michas28 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Opublikowano 1 Kwietnia 2015 odkrec śruby eboxa, rozlacz wtyk ecu obejrz czy nie jest zasniedzialy, obejrz dobre izolacje wiazki czy nie jest nowa, byc moze ktos majstrowal.. wtyk i styki od ecu czyste idealne ,wiązki w oryginalnych koszulkach sprawdz przewod elektryczny dochodzacy do pompy wtryskowej: na gorze, z tylu przy tlokorozdzielaczu. to zawor odcinajacy paliwo.zmierz czy w czasie problemow jest tam napiecie 12V. prądu niema na zaworze pompy ,alej jak daj mu plusa słychać cykniecie jakby sie otwierał ,mimo tego jak daje plus i kręcę to nie odpala. Jak luzuje nakrętce wtryskiwacza i kręcę to paliwo leci ale wydaje mi się że powinno tryskać dosyć mocno. a obydwoch przypadkow dotyczy przekaznik nr 3 w e-boxie a takze bezpiecznik nr 5. bezpiecznik jest OK a przekaźnik cyka jak go wyjmuje na przekręconym kluczyku ale poszukam takiego na podmiane
Musashi Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) cykanie przekaznika nei swiadczy o sprawnosci. Samo napiecie na zaworze nie wystarczy do uruchoienia silnika, ECU musi podac napiecie na nastawnik. czasami sam nie podawaj. Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez Musashi
michas28 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Musashi dzięki za wsparcie Problem rozwiązany przyczyna był ułamany kable przy kostce od czujnika położenia wału.Jednak mierząc opór pokazywało 1200Ω tak jak powinno być pewnie się akurat stykał w czasie pomiaru i wydawało się że jest dobry. Tu pomocny materiał: http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996%20opis.jpg http://zibiokaj.w.interii.pl/TDI%201,9%201Z%20BOSCH%20od%201996.jpg
Bartollo Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Jak dla mnie tdi bedzie chodził nawet z odpiętym czujnikiem wału. Ma czujnik wzniosu iglicy i czujniki na pompie wiec powinien palić.
Musashi Opublikowano 15 Kwietnia 2015 Opublikowano 15 Kwietnia 2015 dokładnie, to nie jest przyczyna gaśnięcia.
michas28 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Opublikowano 16 Kwietnia 2015 Niestety jesteście w błędzie rozłączenie czujnika podczas pracy powoduje gaśniecie a rozłączenie przed uruchomieniem powoduje uruchomienie na sekundę i potem już nie można go uruchomić .Sprawdziłem to na swoim aucie
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) Niestety jesteście w błędzie rozłączenie czujnika podczas pracy powoduje gaśniecie a rozłączenie przed uruchomieniem powoduje uruchomienie na sekundę i potem już nie można go uruchomić .Sprawdziłem to na swoim aucie tzn., że masz uszkodzony czunik położenia iglicy G80. ale żeby nie było, jeżeli odłączę u siebie G28, silnik działa a gdyby, chciał ktoś poczytać: Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez Musashi
michas28 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 (edytowane) tzn., że masz uszkodzony czujnik położenia iglicy G80. Ten czujnik znajduje się we wtryskiwaczu sterującym? Gdzieś czytałem ze powinien on mieć około 100-120Ω a mój ma 145Ω . po podpięciu do kompa VAG pokazuje tylko jeden błąd (1117 Sygnał obciążenia z zacisku alternatora), ale to chyba niema nic wspólnego z czujnikiem położenia iglicy G80 Edytowane 17 Kwietnia 2015 przez michas28
Musashi Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Opublikowano 17 Kwietnia 2015 tak, to właśnie dzieki temu czujnikowi jest wykrywacz jest sterujący... byc może w AFN-ach z 1986 roku ECU działa inaczej.
tomasz666 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Opublikowano 29 Sierpnia 2018 Andrzeju nie gaśnie ci ta audiola ?
michas28 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 Opublikowano 30 Sierpnia 2018 17 godzin temu, tomasz666 napisał: Andrzeju nie gaśnie ci ta audiola ? Już jej nie mam ale pomogła wymiana czujnika położenia wału
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się