Osiollekk Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Wymieniłem wczoraj te uszczelnienia. Ten zimering jest cholernie ciężko wymienić. Najpierw go osadzić prosto, potem wsunąć ośke tak żeby wskoczył na rowek w ośce. Taka uwaga ode mnie, pompa rozkłada się na 3 części, ja niestety ogarnąłem to dopiero jak wyciągnąłem ośke, przez co nie mogłem obejrzeć z drugiej strony na ile wystaje trzon z zimeringu. Niestety nie mam teraz pewności czy dobrze osadziłem ośke w tym uszczelnieniu. Wszystko okaże sie na dniach
SotoM Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Dlatego Wcześniej pisałem o tym cholernym uszczelniaczu jego wymianie...
Osiollekk Opublikowano 24 Grudnia 2016 Opublikowano 24 Grudnia 2016 A jakiś patent jak to prawidłowo osadzać?
SotoM Opublikowano 25 Grudnia 2016 Opublikowano 25 Grudnia 2016 Do każdego uszczelniacza do każdego podzespolu/elementu, producent ma swój przyrząd na który zakłada uszczelniacz, przykłada go do obudowy i bezpiecznie uderzając młotkiem osadza w obudowie podzespolu bez obaw że cos zostało uszkodzone. Ja niestety nie posiadając takiego pobijak żywam tylko młotka i nasadki sztorcowej 16mm...
Osiollekk Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 No ja tak samo sobie radziłem - młotek i nasadki
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 (edytowane) Zostawiłem sobie stary uszczelniacz aby dać tokarzowi żeby wytoczył mi taki trzpień do osadzenia tych uszczelniaczy...Tylko ciągle nie mam czasu aby do niego z tym jechać... Edytowane 26 Grudnia 2016 przez SotoM
Osiollekk Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 A powiesz mi jeszcze w ktôrym miejscu jest ten mały czarny oring?
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 prawdopodobnie pod przykrecany do obudowy króciec podcisnienia... zawsze tez mi zostaje ten oring , alum.podkładka i te za długie śruby.
Osiollekk Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 No też mi sie tak wydaje. A co do podkładki to ona jest pod ten korek spustowy
SotoM Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 To jest zaślepka -miejsce na spr ciśnienia paliwa
Osiollekk Opublikowano 26 Grudnia 2016 Opublikowano 26 Grudnia 2016 Hehe no tak nie wiedziałem jak nazwać
...radek... Opublikowano 2 Stycznia 2017 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Mógł ktoś podesłać zdjęcie w którym miejscu znajduje sie ta pompa? Chodzi o silnik BRD. Wysłane z s7
Osiollekk Opublikowano 3 Stycznia 2017 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Za silnikiem (od strony podszybia), na samej górze, można powiedzieć, że okrągła, dochodzą do niej chyba 3 węże
xbora Opublikowano 16 Lutego 2018 Opublikowano 16 Lutego 2018 Panowie mam wymianie filtra paliwa okazało się że w paliwie/ropie znajduje się olej. Jak się domyślam problem dotyczy pompy vacum (03G145209C). Mam do Was pytanie - Czy zakup poniższego zestawu naprawczego i wymiana tych uszczelnień rozwiąże problem przedostawania się oleju silnikowego do ropy? Jak było w Waszym przypadku? Macie ktoś w tym temacie jakieś doświadczenie? http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html
madjaro Opublikowano 24 Lutego 2018 Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40. Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak: Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209 http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html
SotoM Opublikowano 25 Lutego 2018 Opublikowano 25 Lutego 2018 23 godziny temu, madjaro napisał: Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40. Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak: Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209 http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html obojetnie który wezmiesz to bedzie dobry - to tylko producenci.
Gremlin0209 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Opublikowano 30 Kwietnia 2018 Witam. Czy ten brud w paliwie to olej?? Pojemnik stal cala noc i zrobil sie czarny osad na dnie.. https://zapodaj.net/34c89528c75e2.jpg.html https://zapodaj.net/f1f38eb9af5fc.jpg.html Nie wiem co to jest...jak olej by byl tak by to wygladalo? Pompa tandeowa do roboty?
...radek... Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 Witam. Czy ten brud w paliwie to olej?? Pojemnik stal cala noc i zrobil sie czarny osad na dnie.. https://zapodaj.net/34c89528c75e2.jpg.html https://zapodaj.net/f1f38eb9af5fc.jpg.html Nie wiem co to jest...jak olej by byl tak by to wygladalo? Pompa tandeowa do roboty?Dziś właśnie robiłem z tą pompą. Paliwo w fltrze miałem dużo ciemniejsze. U ciebie najprawdopodobniej też będzie do roboty pompa. PzdrWysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Gremlin0209 Opublikowano 1 Maja 2018 Opublikowano 1 Maja 2018 (edytowane) Ale ten brud jest po 2 tys od wymiany filtra paliwa.. Ale dzieki za odpowiedz i zainteresowanie :-) Wstepnie kupie sobie chyba ten zestaw naprawczy na allegro. A Ty kupowales nowa pompe?? Edytowane 1 Maja 2018 przez Gremlin0209
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się