siwytychy Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Witam panów ost czasu zrobiłem moją turbinę K03s na hybrydę z kołem kompresji od K04, oraz założyłem DP wszystko pięknie ale tylko jak wyjechałem z warsztatu to tryb awaryjny.. pojechałem do znajomego co robił mi turbinę zrobił taki program "zeby tylko jeździł" bo jeszcze planuje pare gratów dorzucić i wszystko zakończyć dobrym programem. Na rolkach wyszło 209 koni i 306 nm wyjechalismy, zrobiliśmy na próbę jakies 10 km wszystko fajnie wracam do domu i zaś tryb awaryjny, napisał nowy program troche słabszy, wgrał i dalej to samo i z tego co widzialem to chyba na kanale 115 nie zgadzały się wartości więc chyba n75 nie trzyma. Moje pytanie to kupować n75 z BAMa i to wystarczy czy dv też nie wytrzyma? Błąd jaki bije na vagu to przekroczona górna granica.zrobić logi dynamiczne na jakich kanałach ? i jak to było ? z 3 biegu 1500 obrotów i but do 4 tys ?no i gdzie najlepiej i jaki ten zawór kupić?
Łukasz13 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Heh koles robi programy i logow nie ogarnia? jak przekroczona gorna granica znaczy ze turbo przeladowuje i wcale nie musi byc winny n75, zrob loga 002+033 i 115+118 od 1500 do przynajmniej 6 tys obr.
kupczak90 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Facet robi program na niesprawnym samochodzie ?? W ciemno można kwestionować jego podejście.... Samo wstawienie hybrydy nie może dawać takich objawów, sam jeżdżę na hybrydzie już dłuższy czas i nic nie przeładowuje. Wgrajcie serie i szukajcie przyczyny,
siwytychy Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 jak na niesprawnym.. zrobił program i auto smigalo za***iście nic sie nie działo dopiero po 20 km gdzies zas przeladowalo i teraz przeładowuje co chwile po przekroczeniu gdzies 4 tys obrotów z butem w podlodze. Zrobie logi dzisiaj mam nadzieje ze tylko zaworek, korekta i bd hulało logi od 1500 to z 1 biegu czy 2 ? bo jeszcze nie robilem ich
siwytychy Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) logi:http://vaglog.pl/log_211852.html Grupy 115-118http://vaglog.pl/log_211851.html Grupy 002-033tak jak pisałem, silnik 1.8T BEX turbo hybryda z kołem od K04, oraz wsadzony DP, reszta oridziwne skoki są w okolicach 4 tyś obr.. jak tam pomożecie ? Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez siwytychy
Łukasz13 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Cieżko powiedzieć co tam nie gra, szczelność sprawdzaliscie? turbina słabo wstaje a jak wstanie, to ładuje więcej niż zadane aż w końcu złapie błąd, może na serii byłoby coś widać a tak to nie wiadomo czy cos jest napaprane w programie czy w aucie, ja bym zerknął na węzyki od n75 czy nie są dziurawe, pozaginane i zrobił loga 115 z odpiętą wtyczką od n75.
siwytychy Opublikowano 14 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2015 jak wkładałem turbine to wszystkie węże jak i N75 miałem na stole i przy montażu nic mi się nie rozwaliło, raczej szczelne ale zobacze jeszcze dla pewności. Bo potrzebuje auto w tym tyg zrobić bo jade na niemcy i mam takie parcie. Kumpel co mi starał się go uratować programem gadałem i mowi że raczej zawór puszcza, żeby wymienić go i wtedy sprawdzimy. Auto wszystko fajnie chodziło ładowało wstawało w okolicach 3tys i po 20 km cos zaczelo mu się mieszać.. wężyk od N75 z malutką dziurką. Auto wróciło z programem do serii i nic nie przeładowywuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się