Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Awaria silnika wystrzelił bagnet AFN Pomocy!


arkadjoz

Rekomendowane odpowiedzi

nie ma możliwości sprawdzenia VAGiem grup BS jeżeli silnik nie pracuje na biegu jałowym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc wracając do tematu..

brak kompresji na 2 cylindrze, reszta po 31bar :o

Czy posiada ktoś z was szczegółowy plan czynności obsługowych i naprawy silnika w takim przypadku? Jakie elementy należy wymienić, które zmierzyć oraz wyregulować i jaką dobrać uszczelkę po planowaniu?
Byłbym również wdzięczny za namiar do fachowca od regeneracji pomp wtryskowych

Edytowane przez arkadjoz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pkt 1. to zdjecie glowicy i weryfikacja czy przyczyna jest peknieta glowica czy tez tlok lub blok.

pkt 2. jeżeli tłok, weryfikacja stanu gładzi cylindrowej, jeżeli ok. wymiana tłoka z pierścieniami i sworzeniem, doradzałbym obejrzenie sworzni tłokowych, panewek głównych i korbowodowych i ew. wymiana.7

pk3. jeżeli głowica lub blok,( nowy blok to nowe tłoki i nowe pierścienie) lub więcej, być może szukałbym innego używanego silnika. finalnie mogą wyjść mniejsze koszty.

tymbardziej w przypadku problemów z pompą wtryskową można szukać silnika na VP, z młodszych aut, np. skoda, dosyć długo były produkowane.

Edytowane przez Musashi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...