wabiczek3 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 (edytowane) Witam zakupiłem jakieś 2 miesiące temu Audi no i jest zalany półsyntetyk niby Castrola niby 10W40. I co teraz mam zrobić ? Nie wiem od jakiego czasu jeździ na tym półsyntetyku, smiga dobrze i nic sie nie dzieje. Powiedzcie koledzy co robic w takiej sytuacji ? Czy ryzykować płukanie silnika i spróbować zalać syntetykiem czy lepiej dalej latać na półsyntetyku. Dziękuje za pomoc Jaka jest Specyfikacja oleju 1.8T ? Edytowane 12 Kwietnia 2015 przez wabiczek3
szukaltom Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Witam zakupiłem jakieś 2 miesiące temu Audi no i jest zalany półsyntetyk niby Castrola niby 10W40. I co teraz mam zrobić ? Nie wiem od jakiego czasu jeździ na tym półsyntetyku, smiga dobrze i nic sie nie dzieje. Powiedzcie koledzy co robic w takiej sytuacji ? Czy ryzykować płukanie silnika i spróbować zalać syntetykiem czy lepiej dalej latać na półsyntetyku. Dziękuje za pomoc Jaka jest Specyfikacja oleju 1.8T ? Ja kupiłem A4 1.8 T rok temu. Mam ponad 260 tys km i zalany był olejem 10w40. Nic sie nie dzieje. Różnie ludzie piszą o olejach.Że ten zły, a tamten dobry. U mnie nic się nie dzieje
zola18 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 ja śmigam na półsyntetyku i nie narzekam nic sie nie dzieje itp dlatego nie zmieniałem
bialy986 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 O olejach jest temat rzeka ;-) Generalnie do jednostek z turbo powinno się lać pełen syntetyk. Wabiczek3,jak się obawiasz plukanki,to wystarczy że zmienisz na odpowiedni olej i już ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
jakub04 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Każdy półsyntetyk zawiera w swoim składzie do 60% oleju mineralnego!!!
wabiczek3 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Każdy półsyntetyk zawiera w swoim składzie do 60% oleju mineralnego!!! jakub04 - Jakie rozwiazanie proponujesz w takim razie ? Furka ma już około 260 tysięcy więc swoje przejeździła i boje sie robić płukania żeby nie wyszła lipa, bo wyczyści mi silnik a później bedzie się lało albo co gorsza zapcha się jakiś kanał olejowy i zatrę silnik. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem bedzie kupno dobrego oleju półsyntetycznego, tak mi się zdaje
bialy986 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Każdy półsyntetyk zawiera w swoim składzie do 60% oleju mineralnego!!! jakub04 - Jakie rozwiazanie proponujesz w takim razie ? Furka ma już około 260 tysięcy więc swoje przejeździła i boje sie robić płukania żeby nie wyszła lipa, bo wyczyści mi silnik a później bedzie się lało albo co gorsza zapcha się jakiś kanał olejowy i zatrę silnik. Moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem bedzie kupno dobrego oleju półsyntetycznego, tak mi się zdaje Skoro masz zalany polsyntetyk,to co zmieni jak wlejesz lepszej firmy olej też polsyntetyk? Ja mam ponad 240kkm przebiegu.Zrobiłem plukanke 2 lata temu i leje syntetyk 5w40 i jest ok.Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
jacek70 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Opublikowano 13 Kwietnia 2015 Proponuję zmień po 5000 na 5w40 a nic się nie stanie. Ja mam podobny przebieg i na 5w40 śmiga jak ta lala.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się