24 Marca 2015 Ja mam u siebie sprężyny Eibach B12 Pro-Kit - komfort jak na serii + nieco lepsze zachowanie się auta w zakrętach, według producenta obniżenie -30mm czyli 10mm niżej od 1BE. Z wyglądu takie obniżenie nie rzuca się zbytnio w oczy, powiedziałbym nawet, że jak ktoś nie wie że te auta stoją seryjnie trochę wyżej to nawet się nie skuma Na -40 już jest znaczna różnica, z tym że od -40 wymagane są amortyzatory z krótszym skokiem.
BF10 Opublikowano 25 Marca 2015 Autor Opublikowano 25 Marca 2015 No właśnie o Eibach B12 Pro-Kit kiedyś myślałem, tylko, że 10mm tylko różnicy Trochę mała A w komfort wierzę Zastanawiałem się nad gwintem, coś nowego, dobrego koło 1000 zł dostanę? Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się