przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 (edytowane) w mojej a4 b5 FWD przed zimą miałem problem taki, że cieło mi opone z prawej strony od wewnętrznej strony koła, przed zimą już tego nie ruszałem, przelatałem jak mogłem i teraz przyszedł czas to ruszyć. Kilka osób mówiło mi że to jest wina tulei na tylnej belce więc ostatnio wpadły nowe febiego. i ostatnio też wymieniłem kompletne zawieszenie przód czyli wahacze itp + gwint 4szt pojechałem na ustawienie geometrii kół i fachman powiedział mi że tylną belke mam do wymiany bo jest krzywa i dlatego cieło i że to wcale nie była wina tulei tylko belki i szkoda że je wymieniałem. tylko mówi że dziwne że mi cieło Wewnętrzną strone koła, a nie Zewnętrzną, a koło prawe tylne odbiega obecnie o 5 czy 7 (czegoś na tej maszynie) więc ustawił mi sam przód a tył powiedział że do wymiany. Ktoś coś może mi doradzić? ma racje i czy tylo belka do wymiany czy jednak gdzieś się reguluje kąty tak jak w Q ? Edytowane 2 Kwietnia 2015 przez przemek11
misiek95 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 no ale co Ty chcesz tam regulować? belka do wymiany i tyle
przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No własnie o to mi konkretnie chodzi. Czy jest do wymiany czy jednak coś się tam da dłubnąć a jemu sie nie chciało teraz kurde jak kupić belke używke zeby miec 100% pewnosci że jest prosta
Mesiah Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Jeśli jest jak w audi 80 ( a pewnie jest) to regulacja jakaś tam jest ale minimalna i nie skorygujesz krzywej belki. No zakup prostej to nie lada wyczyn. Tylko odbiór osobisty i mierzenie.
rhinbac Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Na belce nic nie ustawiasz, sam musiałem ja zmieniac, kupilem na szrocie za 200pln z tarczami wizualnie wyglada ok, opon nie tnie, samochod sie trzyma wiec chyba trafilem na sprawna sztuke, wizualnie ciezko bedzie sprawdzic czy jest na 100 % prosta.
przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 No własnie, nie sztuką jest kupić, sztuką jest kupić dobrze żałuje tylko że wymieniałem te tuleje. da rade je przełożyć do tej którą zakupie czy prawdopodobnie się rozpadnie przy wyciskaniu? belka z lifta podejdzie do przedlifta?
rhinbac Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Z tego co pamietam podejdzie to jedna chwala jest. Aby nie Quattro Z tego co pamietam podejdzie to jedna chwala jest. Aby nie Quattro
przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 i wszystkie mocowania pasują? belki jak i potem przełozenie tarcz od mojego zacisków itp?
rhinbac Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Tak, dokładnie, w dziale warsztat zrob to sam ktos napiasł poradnik o wymianie belki tam jest wszystko dokładnie opisane co i jak
przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 z wymianą to już najmniejszy problem, tylko tyle że chyba jest troche pierdzielenia się jak się nie ma podnośnika i robienie tego z lewarka, a nawet z jednego lewarka to raczej niemożliwe
Mesiah Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Oj możliwe tylko trzeba mieć koziołki Ze dwa razy robiłem taką akcje z gleby.
przemek11 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 2 Kwietnia 2015 nie ma duzo pierdzielenia z tym zeby to wyciągnąć i w ogóle?
Mesiah Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 W B5 jeszcze tego nie robiłem ale belka jak w każdym innym aucie. Amatorsko i powoli dzionek pewnie nie Twój.
przemek11 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Amatorsko i powoli dzionek pewnie nie Twój. ??nie zaskoczyłem
Mesiah Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Spytałeś ile z tym pierdzielenia więc Ci napisałem , ze dzionek Ci zejdzie jeśli nie będziesz wariować.
robert 3024 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Kolego przemek11 sprawdź najpierw czy nie masz przypadkiem luzów na łożyskach w tylnych kołach,bo miałem ten sam problem co Ty. A koła stały w ten sposób /=\. Po prostu pobujaj mocno buda na boki jak będzie luz to będzie takie specyficzne pukanie. Bo mi też stwierdzili ze belka krzywa gdzie dla mnie było nie możliwe bo przez 4 lata było ok a jeżdżę głównie sam z pełnym zbiornikiem a od tego chyba się nie krzywią belki.
przemek11 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 4 Kwietnia 2015 łatwiej jest podnieść w góre i ruszać kołem ale luzów na łożysku nie mam na 90% sprawdzałem jak ostatnio zakładałem letnie to nic nie stukało. a diagnosta stwierdził to gdy powiedziałem mu "objawy" wszedł pod auto i powiedział że belka śmiec i jest krzywa, następnie zaczął jeździć po tych ''platformach'' i wyszło ze prawe koło odbiega o 5 czegoś, chyba stopni. NIe wiem w czym to jest liczone
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się