easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Taką mam kierownicę: Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez easymoonrider
nitroo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 No, MF z B6. Ściągnij poduszkę i szukaj problemu w instalacji.
Robero321 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Zaraz jeśli to jest kiera z B6 to czy ona powinna działać z RNS E ??? u mnie kiera z b7 i z RNS D nie działała prawidłowo więc w drugą stronę też tak raczej będzie.... Czy ta kiera kiedykolwiek Ci działała prawidłowo ? jeśli tak to tak jak napisał nitroo szukaj w taśmie i płytce która tam siedzi lubią się robić w niej zimne luty.. jeśli nie działała to może ktoś dołożył nowsze radio Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez Robero321
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) Zaraz jeśli to jest kiera z B6 to czy ona powinna działać z RNS E ??? u mnie kiera z b7 i z RNS D nie działała prawidłowo więc w drugą stronę też tak raczej będzie.... Czy ta kiera kiedykolwiek Ci działała prawidłowo ? jeśli tak to tak jak napisał nitroo szukaj w taśmie i płytce która tam siedzi lubią się robić w niej zimne luty.. jeśli nie działała to może ktoś dołożył nowsze radio Auto jest z końca 2004 roku (ostatnie wydanie). Wyjechało z fabryki z tą kierownicą i tym radiem-nawigacją. Samochód posiadam ok. 3 tygodnie. Nie wiem czy wcześniej działało z tym radiem, ale jeżeli jeden przycisk czasami działa to chyba tak. We wszystkich dokumentach od Niemca mam potwierdzenie tego, że właśnie takie wyposażenie auto miało od początku. Dodatkowo Wikipedia podaje, że w późnych b6 też była RNS E. Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez easymoonrider
nitroo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ale jakie radio było? Bo ta kierownica jest za stara i już przy BNS pozwalało tylko na zmiany stacji, albo głośności - tylko to działało.
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Ale jakie radio było? Bo ta kierownica jest za stara i już przy BNS pozwalało tylko na zmiany stacji, albo głośności - tylko to działało. Nie rozumiem. Ta kierownica i to radio było podobno od początku.
nitroo Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To szukaj problemów w instalacji gdzieś... Taśma/moduł/okablowanie/kodowanie.
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 To szukaj problemów w instalacji gdzieś... Taśma/moduł/okablowanie/kodowanie. Raczej tylko instalacja. Skoro przez vcdsa wszystko działa to kodowanie jest ok. Zajadę do jakiegoś elektromechanika i zobaczymy co powie. Może znacie kogoś takiego z Olsztyna?
speed1986 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ta strona http://vin-decoder.pl/WAUZZZ8E92A215260działa prawidłowo? Bo jak wpisałem swój VIN to wyposażenie tam opisane dość znacząco odbiega od faktycznego.
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A ta strona http://vin-decoder.pl/WAUZZZ8E92A215260działa prawidłowo? Bo jak wpisałem swój VIN to wyposażenie tam opisane dość znacząco odbiega od faktycznego. Nie wiem. Sprawdzając wyposażenie opierałem się przede wszystkim na wlepce z kodami wyposażenia.
speed1986 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opisany problem wskazuje rzeczywiście na to, że ta kierownica nie umie obłużyć RNS-E prawidłowo. Bo pozytywny test przycisków w VCDS wskazuje na to, że połączenia są ok.
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opisany problem wskazuje rzeczywiście na to, że ta kierownica nie umie obłużyć RNS-E prawidłowo. Bo pozytywny test przycisków w VCDS wskazuje na to, że połączenia są ok. Czy w takim przypadku nie byłoby podświetlenia przycisków na kierownicy i jeden przycisk działałby czasami?
speed1986 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Podświetlanie powinno być, bo ono od kodowania i radia nie zależy. A czy ten przycisk zaczyna działać w jakimś konkretnym położeniu kierownicy? Czy jakoś losowo? Udało Ci się powtórzyć to na teście przez VCDS, żeby czasem nie działał?
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Podświetlanie powinno być, bo ono od kodowania i radia nie zależy. A czy ten przycisk zaczyna działać w jakimś konkretnym położeniu kierownicy? Czy jakoś losowo? Udało Ci się powtórzyć to na teście przez VCDS, żeby czasem nie działał? W vcdsie były funkcje sprawdzane po kolei i wszystkie działały. Nie ma konkretnego położenia kierownicy. Jadąc na wprost raz działa a raz nie.
speed1986 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) A nie masz możliwości podmiany radia, żeby wykluczyć, że to ono nie jest przyczyną? Albo założenia radia do kogoś? Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez speed1986
easymoonrider Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 A nie masz możliwości podmiany radia, żeby wykluczyć, że to ono nie jest przyczyną? Albo założenia radia do kogoś? nie za bardzo...
nitroo Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 W vcdsie były funkcje sprawdzane po kolei i wszystkie działały. Nie ma konkretnego położenia kierownicy. Jadąc na wprost raz działa a raz nie. A to nie będzie przypadkiem wina taśmy?
speed1986 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 Opublikowano 10 Kwietnia 2015 (edytowane) Ja bym winę taśmy obstawiał w przypadku, gdyby przyciski działały bądź nie w przypadku ruchu kierownicą (na zasadzie styka bądź nie). No i w VCDS też by nie działało zawsze. Edytowane 10 Kwietnia 2015 przez speed1986
Robero321 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Opublikowano 11 Kwietnia 2015 Możesz tak debatować i pół roku Rozbierz w końcu kierownice i zobacz płytkę przy poduszczę w tych kierownicach to się zdarzało że leciały ścieżki przy pinach bo taśmy łączące są na grubych przewodach i wyginają wtyki z pinami a później nie łączą Jednak według mnie ta kiera jest do RNSa ale do D a z RNS-E będzie mieć problem właśnie w takiej postaci jak opisujesz. Możliwe ze ktoś zamienił RNSa na nowszego oczywiście mogę się mylić dlatego odkręć poduszkę i sprawdź styki przy poduszcze
easymoonrider Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Możesz tak debatować i pół roku Rozbierz w końcu kierownice i zobacz płytkę przy poduszczę w tych kierownicach to się zdarzało że leciały ścieżki przy pinach bo taśmy łączące są na grubych przewodach i wyginają wtyki z pinami a później nie łączą Jednak według mnie ta kiera jest do RNSa ale do D a z RNS-E będzie mieć problem właśnie w takiej postaci jak opisujesz. Możliwe ze ktoś zamienił RNSa na nowszego oczywiście mogę się mylić dlatego odkręć poduszkę i sprawdź styki przy poduszcze Nie mam czasu się za to zabrać. Powoli jednak kierownica próbuje się rozruszać, bo im więcej jeżdżę tym częściej i więcej przycisków działa. Wczoraj nawet chwilami było podświetlanie. Komunikacja z radiem jest.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się