Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Naprawa pompy vacum


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wymieniłem wczoraj te uszczelnienia.

Ten zimering jest cholernie ciężko wymienić. Najpierw go osadzić prosto, potem wsunąć ośke tak żeby wskoczył na rowek w ośce.

Taka uwaga ode mnie, pompa rozkłada się na 3 części, ja niestety ogarnąłem to dopiero jak wyciągnąłem ośke, przez co nie mogłem obejrzeć z drugiej strony na ile wystaje trzon z zimeringu. Niestety nie mam teraz pewności czy dobrze osadziłem ośke w tym uszczelnieniu. Wszystko okaże sie na dniach

Opublikowano

Dlatego Wcześniej pisałem o tym cholernym uszczelniaczu jego wymianie...

Opublikowano

A jakiś patent jak to prawidłowo osadzać?

Opublikowano

Do każdego uszczelniacza do każdego podzespolu/elementu, producent ma swój przyrząd na który zakłada uszczelniacz, przykłada go do obudowy i bezpiecznie uderzając młotkiem osadza w obudowie podzespolu bez obaw że cos zostało uszkodzone.

Ja niestety nie posiadając takiego pobijak żywam tylko młotka i nasadki sztorcowej 16mm...

Opublikowano

No ja tak samo sobie radziłem - młotek i nasadki

Opublikowano (edytowane)

Zostawiłem sobie stary uszczelniacz aby dać tokarzowi żeby wytoczył mi taki trzpień do osadzenia tych uszczelniaczy...Tylko ciągle nie mam czasu aby do niego z tym jechać...

Edytowane przez SotoM
Opublikowano

A powiesz mi jeszcze w ktôrym miejscu jest ten mały czarny oring?

Opublikowano

prawdopodobnie pod przykrecany do obudowy króciec podcisnienia... zawsze tez mi zostaje ten oring , alum.podkładka i te za długie śruby.

Opublikowano

No też mi sie tak wydaje.

A co do podkładki to ona jest pod ten korek spustowy

Opublikowano

To jest zaślepka -miejsce na spr ciśnienia paliwa

Opublikowano

Hehe no tak :) nie wiedziałem jak nazwać

Opublikowano

Mógł ktoś podesłać zdjęcie w którym miejscu znajduje sie ta pompa? Chodzi o silnik BRD.

Wysłane z s7

Opublikowano

Za silnikiem (od strony podszybia), na samej górze, można powiedzieć, że okrągła, dochodzą do niej chyba 3 węże

Opublikowano

Panowie mam wymianie filtra paliwa okazało się że w paliwie/ropie znajduje się olej. Jak się domyślam problem dotyczy pompy vacum (03G145209C).

Mam do Was pytanie - Czy zakup poniższego zestawu naprawczego i wymiana tych uszczelnień rozwiąże problem przedostawania się oleju silnikowego do ropy? Jak było w Waszym przypadku? Macie ktoś w tym temacie jakieś doświadczenie?

http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

 

Opublikowano

Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40.

Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak:

IMG_20180224_180937.jpg

Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209

IMG_20180224_151958.jpg

http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

Opublikowano
23 godziny temu, madjaro napisał:

Witam, podepnę się pod temat walcząc z problemem znikającego oleju. Co 5000km muszę dolewać 1L. Oliwka to Castrol EDGE 5W40.

Zlałem paliwo z filtra i wygląda to tak:

IMG_20180224_180937.jpg

Chciałbym zmienić uszczelniacz w pompie vacuum, ale czy te zestawy się różną ? Mam pompę BOSCH 03G145209

IMG_20180224_151958.jpg

http://www.dieselcars.pl/662,p1460182-5882-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

http://www.dieselcars.pl/507,p1460182-f009d00069-f009d02009-f009d02804-kpl-naprawczy-uszczelek-pompy-wielofunkcyjnej-03g145209-03g145209c-03g145209d-03g145215a-vacum-pompy-audi-seat-skoda-volkswagen-2-0-tdi.html

obojetnie który wezmiesz to bedzie dobry - to tylko producenci.

 

Opublikowano

Witam.

Czy ten brud w paliwie to olej?? Pojemnik stal cala noc i zrobil sie czarny osad na dnie..

https://zapodaj.net/34c89528c75e2.jpg.html

https://zapodaj.net/f1f38eb9af5fc.jpg.html

Nie wiem co to jest...jak olej by byl tak by to wygladalo? Pompa tandeowa do roboty?

Opublikowano

??

Opublikowano

Witam.

Czy ten brud w paliwie to olej?? Pojemnik stal cala noc i zrobil sie czarny osad na dnie..

https://zapodaj.net/34c89528c75e2.jpg.html

https://zapodaj.net/f1f38eb9af5fc.jpg.html

Nie wiem co to jest...jak olej by byl tak by to wygladalo? Pompa tandeowa do roboty?

Dziś właśnie robiłem z tą pompą. Paliwo w fltrze miałem dużo ciemniejsze. U ciebie najprawdopodobniej też będzie do roboty pompa. Pzdr

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano (edytowane)

Ale ten brud jest po 2 tys od wymiany filtra paliwa..

Ale dzieki za odpowiedz i zainteresowanie :-)

Wstepnie kupie sobie chyba ten zestaw naprawczy na allegro.

A Ty kupowales nowa pompe??

Edytowane przez Gremlin0209

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...