Dzikson34 0 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Jak w temacie zalanczam filmik moze ktos cos podpowie ? Zdarza sie to czasem i tylko na cieplym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Sprawdz ustawienie rozrzadu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzikson34 0 Opublikowano 26 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Nie dziej sie tak jak zgasze i za chwile odpale auto musi postac dluzej ale to tez nie jest regula. Nie wyswietla sie check czekam na kabel i soft i sie okaze. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/310532-a4-b5-ciezko-odpala-jak-ostygnie/ dokladnie taka sama mam sytuacje jak kolega napisal ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Kiedy będzie się miało to zadziać odepnij przepływke i zobacz czy odpali normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darox5 2 Opublikowano 28 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2015 Popatrz na czujnik położenia walu mi czasem na ciepłym też trudno palił i tak szatkowal ale jak odpalil było już ok. Wymiana czujnika wszystko zalatwila. Cholernie trudny dostęp jest do niego a czujnik około 120 zł. Xperia Z2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzikson34 0 Opublikowano 29 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2015 w przyszlym tygodniu bede mial soft wiec sprawdze moze jakies bledy pokaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz switala 0 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Stawiam jak kolega wyżej czujnik położenia wału z czasem wogule nie odpali miałem tak w poprzednim aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 31 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2015 Jak już Ci kabel przyjedzie to porównaj ze sobą odczyty z dwóch obwodów (G2 i G62) czujnika temperatury płynu - wymień go jak są różnice większe niż 5st.C. Porównaj też temperatury na zimnym silniku z temperaturą zewnętrzną, wyświetlaną np. na FIS-ie. Ów czujnik może być przyczyną Twoich problemów, bo możliwe, że ECU dostaje odczyt z zaniżoną temperaturą i wzbogaca mieszankę przy starcie czyli zalewa silnik paliwem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się