lukasz17.18 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Witam wszystkich mam problem z silnikiem, trzesie cała kabina a gdy podniosłem maske silnik chodzi cały na boki, wrażenie mam takie jak przy starej mazdzie gdy chodził na 3 tłoki.Silnik nie pracuje równo gdy jest zimny po chwili jest dobrze, a trzesiene budą wystepuje wystepuje gdy silnik sie rozgrzeje. Wymieniłem w audi wałki,popychacze,szklanki,założyłem kolo sztywne zamiast dwumasy. Myslałem że to może być wina poduszek pod silnikiem ale tutaj wystepuje tylko od czasu do czasu. Prosze o pomoc i dziekuje z góry
lukaszooo Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Pompki w jakim stanie ??? Logi robiles ???? Sam fakt ze wsadziles zwykle koło powoduje duże wibracje.
piotrsob1 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Tak to jest jak się bierze za temat bez porządnej diagnozy Zrób logi grup 013,018 i 023 na zimnym, uruchamiając logowanie chwilę przed odpaleniem silnika i loguj kilka minut. Następnie loguj te same grupy po dłuższej jeździe , zaraz po zatrzymaniu , do momentu aż zacznie mocno telepać Wrzuć te logi na odpowiednią stronkę i daj linki. Mam mocne podejrzenia , że to wina uszczelniaczy na pompo-wtryskach, a pewność będę miał jak logi zobaczę
lukasz17.18 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 ok we wtorek zrobie logi nie jestem pewien ale uszczelniacze chyba mi robilina,co mnie ciekawi obroty ani troche nie faluja i silnik ładnie pracuje, na mocy nie traci, a motor i cała buda na boki chodzi, ostatnio na postoju miałem kawe to sie rozlała :/
lukaszooo Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Poduszki do sprawdzenia, jak gasisz auto to nie słychać dziwnych dźwięków ???
lukasz17.18 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 nic nie słychać ale zaczesie buda, a poduszki możliwe ?? tylko jak jest 90'c to jest ok a przy 80'c częsie
piotrsob1 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Jak by była to wina poduszek, to trzęsło by niezależnie od temperatury silnika
lukasz17.18 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2015 witam dzisiaj sprawdziłem auto i mam bład taki 17552 i 16685 boje sie że to cisnie zbyt niskie ale moc ma i przy 90*c jest ok i dodam że kaszle z wydechu
piotrsob1 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Pierwszy z nich to błąd przepływomierza (przerwa lub zwarcie z masą), drugi to brak zapłonu na pierwszym cylindrze. Czy po skasowaniu błędy powracają ?
lukasz17.18 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 skasować sie dało i powraca po odpaleniu na zimnym silniku na ciepłym nie wyskakuje
piotrsob1 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 (edytowane) Ale który powraca, czy może oba powracają ? Edytowane 7 Kwietnia 2015 przez piotrsob1
lukasz17.18 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 7 Kwietnia 2015 tylko ten jeden ten co brak zapłonu logi Tuesday,07,April,2015,21:54:47038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,TIME,,,,,,,,,,,TIME,,,,,TIME,,,,Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP,,,,,STAMP,,,,,0.00,042,126,000,040,097,201,085,142,154,094,,,,,,,,,,,0.35,042,125,000,042,098,201,085,142,154,110,,,,,,,,,,,0.70,043,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,,,1.06,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,,1.39,041,125,000,043,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,,,1.74,042,127,000,039,097,201,085,143,154,100,,,,,,,,,,,2.08,041,125,000,044,097,201,085,143,154,089,,,,,,,,,,,2.43,042,126,000,040,097,201,085,143,154,075,,,,,,,,,,,2.78,041,125,000,044,097,201,085,143,154,093,,,,,,,,,,,3.14,042,126,000,039,097,201,085,143,154,078,,,,,,,,,,,3.49,042,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,,3.84,042,126,000,041,097,201,085,143,154,091,,,,,,,,,,,4.19,042,126,000,040,097,201,085,143,154,103,,,,,,,,,,,4.53,041,125,000,043,097,201,085,143,154,105,,,,,,,,,,,4.88,042,126,000,039,097,201,085,143,154,098,,,,,,,,,,,5.22,041,125,000,042,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,,5.57,042,126,000,039,097,201,085,143,154,104,,,,,,,,,,,5.92,041,125,000,044,097,201,085,143,154,109,,,,,,,,,,,6.27,042,127,000,039,097,201,085,143,154,099,,,,,,,,,,,6.62,042,126,000,041,097,201,085,143,154,110,,,,,,,,,,,6.97,042,126,000,040,097,201,085,143,153,103,,,,,,,,,,,7.33,042,126,000,039,098,201,085,143,153,092,,,,,,,,,,,7.66,042,126,000,040,097,201,085,143,153,102,,,,,,,,,,,8.01,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,,,8.35,041,125,000,044,097,201,085,143,153,094,,,,,,,,,,,8.70,042,126,000,040,097,201,085,143,153,082,,,,,,,,,,,9.05,041,125,000,043,097,201,085,143,153,095,,,,,,,,,, Tuesday,07,April,2015,21:55:17038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:, Not