nexusmax Opublikowano 26 Marca 2015 Opublikowano 26 Marca 2015 Witam, W ostatnim czasie jadąc do pracy poczułem, że auto całkowicie straciło moc. Przy dodaniu większej ilości gazu, skrzynia multitronic redukowała przełożenie a auto dalej nie chciało jechać. Przeszukałem trochę internet i znalazłem przyczynę takich objawów: Zacierające się kierownice spalin w turbinie... Zabrałem się więc za rozmontowanie turbo i czyszczenie wszystkich elementów z sadzy. Po jeździe testowej auto nie wchodzi już w tryb awaryjny, jednak niepokoi mnie słabsze przyspieszenie. Może to zwykły zbieg okoliczności z inną usterką, która pojawiła się dużo wcześniej. Wydaje mi się że w turbo wszystko zmontowałem jak należy. Prośba do wszystkich o analizę logów, które wykonałem na jeździe testowej. Proszę też o wyrozumiałość, ponieważ pierwszy raz wykonuje pomiary. grupa 008: http://vaglog.pl/log_210288.html grupa 004: http://vaglog.pl/log_210287.html grupa 023: http://vaglog.pl/log_210286.html grupa 001: http://vaglog.pl/log_210285.html grupa 010: http://vaglog.pl/log_210284.html grupa 011: http://vaglog.pl/log_210283.html
Rekomendowane odpowiedzi