Jump to content
IGNORED

Brak mocy na PB POMOCY !


Radzio0808

Recommended Posts

Witam serdecznie jestem tutaj nowy i mam jedno pytanie :)
Sytuacja wygląda tak na PB brak mocy dziura z dołu dlaczego ??
Zrobione rzeczy :

Kompletny remont silnika(cała góra i uszczelniacze i kontrola dołu),świece,kable,cewak,czujnik położenia wału, sonda lambda,pompa paliwa wtryski ok.
i już mi ręce opadają dlaczego to nie chce jeździć na benzynie.
Błagam pomocy !!!!!
Pozdro !

Edited by Radzio0808
Link to comment
Share on other sites

Jak nie chce jeździć?

Na lpg jeździ?

Może lpg do regulacji bo rozjechało mapę pb.

Opisz dokładnie co się dzieje, bo stwierdzenie dziura od dołu nic nie mówi, tymbardziej w silniku wolnossącym

Edited by edekxp
Link to comment
Share on other sites

Ponowie chodzi o ot że gaz w nim jest od 10 lat auto mam 3 lata była druga generacja i delikatnie ona mnie zaczeła denerwować i założyłem sekwęcje i zrobiłem generalny remont silnika bo buda zdrowa więc chce tym jeszcze długo jeździć :)
Kiedyś na Pb wogóle nie chciało jeździć tzn gaz do dechy i naprzykład załapał 3 tyś obrotów przerywał strzelał i nie chciał wskoczyć na większe obroty myśle pompa paliwa wymieniona itd i co o nic później zrobiłem z przepływką i zaczęło działać ale... Auto jest słabe nie przyśpiesza płynnie czasami ciągnie jak należy a czasami jedzie jak 1.0 polówka moich rodziców :)
A co do mapy benzyny uważam że to nie to bo w tamtym roku w grudniu jak wracałem z DE Przejechałem specjalnie 400 km na benzynie specjalnie aby auto troche polatało na tym PB i ogólnie po miejscu nie było takiego czegoś jak odpalanie przegazowanie i od razu gaz tylko zawsze te 2 km przejechało sie na PB.
Teraz poskładałem auto po remoncie i na PB nadal muł.....
Na sekwęcji jeszcze nie wiem jak jeździ bo dopiero robie mape i całe strojenie.
Ma ktoś jakieś pomysły na to PB??
Za dużo kasy poszło w auto żeby ominąć ten problem bo to wreszcie musi zacząć jeździć na PB.
A więc prosze o pomoc :)
Pozdrawiam:)

Link to comment
Share on other sites

Dlaczego robiłeś remont?

Link to comment
Share on other sites

chłopaku sory , ale 1.6 ogolnie nie jedzie


zamiast remontu trzeba było odłozyc na szczep 1.8t

Link to comment
Share on other sites

SWAP to nie naprawa :grin:

Wiadomo ze nie jedzie jak 1.8t ale mimo to powinno ciagnąć w miarę równo bez szarpnięć i bez żadnego muła z dołu.

A jak wyglada temat ecu ? Czym sprawdziłeś korekcje silnika? Lambda dziala?

Tap by iPhone

Link to comment
Share on other sites

A według mnie to powinieneś zacząć od doprowadzenia do ładu pb . Jak na Pb będzie chodziło dobrze to dopiero wtedy strojenie gazu. Zrób porządną diagnozę komputerową , logi. Coś na pewno wyjdzie.

Link to comment
Share on other sites

Panowie nie chodzi o SWAPA tylko doprowadzenie do ideału silnik wygląda super zero nagaru tuleje nie zrysowane itd lambda działa zero błędów itd sam nie wiem co mam robić bo za dużo poszło kasy do niej i chce doprowadzić do ideału :D

Link to comment
Share on other sites

Jakie ciśnienie na listwie?

Sprawdzałeś wtryski?

Sprawdzałeś, wymieniałeś filtr paliwa?

Link to comment
Share on other sites

Filtr paliwa tak zmieniałem ciśnienia na wtryskach nie mam jak sprawdzić :(
Chyba że są jakieś sposoby to chętnie posłucham :)

Link to comment
Share on other sites

jedź do warsztatu gdzie to sprawdzą łącznie z wtryskami

Link to comment
Share on other sites

Dzisiaj zrobiony gaz fajnie jeździło ale na chwile zaczyna falować na obrotach i to dość konkretnie i pytanie dlaczego ??

Gaz wyregulowany idealnie

Link to comment
Share on other sites

Nigdy nie będzie na sekwencji idealnie jeśli benzyna ci się rozjeżdża

Zrób najpierw benzynę a dopiero reguluj gaz i zadawaj kolejne pytania a nie zrobisz jednego a już o drugie pytasz.

Link to comment
Share on other sites

W ogole jak wygenerowała mapę pb jak dobrze auto nie jezdzi ? Jak to ci sie udało ? :decayed:

Edited by darek995
Link to comment
Share on other sites

Dobra to zadam jeszcze jedno pytanie :)
Czy miał ktoś kiedyś coś takiego jak np
Zaklejasz dziure w grilu od dolotu i wrzucasz na luz np przy 60 na godzine i spada elegancko na obroty i trzyma a jeżeli odkleisz dziure tak jak to ma być i puścisz auto na luz przy 60 to faluje na obrotach i nie może ich ustawić ???

Link to comment
Share on other sites

Pewnie masz jakąś nieszczelność i ciągnie lewe powietrze.Sprawdź najlepiej kompresorem.Czasem może być dziurawa membrana w serwie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...