Running,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,,,,,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,,,,Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP,,,,,0.30,041,126,000,041,097,201,083,145,150,096,0.68,882,10.2,7.7,78.3,,,,,,1.03,042,127,000,036,097,201,083,145,150,085,1.42,861,10.7,7.1,78.3,,,,,,1.77,041,126,000,041,097,201,083,145,150,094,2.17,882,10.4,7.7,78.3,,,,,,2.52,042,127,000,036,097,201,083,145,150,090,2.92,861,11.3,7.1,78.3,,,,,,3.26,042,127,000,038,097,201,083,145,150,093,3.66,882,10.2,8.2,78.3,,,,,,4.01,042,127,000,037,097,201,083,145,150,094,4.41,840,12.1,7.7,78.3,,,,, Tuesday,07,April,2015,21:55:34038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'002,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,Throttle pos,Operating Cond/AC,Coolant Temp,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,0%,speed/throttle/AC,80-110°CMarker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min,%,,°C,0.35,042,127,000,036,097,201,082,145,149,085,0.77,882,9.9,8.2,79.2,0.00,861,0.0, 0 1 0,79.2,1.52,042,127,000,037,097,201,082,145,149,098,1.90,861,11.5,7.7,79.2,1.17,882,0.0, 0 1 0,79.2,2.65,042,127,000,037,097,201,082,145,149,085,3.07,882,10.2,8.2,79.2,2.30,882,0.0, 0 1 0,79.2,3.84,042,127,000,037,097,201,082,145,148,097,4.25,861,11.8,7.7,79.2,3.49,882,0.0, 0 1 0,79.2,5.01,041,126,000,041,097,201,082,145,148,081,5.42,882,10.7,7.7,79.2,4.67,882,0.0, 0 1 0,79.2 Tuesday,07,April,2015,21:55:51038 906 019 FP,,1.9l R4 EDC 0000SG 1467,,Group A:,'000,,,,,,,,,,Group B:,'001,,,,Group C:,'003,,,,,,,,,,,,,Engine speed,Injected quantity,Spec. Inj. duration,Coolant temp,,Engine speed,MAF (specified),MAF (actual),EGR duty cycle,TIME,,,,,,,,,,,TIME,790-870,3.0-9.0,3-8 °Ck.,80-110°C,TIME,790-870,230-310,210-350,40-75%Marker,STAMP,,,,,,,,,,,STAMP, /min, mg/str, CF,°C,STAMP, /min, mg/str, mg/str, %,0.00,042,127,000,037,097,201,081,146,149,068,0.42,882,10.4,8.2,79.2,0.83,882,300.0,249.9,52.2,1.19,042,127,000,038,097,201,081,146,148,093,1.60,882,10.7,7.7,79.2,2.02,861,325.0,347.9,46.6,2.37,042,126,000,040,097,201,081,146,148,104,2.78,882,11.0,7.7,80.1,3.17,882,295.0,303.8,50.2
piotrsob1 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Z tak wklejonych logów to ja nic nie wyczytam , poczytaj w dziale "diagnostyka " jak prawidłowo zrobić i zamieścić logi Jeżeli powraca błąd wypadających zapłonów na pierwszym cylindrze, to po doginał bym konektory przewodów elektrycznych na pierwszym pompowtrysku
lukasz17.18 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 to zrobiłem jako 1 ale nic to nie dało, sprawdziłem też wtyczke i reszte kabi i nic Witam ponownie zaczne od tego że dałem auto do mechanika w niemczech bo tu obecnie przebywam, stwierdził że listwa wtyskowa jest uszkodzona zamówiłem i nic nie pomogło.Auto teraz przestało rano palić jest tak że jak chce zapalić załapie i zgaśnie i juz nie da sie odpalić trzeba 2 min rozpalać i pompować gaz nogą, moim zdaniem tak jak by paliwo sie cofało albo zapowietrzało sie a jak sciągnełem wąż od filtra to ropa wystrzeliła na 2 metry takie ciśnienie prosze o pomoc bo juz nie mam sił dziekuje z góry
lukaszooo Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 sprawdz korekcje i BIPY jesli ok to albo uszczelniacze PD albo vacum pompa
lukasz17.18 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2015 uszczelnienie pd było robione niby tak mechanik mówi, i chyba jak by były uszczelki to by kopcił a on nic nie kopci. Z TA POMPĄ MUSZE POMYSLEC TYLKO JAK JĄ SPRAWDZIĆ W DOMOWYCH WARUNKACH
lukaszooo Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Opublikowano 19 Kwietnia 2015 Skoro były robione trzeba odrzucić uszczelnienia. Aby sprawdzic cisnienie paliwa pompy potrzebny jest manometr do mierzenia cisnienia paliwa i odpowiedni adapter więc raczej sam tego nie sprawdzisz. Przede wszystkim zrob logi aby sprawdzić pompowtryski.
lukasz17.18 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 panowie jest tak że paliwo sie cofa do filtra paliwa bo jak scisnołem węże te od filtra do pompy to odpala po 12 godz bez problemu i nic nie trzesie.A jak nie sciskałem to po 4 godzinach musiałem 2 min palić co może być tego przyczyna ???
lukasz17.18 Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2015 czyli kupić tak a jak by to nie pompa to co ewentualnie??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się