Kriss SierraFan Opublikowano 27 Marca 2015 Opublikowano 27 Marca 2015 Witam, Mój kumpel ma AJM-a, który robi psikusy przy odpalaniu... Kręci, kręci i kręci rozrusznikiem i nie odpala... po cofnięciu kluczyka i ponownym przekręceniu pali od strzała. Problem zaczął się nasilać i teraz na 5 prób odpalenia 2 razy odpali a 3 nie. VCDS nic nie wykrył. Ktoś miał taki przypadek?
waldemar59 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Sprawdź obroty silnika podczas odpalania , ieśli będą za małe to nie odpali, a przyczyną może być aku , rozrusznik lub stacyjka.
szczuraz Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok.
Kriss SierraFan Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Kręci bardzo dobrze (szybko) i AKU jest zdrowizna, rozrusznik również. Zawór hm... Tylko zapowietrzałby się a tu nic. Bo jak kręci to bez zadnego zająknięcia bardzo długo i nie odpala, po ponownym przekręceniu kluczyka na dotyk dosłownie.
Musashi Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 a nie zapisuje sie blad immo? uszczelnienia PD to dobry trop, ale nie tylko zlaczki PD do docisniecia, zuzyta tandem pompa.
kuba84 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Krzysiek AJM też ma pompę w zbiorniku ... bez niej co prawda powinien zapalić ale zobacz też tam
klon58de Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło.
sasza Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd
Kriss SierraFan Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Uszczelki wymienione, konektory podociskane. Immo tak jak mówi kolega, 2s by chodził. Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd Sprawdzę 1 i 2 Dzięki ;-) Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez Kriss SierraFan
szczuraz Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Może zawór na pompie się przycina i blokuje paliwo. Moja odwaliła mi taki numer. Po ponownym odpaleniu było ok. AJM To silnik na PD nie na zwykłej pompie uszczelki PD ?? Problemy z odpaleniem były by np po nocy Spr immo a potem vagiem czujnik obrotów wału. Ojciec walczył ze swoim asz w toledo prawie pół roku wymienił pół układu paliwowego, aku, czyścił wtryski po wymianie tego czujnika wszystko sie uspokoiło. Jeżeli immo, odpalał by na 2s i gasł. 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. 2. Przekaźnik zasilania ecu (zimne luty) 3. Konektory na pd Mój błąd. Nie załapałem. Tapniete z HGW 2
kuba84 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. wyrzucił by to VAG
sasza Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 1. Czujnik położenia wału do gruntownego sprawdzenia. wyrzucił by to VAG nie koniecznie. najbardziej prawdopodobny jest jednak przekaźnik zasilający ecu
Kriss SierraFan Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2015 Podobno byla to wina zasniedIalej klemy plusowej przy akumulatorze... Wysłane z mojego GT-S7710
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się