taktuś Opublikowano 16 Października 2008 Opublikowano 16 Października 2008 Panowie, a w silniku AFB jak wywala cięgle błąd 00550, to nie informuje on przypadkiem o niesprawnym wtrysku sterującym???
rav Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Panowie, a w silniku AFB jak wywala cięgle błąd 00550, to nie informuje on przypadkiem o niesprawnym wtrysku sterującym??? 00550 (Silnik/Kody błędów) Regulacja początku wtrysku. Różnica w regulacji. Na początku podłącz się VAG'iem. Wchodzisz w silnik kanał 04 i nastawy podstawowe. Prawidłowo ma być od 2 do 4.
szogun0 Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Jak początek wtrysku był dobrze ustawiony, to błąd świadczy o początku końca pompy. :gwizdanie:
rav Opublikowano 17 Października 2008 Opublikowano 17 Października 2008 Jak początek wtrysku był dobrze ustawiony, to błąd świadczy o początku końca pompy. :gwizdanie: Kolega taktuś nic nie pisał, że jest pewien prawidłowo ustawionego konta wtrysku. Dlatego na początku zaproponowałm, aby go sprawdził czy jest w tolerancyjnyn przedziale Bo być może w tym tkwi przyczyna wywalania błędu.
stray1 Opublikowano 18 Października 2008 Opublikowano 18 Października 2008 Zrob logi i wklej na forum bo nic sie niedowiemy.
taktuś Opublikowano 18 Października 2008 Autor Opublikowano 18 Października 2008 Panowie, logi są w tym wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/all_prosze_o_analize_logow_w_a6-t48878.0.html;new#new rzućcie okiem na te logi co raz bardziej się przekonuję, że ten silnik jest w kiepskiej formie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się