alcapone86 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Witam samochod to a4b7 1.9 tdi bke 115km problem dotyczy tego ze samochod zaczal wiecej palic a w jezdzie nie widac zadnej roznicy poza tym ze jest reoche mulasty z dolu . Wczesniej przy 140 komputer pokazywal 4,8 spalanie a teraz przy tej predkosci 7,2l . Vag nie pokazal zadnych bledow poza turbina ze przeladowuje kilka razy byl notlauf ale teraz juz sie to nie zdarza. Ma ktos moze jakis pomysl gdzie szukac co to moze byc ? I drugie pytanie czy jak odepne wtyczke od przeplywomierza to czy wyskocza jakies bledy jak ja spowrotem podepne i czy tym odpieciem tej wtyczki moge cos narobic w aucie?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Nic nie narobisz, ale jak ze zdjęta zapalisz auto to błąd zgłosi. Natomiast po podlaczeniu zniknie i będzie tylko w kompie a kiedyś przy okazji usuniesz. Sprawdź egr może już padł.
alcapone86 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 w jaki sposob mozna sprawdzic egr ? I czy egr moze powodowac wieksze spalanie?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Hmmm na pewno powoduje słabsza moc, poszarpywanie czasem itp.
alcapone86 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 co jeszcze moze powodowac wieksze spalanie?
POWER-KRIS Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Uszkodzony czujnik temperatury, są dwa w jednej obudowie i na blacie może być ok a w kompie zima i ssanie. Zaklepane filtry powietrza, lejace wtryski, zużyte pierścienie tłokowe itp. Panie sporo by wymieniać. O uszkodzone hamulce non stop trzymające.
alcapone86 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 a czy przeplywomierz moze byc uszkodzony pomimo tego ze na vagu nie ma bledu i pokazuje ze daje dobra dawke powietrza?
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Tak może być uszkodzony mimo braaku błędu. Aby sprawdzić przepływomierz musisz zrobić logi dynamiczne grup 3,8,10, lub sprawdzić miernikiem napięcia na przewodach. Egr najlepiej sprawdzić na stole ale można też na aucie demontując dolot, logując grupę 03 bs trzeba lusterkiem obserwować prace i szczelność dolegania grzyba. Edytowane 5 Kwietnia 2015 przez lukaszooo
januszm41 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 przy 140 4,8L to masakra. mam ten sam silnik b6 i przy 140 pali mi 5,5-6L. ile masz km na blacie? ja czyscilem egr pierwszy raz przy chyba 190-195tkm, dokladnie nie pamietam. byl niesamiwice zaj... ale bledu nie bylo. wyczyscilem go i zalozylem. trudno powiedziec czy cos sie zmienilo. ale sprawdzic nic nie zaszkodzi. po tym zabiegu bylem w bielsku w modpro zrobic chipa na 140KM. jest ok. na trzecim biegu 60-100 5,9s, na czwartym 8,0s, na piatym nie robilem bo szkoda silnika. nie mam niestety porownania z seria bo nie merzylem czasu.
alcapone86 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 (edytowane) przy 140 4,8L to masakra. mam ten sam silnik b6 i przy 140 pali mi 5,5-6L. ile masz km na blacie? ja czyscilem egr pierwszy raz przy chyba 190-195tkm, dokladnie nie pamietam. byl niesamiwice zaj... ale bledu nie bylo. wyczyscilem go i zalozylem. trudno powiedziec czy cos sie zmienilo. ale sprawdzic nic nie zaszkodzi. po tym zabiegu bylem w bielsku w modpro zrobic chipa na 140KM. jest ok. na trzecim biegu 60-100 5,9s, na czwartym 8,0s, na piatym nie robilem bo szkoda silnika. nie mam niestety porownania z seria bo nie merzylem czasu. przy 140 km/h pokazywalo na kompie 4,8 l a teraz przy takiej samej predkosci pokazuje ponad 7 l , wczesniej na jednym baku robilem ok 1200 km a teraz zaledwie 900 . Przebieg samochodu to 235 tys a kupilem go z przebiegiem 218tys i nic przy nim praktycznie nie robilem powazniejszego poza wymiana oleju filtrow . Komp nie pokazuje zadnych bledow tylko pare razy byl notlauf ale juz nie ma Edytowane 9 Kwietnia 2015 przez alcapone86
alcapone86 Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2015 Bylem u mechanika i sprawdzal przeplywke na kompie i mowil ze jest z nia wszystko ok i ze daje tyle powoetrza ile powinna. Po odpieciu przeplywomierza w jezdzie i dynamice nie widze zadnej roznicy
alcapone86 Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 na komputerze wyskoczyly mi takie bledy P0672 swieca zarowa cylinder 2 usterka w obwodzie pradowym P0673 swieca zarowa cylinder 3 usterka w obw pradowym P0674 swieca zarowa cylinder 4 usterka w obw pradowym P0234 Regulacja cisnienie doladowania powyzej granicy P1648 szyna danych can komponent uszkodzony o co chodzi w tych bledach ze swiecami skoro samochod pali na dotyk? z turbina po zrobieniu trasy polska holandia juz nie mam notlaufow tak jak by trasa pomogla bo wczesniej tylko miasto i ten ostatni blad P1648 z ta szyna can to nie mam pojecia co to moze byc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się