Gość poised Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Hej,Proszę o analizę logów. Po wymianie rozrządu i nowej chłodnicy powietrze (fabryczna) nie ma mocy. Logi robione na II biegu, na wyższych by mi brakło baterii w lapku Statyczne (na wszelki wypadek)http://vaglog.pl/log_211620.htmlhttp://vaglog.pl/log_211619.htmlhttp://vaglog.pl/log_211618.htmlhttp://vaglog.pl/log_211617.htmlhttp://vaglog.pl/log_211616.htmlhttp://vaglog.pl/log_211615.htmlhttp://vaglog.pl/log_211614.htmlhttp://vaglog.pl/log_211613.htmlDynamicznehttp://vaglog.pl/log_211634.htmlhttp://vaglog.pl/log_211633.htmlhttp://vaglog.pl/log_211632.htmlhttp://vaglog.pl/log_211631.htmlhttp://vaglog.pl/log_211630.htmlhttp://vaglog.pl/log_211629.htmlhttp://vaglog.pl/log_211635.htmlZ góry dzieki
ciahciah Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 sterowanie turbo nie jest podpięte, któryś wężyk podciśnienia nie jest założony, może ten na gruszkę turbo albo wypiął się wężyk z n75
Gość poised Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Opublikowano 3 Kwietnia 2015 wszystkie są na miejscu, bo wymieniałem też wszystkie węże podciśnienia
ciahciah Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 no to ze schematem podciśnienia w ręku spr czy wszystko jest podłączone jak należy, czarno biały zaworek i cała reszta
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się