mnetzimny Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Opublikowano 5 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam Prosił bym o logi do oceny , czasami wydaję mi się jak auto stoi przodem pod górkę po dłuższym postoju to jest zapowietrzone . W pompie był klejony króciec od podciśnienia , oringi na pompie vacum nowe , ten łącznik w grodzi też nowy (nic nie cieknie) . Hamulec jest cały czas mocny , nawet jak podczas jazdy kilka razy przy hamuje , to cały czas jest mocny . Nowy zestaw uszczelniaczy na pompowtryskach . Węże wszystkie nowe (Gates wzmacniane) , możliwe że zaworek jest do wymiany tylko nie wiem który . Proszę jeszcze zwrócić uwagę na dynamiczny podczas jazdy , grupa 007 , czy taka temperatura paliwa jest ok ?? Statyczne http://vaglog.pl/log_212731.html http://vaglog.pl/log_212730.html http://vaglog.pl/log_212729.html Basic http://vaglog.pl/log_212732.html http://vaglog.pl/log_212733.html http://vaglog.pl/log_212734.html http://vaglog.pl/log_212735.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_212743.html http://vaglog.pl/log_212736.html http://vaglog.pl/log_212737.html http://vaglog.pl/log_212738.html http://vaglog.pl/log_212742.html http://vaglog.pl/log_212739.html http://vaglog.pl/log_212740.html http://vaglog.pl/log_212741.html termostat oraz G2-G62 na zimnym http://vaglog.pl/log_212745.html http://vaglog.pl/log_212744.html termostat oraz G2-G62 na ciepłym http://vaglog.pl/log_212748.html http://vaglog.pl/log_212747.html Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez mnetzimny
ciahciah Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 poza logi pojedynczo jak należy...
mnetzimny Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Dodałem jeszcze raz logi , proszę je ocenić .
ciahciah Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 logi ok, w dolocie 61C a paliwa 81C troche gorąco ale czy to juz ma świadczyć o problemach, nie koniecznie, wyczyśc z zewnątrz IC i chłodniczkę paliwa
mnetzimny Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) logi ok, w dolocie 61C a paliwa 81C troche gorąco ale czy to juz ma świadczyć o problemach, nie koniecznie, wyczyśc z zewnątrz IC i chłodniczkę paliwa ICek był myty przed zimą dokładnie (zewnątrz i wewnątrz) , co do chłodnicy paliwa to z zewnątrz wygląda ona ok . Ostatnio miałem jednodniowy problem z autem , temperatura na zewnątrz była około 20 stopni , auto trochę zgrzałem , i tak jak by auto zaczęło się zapowietrzać przy odpalaniu . Ciężko i słabo odpalało i gasło . Jak już odpaliło to wolne obroty wynosiły około 800 i ciężko auto reagowało na pedał gazu na wolnych obrotach . Podniosłem auto i dotknąłem węży paliwowych to aż parzyło . Im auto się robiło chłodniejsze to auto lepiej odpalało . Na wieczór z powrotem obroty wolne były takie jak należy , czyli 903 . Chciałem wtedy zrobić logi ale nie miałem sprzętu pod ręką . Dzisiaj jak robiłem logi , dawałem mu mocno w palnik , myśląc że objawy powrócą , ale nic z tego auto jeździ wzorowo . Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez mnetzimny
ciahciah Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 no to możę wymień filtr paliwa, można podejrzewać że cisnienie w ukłądzie paliwa coś kuleje
mnetzimny Opublikowano 27 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2015 (edytowane) no to możę wymień filtr paliwa, można podejrzewać że cisnienie w ukłądzie paliwa coś kuleje Filtr paliwa Knecht , przejechane ma około 4500 km , paliwo zawsze leje na Orlenie , co do ciśnienia w układzie paliwa to chodzi o pompę vacum ?? Co do wysokiej temperatury paliwa , może to być spowodowane tym że Passat ma dodatkowe podgrzewanie paliwa , i one cały czas grzeje to paliwo ?? Wożę teraz cały czas sobą tableta i kabel , jak problem powróci od razu zrobię logi i wkleję . P.S. pompa vacum jakie ma mieć ciśnienia ?? Witam Dalej mam problem z paleniem po dłuższym postoju , jak auto stoi pod górkę . Wykluczyliśmy z kolegą pompę vacum , ponieważ zatkaliśmy obydwa przewody przy pompie vacum , więc jak by było coś nie tak z vacum to auto by wtedy normalnie odpalało . Auto jak stoi na płasko albo przodem w dół , pali idealnie (czy zimne czy ciepłe) Co do zestawu naprawczego pompek to wymienione są na nowe zamienniki firmy Bosch . Kolega mówił że problem może być z tymi zestawami , bo słyszał że nowe zamienniki Boscha czasami dawały po d*pie i trzeba było jeszcze raz nowe założyć . Martwi mnie grupa 23 , pierwszy i ostatni pompowtrysk na minusie . Może te oringi przepuszczają w dół i paliwo się wlewa na tłoki ?? Ktoś ma jakieś pomysły ?? Edytowane 27 Kwietnia 2015 przez mnetzimny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się